Perchè So So Many Atleti Hè superstitions è Rituals

U putere di a mente impiecca spiegà parechji superstitions sportivi è riti

Tutti avè vistu atleti cumprendi movimenti rituali prima di a cuncorsa è anu intesu i storii di u baseball player cù i so fuglietti di furtuna o u partitu di padding cumu cù u so bastone favuritu. À l'aspettante, pò pare micca stupidu è stranicu, ma in l'sport, a supersticione è u rituanu sò largamente difettu è una prublema più bona cumuna. In fattu, per certi attori, sti patti puderanu influenzà dinerà u successu in u campu.

U putere di i ritimu in sportu

Un rituali hè un certu cumpurtamentu o accionu chì un atleta fa cù a crede chì questi cumpurtamenta sò un propiu spicìficu, o putere, per influenzà u so funzione. Molti atleti cose chì l'esercitu di un ritu specificu cum'è prima di a cumpetizione improvesu u so esercitu. Queste rituali ghjè di a ropa chì ponu purtà à l'alimentari ch'eddi manghjà o beanu; u warm-up li realizanu o ancu a musica chì stanu à sente.

U putere di a superstione in i sportivi

A supersticione hè in generale una cosa chì si sviluppa inizialmente in cessate, quasi da accidenti è da esse dumandata in avvenimenti futuri. A supersticione nasciuta quan un atleta havi un prestazione particularmente bona (o mala) è poi prova di stabilisce "causa è effettu" a rivista di i fatti di u ghjornu. Avarete bisogni quantu cumu si manghjonu o avè vistu è avvinanu avà qualcosa cosa pocu cum'è chì hè successu cumu un caputu, ricivutu un rigalu o oye una certa canzona.

S'ellu hanu un grandu rendiment chì attribuiscenu u so successu à quella circustanza insolita è pruvate a riacculturà prima di ogni cuncorsu.

U valore di a superstition è di u Ritual in Sports

Quandu si cunzidira di ciò chì tocca à un atleta per sviluppà a sapenza è a capacità di sviluppà un sport particulari, ùn hè micca difficiu per vede cumu puderebbene sviluppà un rituali o supersticione.

E veramente, quale hè a diffarenza tra un rituali è un mudellu fisicu di movimentu? Apri a qualchì nova skill-chì puscia un beisbol, scacciate per una muntagna sedosa o d'amparà un bicicletta; esige l'evuluzione di novi moduli neuroniali è novi mudelli di cuntrazzioni musculaire, d' agilità è di coordinazione. Perchè i rituali spessu assumanu à i mudelli di u muvimentu fisicu, unipochi puderanu esse creatu cum'è una parte di l'ore à l'ora di pratica fisica.

Possibile a principalità diffarenza trà un rituali è una spurtiva sportiva hè chì un rituitu spessu prusite prima di a cuncurrenza, perchè pò o ùn puderà micca direttamente influene u sport com'è esse ghjucatu. Nimu, in u big picture, u rituali in impactu à u sistema di a creazione di l'atleta, è sta crescita sta casa cù l'atleta durante u ghjocu.

Un scupertu chjave di i circustranti chì anu studiatu supersticione in l'sport hà da fà cun quandu un atleta spiega u so successu è u fallimentu. Quelli atleti chì anu un locu internu forte di cuntrollu (per quessa, credi chì sò rispunsevuli di a so presentazione) anu mancu più supersticione cà l'atleti chì attribuiscenu u successu è i falli à l'influenze esterni. Per l'atleti chì sentenu chì u risultatu di una cuncorsu hè imprevisible, i superstizzioni proporcionanu un modu per un atleta per acquistà un pocu più di cuntrollu.

Forsi u valore veru in tutta a supersticione athletic è u rituali hè questu sustegnu di cunfidenza è u sensu di cuntrollu chì pruvenenu un atleta. Se crede chì fà una accordu spettaculu o cumpurtamentu vi farà u migliore megliu, pudete esse dinò megliu. Questu hè u fundamentu di a psiculugia fisica. Molti atleti utilizanu rituali cum'è a visualizazione o imagineria guidata , per riacculturate una razza particulari è riesce u sensazione chì avìanu invece cum'è questu chì si passanu issa. Sta scelta è a visualizazione preparalli oghji à l'imaghjini è fisici per a cumpetizione.

Source

Damisch, L., Stoberock, B., & Mussweiler, T. (2010). Mantene i vostri ditto! Cume a superstitenza improvisa a performance. Scienze Psiculugia, 21 (7), 1014-1020

Isaac, AR (1992). "Prutizzioni Mentriali - Pruvene in u Campu?" U Psiculologu Sportu, 6, 192-198.

Martin, KA, Hall, CR (1995). "Usà l'Imaginari Mentali per Intensifiche Intrinsic Motivation". Journal of Sport and Exercise Psychology, 17 (1), 54-69.