U Scianze Ba Salto Di L'ughjettu: Ùn ci hè qualcosa?

Breakfast Reality Check

A cosa strana annantu à i nostri cicli di novi cultura populare hè cumu qualchì tema o persona prublema, tende à curru friquenti è friddu - qualchissia cù quale aghju experientzia pienu. Pudete vint'anni senza una dumanda di appariscia nantu à a television, per esempiu, ma poi pigliate parechje dumande per l'apparenza tutta a stissa simana. Cumentu à questu à un pruduttori in unu di i primi posti di matina durante u ghjornu in una regula di invitazioni, ella m'hà datu a sperma più chicca: "Eppuru sì u gustu di a settimana".

Ùn sò micca u gustu pupulari à u mumentu. Sta settimana, u colazione hè u gustu. Studii di a scienza è u pseudo-scienza puteudo, di u colazione, o più specificu di l'olii saltonu, ani populatu i medii tradiziunali è online.

Perchè u novu timbagheneghja per a pulitica di questu staghjunatu vividemente di a rutina ghjurnata? Ùn avete micca idea. A cobertura tutti cita un studiu "recente", ma chì era publicatu nuvembre u Novembre. True, hè chjucu, ma ùn spiega micca a fascinazioni raggruppata cù u tema in questa sema, in particulari da questa materia hè stata chjappata solu per l'inspeczione publica di prima. Suggeriemu à u fenomenu di "savore di a semaia" è si move.

A question in a mix hè chì esse saperu esse bonu o mali da u pesu di cuntrollu. A cobertura tuttu ponu pare à un studiu observativu di u 2007 chì suggerisce chì l'oghje u lamentu hè assuciatu cun u pesu; Li Linzii Dietarii di l'Amiricani 2010 , chì incuragenu un u lamentu di l'alimentu densu nutriente; è u prucessu d'azardu da u Novembre nuvellu, chì hà suggeritu chì esse sbagliate l'aiutu facilitava a perdita di pisu, ùn guadagnà.

Partite per a discrepanzia trà u studiu observativu è u prucessu d'intervenzione più recenti; chì ci conta? Nuddu pò diri à sicuru, cum'è noi pudemu micca dì per sicuru chì unu hè curretta. True, l'studiu più recensu era una interrogazione aleatorale, è quelli sò tipicamenti evidenza più forte chì studii d'observazione.

Ma à l'altra banda, sta intervenzione implicava solu 36 partecipanti di overweight, è duraru solu quattru settimani. Allora, quandu un gruppu picculu gruppu di persunalizati hà assignatu per sguassà un menzu chì cumune di a so rutina di u ghjornu di u mesu, perdevanu un pocu di pisu cumparatu cù i gruppi di cuntrollu.

Questu questu effettu duranu à un periudu più tempu, più appiecatu à i risultati sanitarji? Ùn sapemu micca. L'effettu vi vede in un gruppu più grande, più diversu? Ùn sapemu micca. L'effettu vi vede in i zitelli? Ùn sapemu micca. A tappa di l'attualità attuale tendenu à presentà stu studiu cum'è qualcosa di "antidoti" à i punti dibili di a ricerca previ, observativu, ignurando i limitazioni impurtanti di l'esterno.

In quantu a st'avvradimentu observativu, sì, tenu limitazioni impurtanti ancu. In un studiu chì compara u cambiamentu di u pesu à u tempu cù e ghjente chì vi saltinu, è ùn vi ghjate micca bisognu, perchè putere pisà più in i patroni? Ci sò parechji spiegazioni potenziali, ma invogliate l'ovviu: In una cultura chì hà spertu a speranza di micca saltate l'ubligatoriu, chì serà propensu di skip breakfast? E persone chì ùn si trattendu micca di seguità di guiden per a bona salute. Quale averebbe sguassà l'olieru?

Forsi, quelli chì sò più bè cunsigliu per a bona salute. Se, allura, l'studiu ci duna chì più persone persone à a caghjera di a salute sò menu probabili di ottene u pesu di pocu praticà di a cuscenza di a salute, confiemu chì pudemu cunvinta ch'è una dimustrata perda.

