The Benefits of Vitamin K2

A vitamina K2 hè un membru di a famiglia di vitamina K , una classa di nutriutti chì participanu à a cugliera di sangue è mantenenu a salute di l'osteria. Truvate naturali in carni, furmagli è ova, a vitamina K2 (also referred to as menaquinone) hè ancu sintetizzati da bacteria. Inoltre, assai persone prenenu a vitamina K2 in forma di supplementu.

Usi

In a medicina alternativa, i prupugnaturi sustene chì a vitamina K2 pò aiutà cù una quantità di prublemi di salute, inclusi a malatia di u corbu è l'ostia.

Inoltre, a vitamina K2 hè stata di prutegà contra qualchi forme di cancer.

Health Benefits

Eccu un'offerta à qualchi preghjudizie chjucu nantu à i prestazioni sanitarie di a vitamina K2:

1) Malatie coriu

Un sensu di studii suggerenu chì un ingaghjamentu di vitamina K2 pò reduci u risicu di a malatia di u cori. In un studiu di u 2004 da u Journal of Nutrition , per esempiu, i circhieri analizati l'ingest inetica di vitamina K1 è a vitamina K2 trà 4.807 persone è truvaru chì quelli chì anu a maiò ciae d'una di e forme di vitamina K anu avutu un risicu significativu di coronary disease e ateroesclerose. Inoltre, i membri studienti cù l'ingaghjamentu più altu di vitamina K2 anu significativamente menu prubabile di mori da a malatia di u cori.

In più, una rivista di ricerca 2010 rivista annuncia in a journal Maturitas hà cunsideratu chì a vitamina K2 pò aiutà à prutegà contra i disordini cardio-metabolichi (cum'è malatie cardiac, diabetis tipo 2 è sindrome metabolicu).

In u so analizamentu di cinque studienti à u cunsumu di vitamina K è l'incidenza di malati cardio-metabolichi, l'autori di a scuperta trovanu ancu chì a vitamina K1 pò ùn prutege micca di questi disordini.

2) Salute Bone

C'è quarchi evidenza chì K2 pò spaguà a salute di l'osteria è reduvi u risicu di l'ostia. Per un rapportu di u 2004 di u Laboratoriu Actuale di Farmacie , i scientisti anu datu a ricerca dispunibule nantu à a vitamina K2 è l'osteoporosi.

I risultati amparatu chì a vitamina K2 pò esse stimulà a furmazione di u hezurà è soppressanu l'annunziu di l'ossu. A vitamina K2 hè ancu chì sustene a densità minirali di u hezuricu è impedisce fratture ostbefotetici in i malati cù l'osteoporosi annate.

In una ricerca di ricerca più recenti pubblicata in Current Drug Safety , i investigatori trovanu chì u vitamina K2 cù bifosfonate (una classa di droghe chì impediscenu a perdita di massa di l'ose) pò esse utili per impedisce fratturi in postmenopaiusi cù l'osteoporosi è a deficienza di vitamina K.

3) Cancer

A ricerca preliminarja indica chì a vitamina K2 pò aiutà à u trattu di qualchi forme di cancer. Per esempiu, in un studiu di test tube di u 2003 in l' Associazione Internaziunale di l'Oncologia , i ricerchiaturi anu truvatu chì a vitamina K2 pò aiutà à prumove a morte di i celuli di u cancer.

Vitamina K1 vs. Vitamina K2

A vitamina K1 (also known as phylloquinone) hè a forma di vitamina K chì si trova in i pianti. A vitamina K hè ancu disponibile in a forma di vitamina K3 (cunnisciuta ancu com'è menaphthone o menadione).

Sicondu i Instituti Naziunali di Salute, a vitamina K1 hè più veloce, hè forti, forte è più efficau per qualchi cunnizzioni chì l'altri furmuli di vitamina K. Ancu, una certa ricerca suggerisce chì a ingesta di vitamina K2 pò uttene un certu beneficu di salute.

Caveats

Ammucentu altru di ogni forma di vitamina K pò esse preghjudiziu à e donne chì sò ingridati è allistanti, i pazienti chì anu ricivutu trattamenti di dialisi di causa di malatie di rinsula, è e persone cù prublemi di clottaggi causati da a malatia di u fegatu. Inoltre, a vitamina K pot interactuar cù certi supplements (inclusa coenzima Q10 è vitamina E ).

Cumu usu di a Salute

Avà ùn sò micca cunsiglii sparghje di supplementazione di vitamina K. Mentre a vitamina K2 pò aiutà cù certu prublemi di salute, trattanu a cundizione crònicu cù a vitamina K2 è evitenente di cura standard pò averebbe cunsultate seriu per saluti.

Prima di principià cù a vitamina K2, parlate cù u vostru duttore per determinar una dosa segura è efectiva.

> Sources:

> Gast GC, de Roos NM, Sluijs I, Bots ML, Beulens JW, Geleijnse JM, Witteman JC, Grobbee DE, Peeters PH, van der Schouw YT. "Un Indue Menaquinone Altu Reducsa l'Incidenza di a malatìa coronaria". Nutr Metab Cardiovasc Dis. Sep 2009; 19 (7): 504-10. Epub 2009 Jan 28.

> Geleijnse JM, Vermeer C, Grobbee DE, Schurgers LJ, Knapen MH, van der Meer IM, Hofman A, Witteman JC. "Unità Dietetica di Menaquinone hè Associatu cù un risque Reducatu di Coronary Heart Disease: l'Istitutu di Rotterdam". J Nutr. Dicembre 2004 (11): 3100-5.

> Iwamoto J, Takeda T, Sato Y. "Effetti di a vitamina K2 in Osteoporosi". Curr Pharm Des. 2004; 10 (21): 2557-76.

> Iwamoto J, Takeda T, Sato Y. "Role of Vitamin K2 in u trattamentu di l'osteoporosi postmenoptausii". Curr Drug Saf. 2006 Jan; 1 (1): 87-97.

> Koitaya N, Ezaki J, Nishimuta M, Yamauchi J, Hashizume E, Morishita K, Miyachi M, Sasaki S, Ishimi Y. "Effect of Low Dose Vitamin K2 (MK-4) Supplementation on Bio-Indices in Women Japanese Postmenopausal. " J Nutr Sci Vitaminol (Tokyo). Feb 2009; 55 (1): 15-21.

> Rees K, Guraewal S, Wong YL, Majanbu DL, Mavrodaris A, Stranges S, Kandala NB, Clarke A, Franco OH. "Cunsigliu di a vitamina K hà assuciatu cù i malati cardiulogichi? Una regula sistematica". Maturitas. Dicembre 2010 (2): 121-8. Epub 2010 Jun 17.

> Yoshida T, Miyazawa K, Kasuga I, Yokoyama T, Minemura K, Ustumi K, Aoshima M, Ohyashiki K. "Apoptosis Induzione di Vitamina K2 in Lung Carcinoma Cell Lines: a Possibilità di Vitamina K2 Terapiè per u Cancer Lung". Int J Oncol. 2003 Set; 23 (3): 627-32.