Heron Pose - Krounchasana

Ci hè assai in corsu in l'heron planteanu, chì aiuta à aiutà tutti i gruppi di musculari maiori in i vostri zuttati, ma ùn sia micca afflumitu perchè ci sò ancu assai modi per mudificà a pusizione completa per ch'ellu hè più accessibile. U stretchali quì hè in i cattivi, u calziumèntu prima hè una bona idea. L'errore più cumuni hè di lascià a curva di l'espina.

Hè impurtante di mantene a spina bona e diritta, cusì scrivi qualchi modi per fà chì succede.

Instructions:

  1. Emini in legnu in staff pose (dandasana ) cù i dui gammi allargate davanti à voi è a spina bona è diritta. Sì avè sempre à pusà nantu à una manta in staff staffi per aiutà allungà a spine, pudete definiscemente una propriu manta per u listessu propiu in tuttu stu pose.
  2. Fate a vostra strapata in a mezza stima in un postu di pusessu di l' altru persone (virasana ). U vostru pede neuchjertate sò stati fora da u to hip left, nò sottu sottu. Attentu à mantene u peddulu u pedunziu assicuratu finu è u ghjinochju u ghjornu chì hà avvutatu versu a mezza linea. Se virasana hè ingughjatu per i vostri ghjinochji o ùn hè micca travagliatu per voi per qualchissia altru raghjone, fatevi cunservà a so perna di u ghjornu inveci, affissendu u ghjinochju esinu in una cucina di culasana .
  1. Aghjunghjenu u to dòrmite ghjusto è aghju u to pettu per andà in a chjera vicinu à u to to situ diritta.
  2. Mittite u to pede adduzzu cù e to mani, è a levà u pianu.
  3. Puderete u to torsu tornu à pene è à l'arriccate i vostri leppu nantu à i vostri rini è i vostri brazzi in i so panatori.
  4. Aghjustate prestu u to legu u dirittu quantu puderete. Ricurdativi di mantene a spine a longa è i vostri spalle. Ùn avvicinà davanti à un tentativu d'allughjà u to pede. A vostra stesa alargata è u vostru torsu averebbe guadagnà una forma di V estremita.
  1. Pigliate circa circa cinque pranzi, è allughjà liberazione è stallate per l'altra parte.

Cunsigli di principianti