Anatomia di Yoga per Leslie Kaminoff è Amy Matthews Reviżjoni

Stu libru hà cambiatu a vostra vita.

Vale, forsi quì hè un pocu di un stracu, ma hà cambiatu a manera di vede à i positi in yoga . Avete sentutu in u vostru corpu, forsi i vostri professori chì avianu spiegatu ciò chì travaglia ad avale, ma visti chì vede i travaglii interni illustrati offerta un novu nivellu di comprenda, in particulare se sè un educatore visuale. Leslie Kaminoff è l'Anatomia di l'Amy Matthews ' Yoga (prima pubblicatu in u 2007, a seconda edicione 2012) offre una opportunità veru unica di vedete ioga nantu à u postu, grazie in pocu parte à l'opara di l'illustratore medica Sharon Ellis.

Kaminoff hè u fundatore è direttore di u Breathing Project, un studiu di yoga in New York hà centru in pratica centrale in sopra, è hè un spéciale in iorgia è l'anatomia sopra. Matthews hè ancu travagliu in u prucessu di respirazione, hè un Analista di Movement Laban, è inseguri Centru-Mind Centering , tuttu ciò chì si sapi assai di yoga è di u muvimentu. Cù sti dui esperimenti à u capu, i capigli introducori coperti a dinamica di respira, i travaglii di a spina, u scheletru è u sistema muscular di u corpu sò informati è accessibili.

Chì staccau Questu libru Differenti?

L'illustrazioni di i positi di yoga sò ciò chì veramente fai stu libru special. In un prucessu multi passu, ogni asana fù fotografiatu prima. Sò ritratti sò stati utilizati com'è un riferimentu per Ellis cum'è pruposu un scheletru à cunnessione cù e posture e poi scorrivanu l'ossi per e mani. I musculi è altri ditaglii anatomichi sò aghjettati cù un computer.

Comu un passu finali, i musculi più in particulare in ogni pose eranu evidenti. U risultatu hè una maraviglia di cunmbrazione di un scontu i fotorealisticu è una ragiunculata, chì travagliendu perfetta per esposerli esattamente ciò chì passa.

Stu libru risposta à a quistione "Quali musculi sò usati in questa pose?" per più di 60 di l'asanas cumunimenti cumminati di ioga.

L'uccasione di vedere dentru di e posa hè una grande strumentu per i prufessori di yoga è i studienti in ogni nivellu. E dettati scritti di manera chì u corpu hè di travaglià in ogni pusessu, cumu l'urighjini di rinfurzà ancu illuminà u sughjettu.

In a seconda edizione , l'autori estendanu i capituli introduttori cù più infurmazione nantu à a spine, u bandhas, è u sistema musculoskeletore. Hè includendu ancu più illustrazzioni, più posa, è più variazioni, facenu per centu 50 pagine per più di a prima edizione.

Aghju aghju parechje libri di yoga, ma Anatomia di Yoga hè quellu chì m'arricu d'alcuni per a maiò parte perchè l'offra un qualchissia chì ùn aghju micca in nuddu altru. Attendu a classe regularmente è utilizendu stu libru quandu inghjenenu e preghjudizii hè a mo ricetta per una fundazione di ioga solidissima. Ioga Anatomia hè una valurizazione valore à a biblioteca di ioggi.

Divulgazione: A copia era copia da l'editore.