Ci hè a Cumpagnìa Antioxidant Worth It?

I supplite antioxidante sò spessu prumossu in modu di prevene a malatia è a lotta di l'effetti negattivi di l'envidu. Truvate naturali in parechji alimenti, l'antioxidanti sò sustegni chì aiuta à scacciallu radicali liberi (produttu chimicu, cunnisciutu dannu a cèl·lula è cuntribuiscenu à u sviluppu di certe malatie). I supplite antioxidante pò esse un nummiru di diversi cumerci di rivoluzioni senza radicali.

Vitamini in Supplements Antioxidant

I supplite antioxidante spessu cuntenenu e sustanzi chì seguenu, chì sò cunsiderate antioxidanti:

Beneficii

Li sustituti di suppleti antioxidanti suggestinu chì l'aumentu di a vostra ingest in antioxidante pò aiutà à prevene i malati crunulonii, inclusa a malatia di u corbu è u cancer. Ma mentri a ricerca ammenta chì una dieta alta in antioxidanti ricche di frutti è vegetali pò aiutà à prutegà contra a malatia, ùn ferma chjaru si i supplements antioxidanti sò effittivamenti efficace in prevenzione di malatie.

Invalidità potenzale

Ci hè stati qualchi studii chì indicanu chì i supplementi antioxidanti ponu esse riesciuti per a salute. Eccu ccà un ochji à quelli di questi studii di studiu:

1) Cancer

Un ingiru regularmente di supplementi chì cuntenenu u beta-carotene puderanu aumentà l'incidenza di u cancer è i morti di i cancelli trà i fumatori, in cunfurzzione è a metanisi analizata in u 2008.

U listessu rapportu dimustrò ancu chì a supplementazione di u seleniu pò avè effetti di a lotta cuncreti in l'omi, mentri a suppulizioni di vitamina E ùn anu influenza nant'à l'incidenza è a mortalità di cancillenza.

2) Terapimu di Cancer

In un rapportu publicatu in u 2008, i preghjudiziaturi prevenu chì i malatie di cungu anu bisognu di l'usu di suppli di antioxidante durante a radiazione è a quimioterapia.

Sicondu i scrittori di l'annunziu, i supplimenti antioxidanti pò esse riduce l'effetti di ucroancè di a terapia.

3) Risk of Death

Aduprendu suppressivi antioxidanti chì cuntenenu beta-carotene, vitamina E, è vitamina A pò esse ligati à un risultu aumentatu di morte, secondu una stima di u 2007 è metanulogia di 68 provi cumprendi un totale di 232.606 participanti. Ancu senza risultu di mortalità aumentatu hè assuciatu à a supplementazione di vitamina C, i furestieri ùn anu micca truvatu chì l'altru di vitamina C anu aumentatu a longevità. U suppliimentu di Seleniu, intantu, apparissi à reduceru u risicu di morte.

Need for Further Research

Certi esperti medichi sustene chì l'estudii chì ponu esse riesciuti per a rispechja à i risichi per a salute per l'supportazioni di antioxidante sò statu sbagliatu in u disignu. Per esempiu, dopu a pubblicazione di a rivista di u 2007 è a meta-analizazione chì cunnessa i suppliensi antioxidanti à un risicu risultatu di morte, investigaturi di l'Istitutu Linus Pauling in Oregon State University allibanu un affirmate chì l'studiu hè "ignora l'àmplia totalità di evidenza chì vene à cunflitti in ghjustizia contru ". L'auturi di l'affirmazioni nota ancu chì a ingesta di antioxidanti da l'alimenti o supplitivi hè statu dimustratu per riduce u risicu di malatie cardiovascular, certi tipi di cancer, malati d'ochju è a malatia neurodegenerativa (cumu rinforza u sistema immune).

Taking Antioxidant Supplements

Per aiutu à stimulà u cunsumu antioxidante, cuminciate à aghjunghjendu più à l'alimentu riccu à i riti d'antioxidante .

Sè vo circate di fà cresce aduprà a vostra ingesta di antioxidanti, parranu cù u vostru duttore annantu à i supplimenti antioxidanti sò bè ​​per voi.

Fonti

Bardia A, Tleyjeh IM, Cerhan JR, Sood AK, Limburg PJ, Erwin PJ, Montori VM. "Eficazzione di supplementazione antioxidante à riduce l'incidenza di u cancillente primariu è a mortalità: a rivista sistematica è a metanarica". Mayo Clin Proc. 2008 83 (1): 23-34.

Bjelakovic G, Nikolova D, Gluud LL, Simonetti RG, Gluud C. "Mortalità in prucessi aleatorii di supportazioni antioxidanti per a prevenzione primaria è secunna: prevenzione sistematica è metanisi". JAMA. 2007 28; 297 (8): 842-57.

Bostick RM, Potter JD, McKenzie DR, Venditori TA, Kushi LH, Steinmetz KA, Folsom AR. "Risu riduzzione di u cangeru di u culunu cun a gran ingesta di vitamina E: u studiu di salute di e donne di Iowa". Cancer Res. 1993 15; 53 (18): 4230-7.

Gaziano JM, Manson JE. "Dieta è malatie coriu. U rolu di grassu, alcoolu è antioxidanti". Cardiol Clin. 1996 14 (1): 69-83.

Lawenda BD, Kelly KM, Ladas EJ, Sagar SM, Vickers A, Blumberg JB. "Avete a amministrazione antioxidante supplementale per esse evitata durante a quimioterapia è a radiazzioni? J Natl Cancer Inst. 2008 4; 100 (11): 773-83.

Michels KB, Holmberg L, Bergkvist L, Ljung H, Bruce A, Wolk A. "Vitamini anti-oxidant dietetica, retinol, è incidenza di u cane di mama in un cohort of Swedish women". Int J Cancer. 2001 15; 91 (4): 563-7.

'Università Statale di Oregon. "Citeddu tistimunziu Risposta per Vitamini Antioxidanti Basatu in Metulugia Flawada". Febbraio 2007.

Speizer FE, Colditz GA, Hunter DJ, Rosner B, Hennekens C. "Studiu prospectu di fumatori, inducazione d'antioxidante, è di u pulmunale in i femessini d'età di mediu (USA)". U Cancer Causes Control. 1999 10 (5): 475-82.

Disclaimer: L'infurmazioni cuntenuti nantu à stu situ hè pensata à scopi educate è ùn hè micca un sustitutu per cunsigli, di diagnostichi o di trattamentu da u duttore licenze. Ùn hè impurtatu per tutte e precautioni pussibbili, interaczione di droga, circustanzi o effetti avversi. Avete bisognu à piglià l'assistenza medica promptità per qualsiasi prublemi di salute è cunsultate u vostru duttore prima di usà medicina alternativu o di fà cambià à u vostru reginu.