Slow Cooker Beef Brisket Ricette cù una Twist

Nutrition Highlights (per sirviziu)

Calorie - 305

Fat - 14g

Carbi - 5g

Proteina - 38g

Ogni tempu 630 min
Prep 30 min , Cook 600 min
Servitori 10

A pecchè barbaria hè un raportu di carne in i Stati Uniti, particularmente in i Stati Uniti. U solitu eserita in una di duie manere: o nantu à braising-un prucessu longu lento di coccià a carne in liquidu, tipicamenti in una cocia lenta o in un forno holandesu-o smoked in a BBQ o in un fumadoru-un longu prucessu lento di seccu cucina. A chjave di a ghjustizia è a parti "lenta", chì scunniu u tessulu cunnuscenti duru in u vitale, risultatu di carne chì hè succulente, licitatu è sapori. A coccia lenta hè u metu ideali per u brachiale braised, ma se vulete più di l'stile di u piscu affumicato, posanu tutti i verdura nantu à u fondu di a coccia lenta, cum'è seguitu avà. U manghjatu da a carne nantu à u quattru invece di esse sottumessi in i zucchiei è staziu più siccicu. I vegetali sò pocu insaccate, ma sò assai gustoso di u caldu.

Ingredients

Preparazione

  1. Trinca a maiò parte di u grassu di u taschju, ma ùn deve bisognu di fà fanàticu nantu à questu.
  2. Mettite e spezii, è fegate a carne nantu à i tanti carchi cù u mischju. Refrigera a carne per ogni locu trà 1 ora è un ghjornu, è pigliate fora à 30 minuti o più prima di coccia.
  3. Oghje pocu oliu u fondu di u focu lentu è aghjunghje a cipolla, u foglia è l'agliu. Se vulete cocerà una carne di siccatura (più piace à fumà), aghjunghje l'apicultori è l'api.
  1. Spread the paste di tomate nantu à u fondu di a carne (u latinu non fat). Questu hè di mantene a pasta di scorchera nantu à u fondu di u focu lentu .
  2. Pujene a carne nantu à i pranzi, è si braiding aghjunghjenu u restu di i vegetali nantu à a carne.
  3. Cook per 9 à 11 ore à basso.
  4. Quandu a carri hè prestitu, poni a carne nantu à una cuttura è e vindite nantu à una platter. Fate a pezzu di u granellu in taglioli 1/2 inch è aghjunghje à u platter. Stir the ketchup in a salsa in a coccia. Gustinu è aghjurnà i salutti; pudete fà vulemu un toccu più di salinu o spice.