Ciò chì hè quellu chì hè a verità annantu à l'u colmu? Solu chistu: Ùn ci hè fundatu in a scenza per pridà a dogma nantu à a carta.

L'idea chì l'alimentariu hè cruciali, è saltroffu l'u colazione hè preghjudiziu, hè in parte truismu, è in parte legenda urbana. U cumpagnu di l'uttimisimu hè simpricimenti questu: À qualchì puntu, qualsiasi rapidità hè bisognu à esse spustatu, o gh'avemu da manghjate. Allora, sì, hè impurtante per crepà a nostra passeghja veloce à qualcunu puntu.

Ùn ci hè nudda evidenza, in ogni casu, è hè mai statu nuddu, chì avemu bisognu à fà in un pocu tempu cusì particulare in qualchì manera prescriptiva.

Quale parte hè legenda urbana? Annantu à anni è decenniadi, certi studienti anu indicatu chì i zitelli chì sanu sguassate ùn sò solu per chì vulianu, ma picchì i so famiglie eranu poviri, anu fame, è distractatu in a scola. Questa solu ùn hè micca una sorpresa è micca cunzunenza generalizable à quelli chì "skip" l'altru per altre razze. Ci hè ancu qualchì suggerimentu in a littiratura di l'obesità chì i pirsuni chì evitendu à manghjà, malapevanu di fami in un tentativu di cuntrollà u so putere di pesu à rimbursà in l'occasione dopu avè manghjatu.

In una cultura chì ferma favurendu missaghji di a dieta chì sò dumbed down à u puntu di sensibulità perjudiciale, questu hè diventatu l'ammunizazioni unificata chì tutti sapemu: affacciari l'esercitu hè male.

A rialtà hè: ghjè dipende. Hè dipende chì "esse" significa; è dependa di ciò chì "salteti" significa.

Per esempiu, ùn sò micca fami prima cosa in a mattina. In fatti, preferisce un entrenamentu di matina, è solu cun fame un pocu tempu dopu. Ùn hè pocu cum'è di manghjà u me "culaccio" finu à a sera. A maiò parte di l'studii chì anu vistutu à saltà l'epoca ùn anu definitu "saltonu" cum'è no meta cum'è prima di 11 am, faria cusì in una tabella di dati com'è patrone.

Ùn aghju micca struitu unu. L'alimentu ch'aghju manghjatu pè u primu manciatu di u ghjornu - raghju mischju è altre fruttu; Cereali di granu integrale; nuts and seeds; è u pluciu, un iogurt grezzu grezzu per manteneà tutte e cose - hè classificatu di u prezzu di l'astazione, micca u pranzu. Inoltre, aghju missu u mo fastu ogni ghjornu - fateva fà quandu mi piace. Questu hè propiu diversu di andà in fame, per via di insecurity alimentariu in casa o di fami, è da tombu dopu in un sforzu di cuntrollu di puzzicheghju .

Ci hè dui tipi di verità da a dieta è di a salute. Ci hè una verità propria, prustate nantu à u pesu di prufundezza, stimatu da cunsensu generalizatu, è pruvatu à u tempu. Allora, ci sò e cose publicheghji cusì spessu assumete chì deve esse veru, ancu s'elli ùn anu mai statu.

Ùn sò micca ubbligati à manghjà u minutu u vostru capu s'apreviu u pilu. Invece, quellu chì si trovi famu - ùn hè micca impeditu di fà. Quelli di noi micca in ghjornu di famu, o qualchissia di purificazione, inevitabbilità, avvinvi u nostru fast cada ghjornu. U mo suggestionu hè chì fate cusì cun alimenti sanhe in cunevizzioni sensu, è fate in un certu tempu chì u travagliu per voi. Ci hè parechje scelte razovuli nantu à u menù di scheletru è nisuna basa in a scienza chì avemu per u dogma per esse unu di elli.