Pesu: di Prosciutti, Gainers, Spettaccioli è Prufessiunati

Un articulu di ricenti in u New York Times crunna u praticu disgraziatu di i participanti in u più grande perchè dopu i dimustrati dim, i camerei di TV si spremere più veloce, è qualchì tempu passeghja. Rindite u pesu. Qualchì paria, a maiò parte di tuttu, o ancu tutti quelli più plus.

Ciò chì u New York Times nni rici, ùn ci hè surprisa à quelli di noi chì anu travagliatu direttamente cù i maletti severi obèse à l'annu, hè chì u furmatu suprana i participanti di l'esporzioni.

Quelli chì ci anu in queste trinchise sò cunnisciutu in tuttu u prublemu, a perdita di pisu hè raramente u prublema di limitazione di u percentuale. A sustituzzioni di a perdita di pisu hè quandu a maiò parte di caccia sò cunduti.

L'articulu cita u travagliu di Kevin Hall, un ricerca in NIH è di primu spéciale in a dinamica di equilibriu d'energia. U travagliu di u Dr. Hall hà da dimustra annunzià nantu à l'equilibriu energetichi, è u novu labbra apparentemente marca l'illuminazione. Ciò chì si mostra, in essenza, hè chì a secùncia di obesità severa seguita da una dramma di pista perchè attiveghja a primitiva difesa di u corpu à a famiglia, chì hè, in effetti, ciò chì hà avè travagliatu. U metabolismu rallenti, l'efficienza di carburante hè stimulatu. In u cuntestu di privazioni di a Storia di a Storia, queste sò risposti assai adattamentu, è ci pudemu esse oghje ghjornu solu perchè i nostri antenati l'avianu. In u cuntestu di u junk food addictive è l'ubbidenza omnidiu di questu, hè un disastru metacoluicu.

A parti più piacevule di sta storia, è tali prufessione maiò à a materia, hè l'alivio chì puderà furnisce i "vittimi", riflessa in quoti incurificati in tuttu l'articulu. A nostra sucità ci hà una tendenza vangosa di culpà e vittimi di questa epidemija di l'obesità chì avemu articulu, largamente per prufittu.

In questu cuntestu, u pesu di ritruvà dopu a perdita cù una fanfara tali devi sentenu cum'è ignominie fallimentu. U travagliu di Dr. Hall, è questu l'attinzioni, dicendu forte è chjara: ùn hè micca a to tortu ! Hè un missaghju vitale chì i participanti è spettori sò da bisognu di sente.

Aienti u prublemu

Pensu chì u Tempu ùn curdi ancu l'implicazione principale. L'obesità severa pò quasi sempri, è deve guasi sempre, stà impeditu in u primu locu. S'ellu hè sempre una unza di prevenzione vallée assai loti di guarì, questu hè u tempu.

I Participanti supra u più grande perchè sò l'obesità severa. L'obesità severa hè u segmentu di più veloce di l'epidemica muderna. U spettaculu di TV si pò fà spéteur sportu di un prublema chì a nostra cultura hè fomentava, ma ùn pò micca riparà.

Perchè? Perchè in a nostra cultura, l'alimentu hè littiralmenti ideatu per esse, per tutti l'aiutu è di l'usi, additivu. Perchè in una sucità chì dà per taglià u zuccheru, dopu tastà carbs, dopu à taglià grasse , a prima evidenza dispunia suggerisce chì ùn avemu mai fattu cut cutà. Avemu solu aghjuntu più di calori da e novi varietà di iperi chì si sfruttanu i currenti di nutriente. Perchè lamentemu a prevalenza di l'obesità è a so cumpressione cun dumanea, in particulari in i zitelli, ma spieghjanu cuntinuà à mercà ghjunghje multicolore cum'è parte di un colazione completa.

Emu peddle sosa in modu di felicità, in più di diabete. Finimintendu chì i fruttu di ricordbe avianu qualcosa di fà cù frutti. Avemu una pizzeria di più maiori, cun mai più furmagliu in maiori locali, è l'hamburger più grande, cù più bacon.

Imparighjemu micca eterna alcune: l'obesità di mercatizazione hè un big affari, è una larga varietà di imprese l'alimanu. Sò include, ma sò micca limitati à, Big Food chì prufitti da causà u prublema; Big Pharma, chì prufitti per trattà u prublema; Big Tech, chì prufitti à causalli è di u cummattimentu di u prublema; e Big Media / Publishing, chì prufitte di rende di u prublema in u modu cumuni: affettivu si cunfortu è cunsulatu à l'afflittu.

Sapemu chì l'obesità pò esse impeditu, perchè a maiò parte di a storia impedì. Avemu avutu a storia in prima veloce in i lochi cum'è Chine, induve l'obesità era raru finu à quistione di anni fà, è si scorri da l'adopzione di tutte e pruletati culturale chì semu custere di esporà. I culti saluti, cum'è quelli di i Zoni Bianchi, difendenu a salute è a piscia sana, ma sò micca perditi di terra, à a predazioni impurtante di Big Food, è di Big Soda.

U travagliu di Dr. Hall, è a cura di u New York Times , serà una oportunità spulante si avessi di crede chì l'implicazione sò limitati à a fisiologia, cum'è noi chì seguitamu corrente nantu à scantu rendibile. I difetti metabolichi di a fami sò i listessi chì anu mai. Cumu travagliammu per capiscenu megliu, ùn deve esse micca a vista di a cultura moderna, all around us, chì hè uguali cum'è nunda in a nostra storia prubbrevule è chì sfrutta i nostri vulnerabili nant'à u prufittu cum'è materia di rutina.

U Dr. David L. Katz hè l'autori di Enfermedad Proof è fundatori di True Health Initiative