Camel Pose - Ustrasana

Tipu di pose : Backbend, heart opener

Beneficii

Stretches a fronte di u corpu cù u pettu, u ventu, è quadriceps. Impulsuneghja a mobilità spinali.

Quandu avemu parlatu di i backbends in yoga, a maiò parte di a ghjente hà probabilmente chjappalla rota . Ma u cammellu hè un postu più accessibile per parechji studenti di yoga. A rota sera hè senza dubbitu un backbend, ma hè dinò assai di a forza di l'armata è di a flexibilità di u spalle.

Se ùn avete micca avete e cose, ùn pudete micca avè u benefiziu tutale di questa impatrunìa. Camel vi permette di sperienze una larga spine intensa senza avè da sustegnu u vostru pesu cù i vostri brazzi. Hè una manera moltu più flexibule. Cù avvisi, avete assai assai opcions per a vostra pusizioni di u brazu.

Unu di i prublemi più cumuni in u cammellu hè mantene i cosci upright. Cumu pigliate u pessimu tornanu, voi vole assicurà chì e so cosce sò seguitanu è finiscinu torna tornata invece di voi nantu à tutte verticale. Per verificà s'ellu si succede, pigliate u pose in una parolla. Stagnate cun a fronte di e vostri ciacce nantu à u muru. Cumu avete tornatu, assicuratevi chì e cosce, è ancu i vostri puntelli chì sò persighjani in cuntattu cù u muru tuttu u tempu. Puderete truvà chì ùn pò micca ghjunghje à i vostri taliani cume accessìbule quandu si verificà a posizione di a cella. Se questu hè u casu, aghjustate a vostra presa cù una varietà di u valore scritta davanti.

Eccu un bonu exercitu per i principianti è i studienti avanzati.

Instructions

  1. Stand up on your knees with your hips stacked over the kneins. Pigliate u padding (una manta o piumate a matte per chì hè duppiu spessità) sottu e so ghjinochje s'ellu sò sensittivi.
  2. Suggeranu e mani in manu di u vostru corpu finu à i vostri pulari facenu i vostri armpiti. Capisci u to pulgarisu in i vostri pezzi per u supportu cumu pudete aduprà u to pettu versu u tettu.
  1. Mantene a pusizione di u vostru pettu à voi cumbattevi di e mani in un mumentu per agisce i vostri tacchi. Sì avete bisognu di un altru più altu, fate l'ochji. Inutili, e cime di i piedi pò esse chjappu in piena.
  2. Purtate i vostri mità avanti per ch'elli si stanu nantu à i vostri ghjinochji.
  3. Sì si senti bona, dete a tù a capità volte, è apre u gargu. Sì quellu chì ùn viaghja micca pè u to collu, pudete guardà a varba appuntuta inveci.

Cunsigli di principianti

Avanzate Avanzate