Chjudaranu Questu: Nuts Help You Live Longer

Boost energy, risque perchè per u cancer

Nuts hè una parti diliziosa di una dieta anti-aging, chì aiuta à salvà e malattia crunulica cum'è a malatia cardiovascular, diabetes è certi cancers-è, grazia à una rivista di dui studii di grande uparazioni longu publicati in u New England Journal of A medicina in 2013, avemu una prova chì i zucche di tutti i tipi pò aiutà à vive ancu più. In questa ricerca, manghjendu solu un'unzata di casgi di ghjornu era ligata cun un risicu di u muvimentu di u 20 per centu annantu à un periudu di 30 anni.

In più, un pianu 2015 pubblicatu in JAMA Medecine Interno, chì participeghja più di 200 000 persone in i Stati Uniti è Cina, anu trova ancu chì i nutizi à manghjà pudarà migliurà a longevità.

Nuts and General Health

Nuts hè statu un cumpurtamentu regulariu di a dieta umana per migghiara di anni. Un corpu crescente di evidenza chì nucelli sò sicurezza induve l'US Food and Drug Administration (FDA) in 2003 per issuà una stima di salute di qualità chì dice chì i dati scientifichi attuale suvitenni chì manghjà 1,5 ozonu (42g) di cascarelli ogni ghjornu puderà reduce u risicu di corazon malattia.

A ricerca più recente hà amparatu chì i zucchii manciila hè ligata cù un risque per più di cancculu di u culunu, a malenza di vescu di a vescu, è diverticulitis, à longu e ritmi più bassi di qualchi marcati per a malatie, cum'è inflammation, resistenza à insulenza, sindromu metabolicu è grassu di l'ingreghenu.

Ùn pudete nanzu mi persone per vive ancu, Too?

Per definisce si i zucchii avè pudendu nisà i ritimi di mortalità, i ricercati di l'Escola Harvard di Salute Pública, u Brigham è l'Hospital di Dona, è in altrò, analizate i dati da dui studii longuali.

U primu hè struitu di Salute di l 'Infermieri, una storia epidemiulogica à i modi di vita chì influenze a salute à a longa volta di e donne. U secondu secondatu di u settore implicava alcunu adultu ricrutatu per i Salute di i Prufessiunale di Prufessori.

Dieta di schema di di più di 76.000 donne è 42 000 omi fù compilatu nantu à trè anni.

A quistione di u cunsumu nut, i participanti si sò dumandatu quantu spessu cottu manghjonu circa un servu di nuts 1oz (28g): mai, una à trè volte di ogni mese, una volta per a simana, tutta a strada finu à parechji volte per ghjornu.

Dopu d'annunzià 30 anni di valurizazione, i risultati ligate l'alimentu 1oz (28g) di castagna ogni ghjornu per un 20 percentu reduciu u risicu di morte da ogni cause, inclusi u cancer, malatie di u coru è a malatia respiratorja.

Quali Nuts Were Best?

I travagliu di a dieta si dumandanu solu chì i sughjetti manghjanu fruttu d'arbuli cum'è nuts, amanduli, anacardi è avellana, o s'è manghjianu di manghjà cacahuini (veramente un legume, micca una nutella vera). U risicu di morte mortu era cunsistenti, sia assuciatu chì i participanti anu mancu nutari arricani o caccini.

Eppuru ùn sò micca sti pirsuni sani assai sani per inizià? In certu, i participanti femini eranu infermelli è i subject masculine recrutados from professions sanitarji cum'è l'optometria, l'odontologia è a scienza farmacèutica-una predilettiva inténu à ghjustificà l'adulte chì anu da esse motivatu è disposti à fà un impegnu perpetu à l'studii di salute.

A ricerca hà dimustratu chì i nutiziatrici sò generalmente pratiche, menu pratesa di fumà, è più prubabile di manghjà prudutti freschi è di fà esercitivu.

In accede à quessa, i circunsiuli ajustate, o scartutu, assai fatturi di risichi chì puderanu à cunfuzzulallu, cum'è l' ingaghjamentu energeticu generale di u sughjettu, u so cunsumu d'alkoholicu è a carica russa o macchina, livellu d'attività, indici di massa corpusicenti , storia medica di famiglia, ecc

Mentri hè pussibule chì quessi ci sò fattori di vita chì ùn anu dette in l'analizamentu, i circhanti indicanu chì anu truvatu una "dose" rilazioni. Eccu, u più frequentanu suggetti mancavanu furmagliu, u più bellu riscidamentu di morte. Per esempiu, si manghjà nuts solu una volta à settimana era ligata à un risicu di 7 percentu di a mortalità in l'omi è in e donne, ma manghjendu nuts una volta o più ogni ghjornu hè assuciatu cun u 20 percentuale di risichu di morte.

Mentri chistu ùn mancu ùn sapemu micca chì i zucchetti mantenenu e persone più longa, a tendenza suggettu chì manghjà nutizie più frequentanu correlate cù una longevità più bona.

Ciò Chì Nilu accussì nutitu?

Nuts hè una gran fonta di fatta insaturada sana, una vita di longevità chì prumove a fibra di dietetica, a prutetta, e vitamini è minerali, cumprese antioxidanti, chì sò assuciati cù menu maladie. Nuts are featured in i direttori alimentarii di u FDA MyPlate in a listessa categoria di prutezione cum'è carne è fagioli.

Arcuni preoccupati si pigghianu u pesu si manghjanu frutti, però, surprisingly, u pesu di u curnutu di e persone chì manghjanu spuntariamenti ùn anu micca esse più altu ch'è di l'alimentariu d'infusori, secunna un articulu di u 2008 in The Journal of Nutrition. Questa vera hè vera ancu s'ellu hà fattu chì e calori cunsumu da e nutizzante di u legumi tutale di una media di 250 calorii ghjornu per ghjornu di quellu di e persone chì ùn manghianu micca nimu.

Bottom line: Ci hè una forte pruvucatoria chì manghjà nuts regularmente pò spinta à a vostra salute è a vostra longevità. Eccu i medichi ùn si distingueru micca di frutte, nè crudu, o salate o nasse senza salini. U cunsumu u sali troppu hè ligatu cù pressione di u sangue, in ogni casu, cusì hè megliu per ellu sazià senza sali u sodium.

> Sources:

Estruch R, Ros E, Salas-Salvado J, et al. Prevenzioni primaria di malati cardiovascular cù una Dieta Mediterrània. N Engl J Med. 2013; 368: 1279-1290.

> Ungheria N Luu et al. "Avaliazione prospectiva di l'Associazione di Nut / Cunfattu di Manuse cù Mortalità Total è Cause-Specific". JAMA Medicina interna. 2015. doi: 10.1001 / jamainternmed.2014.8347.

King JC, Blumberg J, Ingwersen L, Jenab M, Tucker KL. "Nuts à nuci è Peanuti com'è cumpunenti di una Dietetta Sante". J Nutr. 2008 Sep; 138 (9): 1736S-1740S.

> Ying Bao, Jiali Han, Frank B Hu, Edward L Giovannucci, Meir J Stampfer, Walter C Willett, è Charles S Fuchs. Associazione di Nut Consume cù a Mortalità Total è Cause-Specific. N Engl J Med. 2013; 369: 2000-11.