Strain di u Coghju suprani per Ciclisti

A vostra corpu superi aghju fattu un rolu di sustegnu, perchè ùn abbandunate micca questu dopu u ride.

Hè veru chì i vostri pierres, i malati è i glutidi facenu a grannizza di u travagliu in ciclismo in u centru. Ma puderebbe più, portate una tene in u to upper corpuscule è anu usatu i musculi in i vostri braccia, u pettu o spalle per aiutà di trasfurmà a vostra posizione di battaglia o sopra à voi in a cavallerie in una pusizione standing . Allora hè un sbagliu per trascuratassi di questi musculi quandu hè ura di frégate è stenderaghju dopu u ride.

Piglià uni pochi minuti per stretchiri pò aiutà à prevene u malu di musculoso post-exercitore è rinforzà a varietà di motion; Plus, hè una grande manera d'aiutà vi sentu tranquillu dopu à u ride è fà a transizione à una pusizione standu (in terra).

Per via di simplicità è comodità, hè faciule per strincà i musculi in a cima superiammi mentre chì tù sughjendu sempre nantu à a bicicletta (pensate di questu com'è modu efficau di multitascà): Mentre cuntinueghja à pedalà à un passu calore per chì a freccia di u mio core pò avvicinassi lentamente è puderete evitari di staggione di sangue quandu si puderebbe off the bike, facenu e seguenti sei stesi.

Stretches for Indoor Ciclisti

Stridenza di tarmini: Mantene e vostre spallemi rilassate è falza, è colpi i vostri braccia posti u so spartimentu à u cintura, aghjunghje i mani. Portu un ghjornu à pusà i vostri brazze ghjustu sottu un pozzu perchè senza straining your springs; aghjunghje sta pusizione per 10 à 15 seconde, sintendu a striscia in u vostru pettu è da liberà.

Sacchetti: Pone a manu nantu à e cime di i dui spalle è movi i vostri coddi in vastu cile, cumu facite quattru big rolls in spalle da u fronte à a spalle. Allora, riversate u muvimentu è fà trè grande rotuli di spalle da u ritornu à u fronte.

Testa stretta: cumpareghja e mani in front à voi à u nivellu di pettu, interlacing i vostri ditte è mantene una picca lignevule in i coddi.

Purtate a toquette à u vostru pettu è inturnu u topoi in altru, dà un abbughjaru assai abbruvatu. Mantene sta pusizione per 10 à 15 seconde dopu allungamentu.

Spalla stendi: Bring your right arm around your torso and your right hand toward your left shoulder, keeping your right elbow at the level chest; Pò a to manu manca u manca di u codice ghjuvellu è piglialli à u to pettu. Mantene durante 10 à 15 secondi. Cambia u latu.

Strettu di i tricepsi: Mantene e vostre spalle, è daveru u codice rìghe cumu rimette u to armata u dirittu cumu à a so testa, misu i dete di a vostra diritta davanti à a testa, perchè e tocca u toccanu più stretchtu trà i vostri spade. Allora, postu u so bracciu livatu sopra a testa di a testa è a to manu left in u coddu righitatu per appogni sopra à u bravu u dirittu duranti u stretchamentu. Mantene durante 10 à 15 seconde, è liberate. Repetite cù u bravu mancu.

Neck stretch: Mentre era alto in a saddle, coperta u to manu diritta nantu à a cima di a testa è prus a stesa a testa in u so spallezza dritta, perchè l'arraggiata orizzara ghjustu à u spallezza dritta. Mantene i dui spalle è pigliu u stretch per 5 à 10 segundos dopu allungamentu. Ripetizione in a manca left.

Dopu fattu questi stendi, hè prestu per una serie di stretchissimi!

(Ùn vi scurdate di fà e vostre eserciziu di rinfurzà maiò).