Sò Dieteti Di Carni Di Carburante è Pesce A Caru?

Ci hè un dibattitu trà l'experti in di-carbu dieti è quelli chì sò sperti in l'esercitu è ​​u prugramma di furmazione nantu à u rollu di restrizzioni di carbuidrati in a edizione di u musculu è a forza. Quì sò punti fatti da l'espertu d'esercitu Paul Rogers è risposti da una perspettiva di u carb.

U carbuidrati cum'è Fuel for Exercise

Rogers dici chì i carbuidrati sò u carburanti principalu per l'eserciziu, particularmente "travagliu veloce è intense".

Per quessa, sò impurtanti per "atleti, rigali di pesu è attracciali". Indica un paru di studii per pruvà a so puntu, dicendu chì elli nè grassu è nè prutezione sò boni fonti d'energie per i sportivi d'altimpià. Hè ancu affirmatu chì di-carb, dieti d'altri proteini pò avè avè influenzi negativu di a densità di l'osse.

In ogni casu, assai persone nantu à una dieta di carattere di carb sunnu, a più, eterna di ricreativi moderate. Ùn sò dedicati atleti, culturisti, o simili. Puderete ancu separà quelli chì anu realizatu in gruppu atleti chì facenu principalmente attività di salvezza chì sò principalamenti aerobichi (per esempiu, correndo, cicloturismo) è allivatore è altre chì facenu scontri curtizzi di l' attività musculari anerobi .

Prima di l'avventu di l'agricultura, i tribù cacciatore-gatherer à i clima temperatu manghjanu dieti naturali à pocu pressu in carbuidrati (in u invernu, assai caribile). Queste dieti era generale ghjunghje in grassi chì era apprezzatu.

Solu à mantene viva, hà purtatu un stilivu assai attivu in una dieta low-carb. Di a maiò parte di e misure, a nostra salute cuminciò à fraccià una volta avemu cuminciatu à cultivà e corsi, ma questu probabbilmente hà ancu attivatu a "civilizazione" cum'è a cunnisciimu.

Dietas di Low Carb e Esercitu

Questu hè un spaziu chì ùn hà micca avutu una ricchizza di ricerca, ma queste sò unepochi chì sò suggeriti da i studii chì sò stati fatti.

Exercitati pisanti chì facenu un exercitu tipu di resistenza tendenu à avè un minimu in l'efficienza in i primi simane di una dieta di carburanti bass, ma i so corpi sò regule in dui à quattru simpati. Un studiu di New Zealand hà dimostratu un patronu tipicu per l'atleti di resistenza, chì hà reduciutu l'energesi inizialmenti ma po eserianu e so benessere. Alcune alcuna atleti informanu una sizzioni in l'efficienza di l'esercitazioni è i migliori di a performance una volta chì sò adatti à a dieta.

Stu prucessu anu riferitatu cum'è "ceto-adattazione" o "adattazione di grassu" cum'è chì u corpu si face più capaci di aduprà grassu per l'energia in e cundizzioni di l'esercitu. Ci hè un dibattitu in quantu chì a pocu pressu in i carattichi di carbohydrates, a dieta debe devene per attivà l'adattazione cette. Qualchdi dicinu di più di u 20% di i calori, ma ci hè una mancanza di studii.

L'adattazione Cetu hè di prubabilmente utilizazione più limitata in l'exercitore anaerobbiu curricolo, ma ancu di discussione nantu à stu puntu. Per d 'altra banda, questu ùn ùn anu micca bisognu chì una dieta bass-carbu hè preclusa per u pesadore. Un catedra di cungressu di a furmazione athletic says chì i membri di u gruppu putente in a so università allighjanu una dieta di 20% di o menu carbuidrati. Un nutricionista chì hè un fisicoculturista dici ciò chì hè dumandata hè una cantità modesta di carbuidrati addoppti prima l'elevazioni.

"Aprirevanze 5 grammi di carbsi tutti i dui setti è abbastanza per rimpiazzà u glucògenu persu durante a furmazione. Cusì per esempiu, per 15 sèculi, circa 35 grammi di carbs faria u trucu". Questa hè a quantità di carbuidrati in, per esempiu, 1 1/2 tazzi di racina -nun inconsistente cù una dieta chì hè moltu bassa in carbuidrata di l'usu generale.

Duranti a perdita di pisu, i dieti di carbu pocu sò statu riittate da esse priservatu a massa di corpu fermu cumparatu à i dieti di altri di carb.

Punti d'accordu

Rogers dici chì a proteina ùn hè micca un bonu carburante energeticu à tuttu, ma chì u corpu duveranu certi glucose da ellu. I regimi di furmazione fisica sò prubabbili in pezzu in i primi simane di una dieta di carburanti.

In ogni modu, studii realizati in questu marco di tempu si deve vede per quellu lente. Qualchì carbu supplementu prima di un furmatu pò esse una bona idea, ma chistu pò ancu esse fattu in u cuntestu di una dieta low-carb.

Punti di disaccordu

Certi opinioni sò furmati nantu à studii di sughjetti dopu à cinque ghjorni nantu à una dieta di caratteri biulogica, chì hè duranti u cambiamentu post-dieta di 3 à 5 ghjorni. Cume hè u peppu tempu per fà un studiu cum'è questu quì, cum'è e stati di glucògene sò impauriti senza a ceto-adattazione in modu sanu à cumpensà. In quantu, l'appruvisazione ceto ponu esse vistu ancu in quellu tempu di pocu tempu.

L'altru puntu Rogers fa è di culleghju di u carb u / o dieti di altri proteini chì averebbe influenza a densità minirali ughja. Dieti di carbu baxx sò spessu assumedse chì sò assai in alta in a proteina, ma ùn sò micca spessu. I studii indican chì ùn ci hè nè l'effettu negativu annantu à l'osse da una dieta di alta proteina è chì pò esse un petit effettu pusitivu. In ogni casu, hè un tema chì pò truvà studii cù risultati nantu à ogni parte.

> Sources:

> Dipla K, Makri M, Zafeiridis A, et al. Una dieta isoestégetica di alta proteina, di moderate di grassu ùn ponu micca cumpruminu a forza è a fatigue durante l'esercitivu di resistenza in e donne. British Journal of Nutrition . 2008; 100 (02). doi: 10.1017 / s0007114507898679.

> Tang M, Oconnor LE, Campbell WW. Dietu-Induced Weight Loss: L'Effettu di a Protein Dietetica in Bone. Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics . 2014; 114 (1): 72-85. doi: 10.1016 / j.jand.2013.08.021.

> Volek JS, Quann EE, Forsythe CE. Dieti Di Carboidrati Baixti Promozzjoni A Kompożizzjoni tal-Korp Aktar Favoribbli minn Dieti b'Laħħan Xaħam. Strength and Conditioning Journal . 2010; 32 (1): 42-47. doi: 10.1519 / ssc.0b013e3181c16c41.

> Zinn C, Wood M, Williden M, Chatterton S, Maunder E. Dieta di Ketogenia cumpurta la compositu di u corpu è u benessivu ma micca esercitu in un studiu pilotu di l'atleti di resistenza nurvegiana. Journal of the International Society of Sports Nutrition . 2017; 14 (1). doi: 10.1186 / s12970-017-0180-0.