Stabilizazione Neuromuscular Propriocitivu (PNF) Stretching

A facilitation neuromuscular (PNF) di Proprioceptive is a popular method of stretch stretch . Havi a cumpagnia spicificamenti passivamenti un musculu (o gruppu musculari), da esse realizatu una contrarisazione isométrica di quellu musculu sottu un stretch è torna passivamenti stretchendu u listessu gruppu musculu in un struttu più strettu à un vastu gammi di movimentu.

Stu tipu di striscia hè stata prima in a paràmetru di reabilità, ma à l'atleti di anni avè trovu prufittu di u PNF chì stende.

PNF hè basatu annantu à i principii di l'anatomi umani è a neurofisiologia. Hè cuntrattu un muscle stretched strettu contra a resistenza impida a rifarenza stretch è permette un musculu chì si stende più lunttu ca l'avissi da ritu. Chistu pò esse chjappi periculosi, è pò esse, per questu hè impurtante di seguità a tecnica precisa è micca forza di striscia. Ma quandu si aghjustamente manera propria, a facilitazione neuromusculare proprioceptivu li permette un atleta per incrementà a varieghja di mozzjoni in una joint. Questu hè utilità duranti a rehab after a ferita, hè ancu in u stretchimentu largu post-entrenamentu.

Usi

A manera più cumuna di utilizà a stanza di PNF hè di realizà una sezione "stretch-contract-relax", ma ci sò una varietà di manere di fà ubligatoriu di u stretch reflex è ottene un struttu più profunnu chì risultà in un vastu scala di movimentu in una joint.

A tècnica di stretch-contract-relax hè realizatu movendu u musculus destinazione in un stretchamentu (passiu) è poi a mantene à a pusizione (spessu cù l'aiutu di un cumpagnu o un cuntenutu sali chì sustene a parti di u corpu) è da esse realizatu una cuntrazzioni isométrica di u musculu per deci o quincorduli sicondi, rilassate u musculu per uni pocu secondu è poi trasfurmeghja in un stretchu passiu minuciatu di più di l'altru dece o dui minuti.

U tuttu u musculu hè tuttu tranquillatu per almenu 20 settimane di fà ripetire u prucessu. Mentre ch'ellu pò esse realizatu solu, hè assai più precisa è efficace cù l'aiutu di un sociu.

Hè crìtiche per calentari prima di fà espansione PNF per aghjustà u flussu di sangue è elevà a temperatura di u musculu. Questu prevene i preghjudici per e ferite chì pò esse attuali da l'estrematura di un musculu friddu. Ideale, stu tipu di stinziamentu si pò esse realizatu cù un coach, treinadoru o terapeuta, ma l'atleti pudianu ancu aduprà sta tecnica dopu un attrattivu per incrementà a varieghja di u mohjuggu.

Aduprà PNF Stretching

Attenti

A mantenenu in mente chì PNF chì stende sempre esse realizatu da l'attività pè ottene risultati. Quandu hà fattu prima di l'eserciziu, a ricerca ammenta chì a facilitazione neuromusculare proprioceptive reduce u cumplettu in l'esercitivi di uperazione maximale.

Stretching before exercise ponnu reduciri assai u putere di i cuntrazzioni musculari, perchè sì sì un forza o putere in atleta, hè ancu più impurtante per stende dopu à i vostri entrenamentu. Questu ùn significa micca chì deve sappete u warm-up. L'eserciziunamentu prima di l'esercitu hè essinziali per esse preparatu per l'attività è per rinfurzà u risicu di ferita.

Source

Brad Appleton. Stretching e flessibilità: Tuttu chì ùn vulia micca sapè. [http://www.bradapp.com/docs/rec/stretching/stretching_4.html#SEC36] accuratu l'ultimu 2014.

Kayla B. Hindle, 1 Tyler J. Whitcomb, 1 Wyatt O. Briggs, 1 è Junggi Hong1. Stabilizazione Neuromuscular Oprucepiva (PNF): I so Mecanismi è Effettu nantu à Range of Motion and Muscular Function. [http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3588663/] Journal of Human Kinetics. Mar 2012; 31: 105-113.Apr 3, 2012.

Sharman, M., Cresswell, A. e Riek, S. Struttura Proposti tal-Istimulazzjoni Neuromuskolari. Journal of Sports Medicine, 2006. 36, 929-939