U Circamu Movie Review

Martin Sheen è Emilio Estevez Camini u Caminu

Cammìnanu u Caminu di Santiago hè u sognu di parechji marchjà, i persandi, è i bustier. Sta filetta ti porta à u Caminu (u Caminu di Saint James) cun un babbu spiegatu da a so vita salvata chì u so figliolu mor in u primu pianu di u viaghju. U seguitanu cum'è ellu decide à finisce a caminata di i peri di u so figliolu nantu à a caminata di 500 metri. Emilio Estevez hà scrittu è dirighje a pelicula è detti u figliolu mentre u so babbu, Martin Sheen, stelle.

Hè una bella filmu chì combina tristesse, cummedia, viaghju stradale è viaghju. U scrittore è l'operazione sò sutile è gentile, affirmannu chì u putere di u viaghju di parlà per ellu stessu. Questa film hè cunsigliata per i caminavanu di tutti l'età. Si dete in i teatrini americani u 7 ottobre di u 2011, toccu principarmenti ghjocu in casi di l'arti più chjuchi, ma truvò u so auditu è ​​hà fattu un impattu durabile.

Questa film hè attribuitu cun grande numanti insinuante di americani per camandà u Caminu di Santiago. A popularità di a caminata hà sceltu in l'anni dopu da fà. L'annu per esse sultantu solu 3.672 Stati americani eranu trà i 183.378 peregrins camminendu u Caminu. In 2016, ci eranu 15.236 caminari nord-americani trà i 277.854 totalità di l'annu, cù u so percentuale perseverante.

Cammìnanu u Caminu di Santiago

Martin Sheen tocca à Tom, un ophtalmologu California chì era in oposizione à u so figliolu Daniel (Emilio Estevez) a dicisioni per surtite l'università è vedi u mondu.

Hè ricivutu u chjamatu chì nè paisu ùn volenu sèntelu-so figliolu hè mortu in una nevormosa siveria in Pirenei in Francia di a primu passaghju di u Caminu di Santiago. Vola in Spagna per identificà u corpu è aprende nantu à u Caminu da u polizia ufficiale chì deve trattà. Hà una decisione impulsiva di piglià u viaghju di u so figliolu, anche l'advertenu chì ellu hè maiò è senza capacità.

Tom conserve a so dulore per ellu stessu. Elluna tutta un ombra curmudgeonly. Rispunze chì avertitu cumpagnie di cumpagnia da un Olandese, Joost, chì dice chì cammina u Caminu per pèrdite pisu. Tom careghja i cinni di Daniel cù ellu, allughjò un pocu quì da quì à l'altru. Viu à Daniel in almanacu, in solitu in situazioni induve Daniele apprezziu quellu momentu di u viaghju.

A filma fu filmata in sequenza à u Caminu di Santiago. U direttore Estevez usa u paisaghju com a puttane in più di fà a stella, ma ci sò assai sequenzi di camminare per a campà cambiante. A cinematograficu ùn era micca grandi cumu puderebbe desideratu, ma abbandunà parechji visitatori cù una longa di caminari via i villaghji è in tuttu stu paisaghju.

Ùn Anu À Nimu

Avete vede u storicu di casa di u locu di l'albergu à u Caminu di Santiago in u Spagna sittintriunali. Joost hè vulsutu à disputà u gustu culinario local di u quartu, u vinu è di u legame di cordellu. Piglionu un altru companionu di viaghju, un dibutatutu di dibattitu amargate di Canadà, è dopu un scrittore irlandese suttu cuncizzatu chì prova à superà u bloccu di u scrittore. Sti caratteri sò bè ​​razziamente è ùn volenu micca in caricaturi.

Mentre chì ci hè comedica, affate ùn si puderete dì: "Quattru persone camminen u Caminu è l'hilarity cuntenenu".

Tutti issi cumpagni di trekking smoke, chì hè realistivu per i europei, è e male hè com'è populari cun elli com'è tabacco. Tom conserve un passu determinatu cum'è nantu à a so pròpia missione.

Quandu u descrizzione di u scrittrici descriva, e persone camminate u Caminu per diverse razze. A sfida fisica, immersione culturale, scuperta spirituale o viaghju à u pentimentu. Tutti sò stati motivi per a persone per camminà u Caminu per più di 1000 anni.

Ci hè parechji momentu chì Tom cunnisciutu Danielu è solu chì u core più duru ùn hè micca cummossa, ma ùn si sentenu cum'è tearjerking heavy-handed.

U viaghju à u Discovery

In u passatu, a ghjente camminava da u Caminu per fà u regnu forsi per i so piccati. I cumpagni di viaghja di a film anu truvate quelli chì anu pussutu cercà. Ùn ci sò micca una revelazioni dramatichi è trasfurmazioni. Ma u largu passaghju dessi una chance di vultà à aghjunghje cù l'adopru passatu, traumni è dispiacimenti.

Martin Sheen hè un catholiu devoute, è a scelta di Estevez per fà chì Tom un Catòlicu cadutatu, ma era l'scelta bona. Hè facilitu per l'udienza per andà incù u viaghju cun quellu chì ùn hè micca in una miseria scattata. Quelli chì cunnoscenu a storia religiosa di u Caminu apprizziarà tutte e dettagli, mentri quelli chì ùn sò micca micca cumbattiti nantu à a testa cun elli.

Estevez hà u guvernu tutale per fà una preghiera di novena per esse u primu l'utopia di film permessa à filmà in a Catedrali di Santiago. Questa era una parte necessaria di u filmu, è hè genuinu chì vede a cattidica propriu invece d'avè una persunale.

Una vista di Walker

Se pensate à camminà u Caminu , sta movie pò aiutà à decisione sè ghjè u viaghju passatu per andà à piglià. Questa hè a fiction, micca un documentaliste, cusì hè una critique sensitiva di i punti di u caminu.

Queste riputenzi eranu realistichi:

A cinematografia pigghia stu punti caminari:

A Bottom Line nantu à u Way

Questa film hè cunsigliatu per i persone di tutti l'età. Hè sicuru di vedà cù i vostri granduced è i vostri avis. Assicuratevi di avè tissuti dispostu, perchè puderebbe liberà una lacrime. Ma puderete riri ancu risu, è vi sarà a maiò parte di u tempu. L'unica avvisu? Perchè vi pigliate u prughjettu di a piacè per piglià u viaghju.