Cunsigliu Nutrimentu è Avvanzi di Salute

Calorie in Cucumber è i so Salute

U cogni sò una qualità refrescante, in parti per u so cuntenutu di u mari. Sò dividuti in dui categurie: stracciatu è fette. L'acchianatura di u salmuitu sò amari quandu ch'ùn prima e, com'è u nome implica, sò usati per fà licori. Questi tipi di cucumari includenu cornichon, aneta, è zunardu.

Quelle di pepini di Slicing, dapoi altru, includenu varietà cum'è l'anzianu senza propiu (o invechje), u limonu, è u cucinu di u verde cumuni.

Certi pepini cuntenenu sere è l'altri ùn sianu micca.

A varietà cumuni di cucumari sò dispunibili annu longu cù a staghjone maiò di l'aprili à l'uttrovi.

Cucumber nutrition Facts
Dimore 1/2 tazza di tagliati (52 g)
Per Perdu % Value Di Valore
Calorie 8
Calorie da grassu 1
Fat 100g 0%
Saturatu Fat 0g 0%
Polyunsaturated Fat 0g
Maturu saturatu 0g
U colesterolu 0mg 0%
Sodium 1mg 0%
Potassiu 76.44mg 2%
Carbuidi 1.9g 1%
Fibra Dietetica 0.3g 1%
Sugars 0.9g
Protein 0.3g
Vitamina A 1% · Vitamina C 2%
Calcium 1% · Ferru 1%

* Basatu nantu à una dieta di 2000 caloria

Un mitàzzu di cucumara cuntene 8 calori è 1.9 grammi di caratteri carburanti, facenu un gran varietà di calore. Sì avete tentatu di reduceru l'ingesta di carbuidrati, sustituite e crackers cù fette di cucumber.

Cucumber Health Benefits

U cogni cun a pelle cuntenenu una bona quantità di vitamina K , circa nove per centu di e duminiu di u ghjornu in una tazza media. A vitamina K hè una vitamina soluble in grassu chì aiuta à u clotting sangue.

Per questi persone nantu à Coumadin, hè impurtante mantenite a vostra cunsumazione di vitamina K chì sò cunvinti.

Quantu sunnu qualità in Pickles?

Secondu à u Dipartimentu di l'Agenzia Nutizzionale Naziunale di l'Agenzia Naziunale, un grande pickle (circa quattru cm long) cuntene 16 calori, 0.4 grammi di grassu, 3.25 grammi carbuidrati, 1.4 grammi di fibra, 1.4 grammi zuccaru, 0.7 g di proteina è 1092 mg sodiu.

L'encurtratori sò un alimentu calori bassa, ma cuntenenu quasi a mità di a quantità di sodiu chì avemu manghjatu in un ghjornu. Sè vo circate di seguità una dieta di sodiu pocu o sò sensesi sensesi di a salute è anu una storia di pressione di u sangue, l'alimentariu di pepite hè probabilmente micca a scelta alimentaria.

Cuglieri e cugliera di cetri

Scugneri cucuzzuli chì sò firmati ma micca difficili. Sullivazione nantu à i cucitti chì sò bè, sò spots sbattuti, o apparenza u giallu.

Ancu ma a maiò parte di a ghjente ammuglia di cucuzzuli in a fria, assai chefs suggerenu a mantene fora fora di u frettu, postu chì a temperatura fredda pò accelerà a caveada è pruvucà spedizione o spedizione in acqua.

Se e cucumisati sò stati guardati in a fria, ùn deve esse più da pocu di ghjorni, è si devenu esse situatu à u fronte di u largu induve e crescita tendenzi di temperate.

U cogni sò sensittivi à l'etileniu, un gas naturale chì provoca certi certi cunghjunghjini. Se mantene e vostre cucumari in u cuntadatu, mantene bè d'banane, pumati è meloni, chì sò i pruduttori d'etileni.

Camini sano di preparate Cucumbers

U cogni sò incisione grande chì si trovanu, usatu in insalati, cum'è crudités di dip in pratiche, o misurati cù iogurtu è aneto o mint com un pezzu di lucale, in particulari pà i platti piccanti.

U ciuvinu pò ancu esse mischierone cù altre fruttu cum'è u melone per falla soparimi friddi è refrescante. Finalmente, fate l'acqua di pepino per scenderà a monotunia di l'acqua silvetta regulata.

Recipes Con Pepinioli

Cumincianu u vostru ghjornu hydrating your body cun vittura refrescante di acqua di pepino, o fraccia un pepino per aghjunghje à a vostra insalata o dip in u vostru hummus cum'è un fucile. Scrivite uni pepini di utilizà per fà un prussime grecu preferitu, tzatziki , chì pudete serve com'è un appetizer per dipping o cum'è un topperie di tecnulugia per un manghjatu di calcium è di proteina. Infine, utilice u vostru cuccu com'è "cup" per a prutezzione di prutezza in a media è reempla cù a vostra insalzione preferita.

Sources:

> Labensky, SR, Hause, AM. Nantu à a cucina: un libru docu di fundamenti culinarii. 3rd ed. U fiumu Sadle, NJ: Prentice Hall, 2003: 625.