I pericchi di perduppassi in a camera surdata dopu a Ciclista Indoor

Post-Cycling Skin Hangovers Quandu vulete evità

Ora quì l'estiu hè quì, pudete avè bisogni à battizà u calore cù esercitate à u gimneu più spessu, in quantu à quelli in u cattivu caldi è umidi esterni. Un bonu movimentu! Ma ùn si cunvergentanu.

Hè faciale fà cascà à a trappula di persone in vestiti sudatu dopu à una classificazione di cicculata in coperto, pensendu chì perchè sì in l'arruvinamentu vi fate aghjustà veloce, o chì hè bramu d'aspittà a regula, finu à quandu aghjunghjite diluziosi o esce per un iced coffee cù un amicu.

L'idee male!

Sventù Hangovers per evitar

Staying in your sweat-soaked clothing in cycling indoor pò diri à un incontru di malamenti salvati-è ùn avemu micca contendu u ciauru di u corpu.

Per una cosa, ci hè un risicu aumentatu di sviluppà una infezione di lattina vaginal si sia una donna, è questu hè speciali in autore. A verità simplica hè: U leggingsu facianu in ambienti umdi, è sì vistate u so nylon o altre tessili sintetici chì mantenenu umidità vicinu à a vostra pelle, site di u vostru regnu nè in u risicu per quaghjò in i pantaloni cuddle d'acqua o pantaloni di l'esercitu. Pudete bè cù una infierzze infierma di levadura, siddu nun fora in a vagina po nantu à a vulva sensibule.

Or, a cumminazione di umidità è fretu cù una robba affittuata assicurata ponu conducià a ciaffia sottu à a cintura o à l'altre irritazioni di a pelle per l'omi è donne. Chafing soli passa da mezu à i cosce, ma dopu una festa di sudore cum'è u ciclistu internu , pò ancu succiduvi sottu i vostri pezzi, sottu i vostri brazzi, o in altri spazii induve a pelle si mette à a pelle.

Chafing pò esse incunificate à u megliu, è super doloroso se murifisce in un rash o infezzjoni.

E si tenete una crescente per un ciclistu in u circhiu, crea una strada superiore per i battisani per viaghjà di l'anu à a vostra vagina, chì pò causà à una infezioni in urinari (UTI). A vostra megliu hè di guidà a coru di i corpu è di u cunfurmazioni cù un spaziu transpirable, di umidità o chì tenenu un linzare di cuttuni.

Dopu u vostru scuercatu, friddu è cambià in ropa fresca è in secca quandu puderete. Se ùn avete micca tempu di fà bruschera, tocca secarate da a testa à i dintorni, è almenu cambiassi in calze è calzetti o pantaloni frischi.

Sì u ghjuvatu hè sudatu in i vostri robbi, pò ancu trovu i vostri pori, accuminciannu l'iniziativi d'acne (se l'avete suscettibile) o una infizzioni bacteriana in ogni locu nantu à a vostra pelle, sopratuttu si avete un cut o abrasione. U risultatu: A irritazioni di a pelle, piccante, itchy o rash, chafing, una infezzjoni fungale, o aghju.

U Fungus Among Us

Intantu, aghjustendu l'insulte à a miseria, u funziunamentu pò accade è multiplica in quellu di i vostri folds di a pelle, cumpresu a to groin, i vostri armpiti, sottu i vostri petti, è altri beni immubilienti sensittivi. U novu, a preghjunzione preventiva hè simplice: cambiassi da questi robba e indurata aspartu ASAP. Daze si pudete; altrimenti, asciugare cun una tagale secca o una cura di a pelle, poi poi poi pozzu nantu à e robba secca.

Fungus prumessa in l'ambienti scuru, umidi di i vostri scarpi! Certi piacè sò più preoccupati di piglià u pede di l'atleta da un spugliatariu di quellu chì anu da esse in a prisenza di i so pratiche.

Neglecting to wash and dry your feet, including between the toes, after an indoor cycling workout can set the stage for a raging case of foot athlete's.

Se ùn avete micca tempu per dàmani per andà dopu à u so entrenamentu, cambia u misgiu o arene fora in i vostri pezzi in flip-flops finu à chì pudete chjappà a chjappia.

L'estiu hè prime à tempu per u pede di l'atleta, è u vostru prutezzione protettiva, sicondu u Collegu Americanu di Foot & Ankle Ortopedici è Meditazione, hè di mantene i vostri pezzi puliti è secchi in ogni momentu.

A Reminder Finali

Cammendu intornu in vestiti sudati è i scarpi dopu qualchì entrenamentu hè un sbagliu chì pò vultà à andàssine da a testa à pettu, ùn fate micca!

Duragiu immediatamente - o almenu toalla off è cambia a so robba, i calzini è i scarpi. A vostra pelle aghju da ringraziallu, è vi senti chì un megliu megliu in a vita di oghje o preparanu per u vostru passatu.