Segui Quessi 10 Inspirational Quotes From Famous Runners

Paroli motivativi per spurà à a grandezza corne

A ghjente perseguite per diverse razze . A maiò parte facenu per i benefizii di salute per pudere di u travagliu di u core, pulmoni è musculari tutti in u stessu tempu. L'altri scelte per esse direttamente perchè ellu pruponi un scelta chjamate di scopi ch'elli ponu scopre è più tardi.

Qualchidunu corse à razza ; à l'altri a socialize o esse in l'aria aperta. Ciò chì parte di tutti i partituri di partenza, però, hè un sensu singularu di realizazione. Hè una sapientia sfarenti diffirenti di dirighji, dicerete, curriva nantu à un ardore di tramuntana è vendi in un spin class. U corrente pò vene da quì à quì, è si cummintiscenu ciò chì l'sport in tuttu: u viaghju.

Forsi u grandi sfida di correre ùn sò micca i nostri corti, ma u nostru statu mentale. Questu quì chì quandu una petite motivazione ponu furnisce u kick inspiradore avemu bisognu à lacà i nostri cuddure per andà per esce. Eccu quatrarete 13 questi pensanu à fà quì.

Joan Benoit, 1984 Medaglia di u Gold Olympian

Joe Kennedy / Getty Images

"Ùn ci hè micca un sentimentu melloru quantu quandu avete truvatu quellu momentu di equilibriu è l'armunia chì a ghjurnata è a vita si cunvince. Dunque sia per chì andarè è chì ùn pudete micca vive senza ellu".

Più

Bill Rodgers, Quatu Four Marathon Champ

Koen Suyk / Anefo

"I cunsiglii ch'e aghju per i principianti hè a stessa filosofia ch'e aghju per i coralli di tutti i niveli di l'esperanza è di l'abilità: a cunsistenza, l'approcciu sanità, a moderazione, è facenu a to running un divertitore, in quantu à teme, parte di a vostra vita".

Più

John J. Kelley, 1957 Boston Marathon Champ

Boston Globe / Getty Images

"Ci eranu un pocu nutighjenti, ma sò i ghjoculi boni chì vanu saziassi cù u nostru sfida sana è primitiva. Un altru pò micca esse cunnisciutu esecutà, ma l'avemu fattu, è l'apprufunnisciemu. Ddu hè u nostru solu messaghju".

Più

Grete Waitz, Nine-Time NY Marathon Champ

Tom Duffy / Getty Images

"Per ogni parte di u filatu di cinta un corridore rompe-cumpritu cù i vignaghjoli di a folla è u cliccatu di cintunari di càmera, sò l'ore di travagliu duru è solitu solitu chì raramente si parla".

Steve Prefontaine, Titular di e sette Records

Ed Lacey / Popperfoto / Getty Images

"À l'annu, aghju datu mi mila razze per andà in corruzione, ma sempre torna in induve si cuminciò. Questu s'inverifenu à l'autocumuli è un sensu di realizazione".

Più

Deena Kastor, Medallista Medievale Olimpicu 2004

Ambibro

"A bellezza di correre hè a so simplicità; a bellezza di i corridori hè chì tutti avemu un impurtante simili di migliurà. È simu prutezziunà per esse guidate un megliu persunale o per cumpagnie di a linea per a prima volta, chì saldarà a bola di neve in un futuru di pruvà per cundite bè persone. Oghje seguitori racers sò una comunità stretta di militeghji, cuntenti, atleti limitati chì avvicina ".

Più

Wilma Rudolph, u Campi Olimpicu di Trimestre

Bettman

"Nun mai sottostimà u putere di i sònnii è l'influenza di l'spiritu umanu. Semu tutti questi in questa nuzione.Unnesse per a grandezza vive in ognuna di noi".

Più

Jesse Owens, Medallista Olimpica di Gold Four Time

Popperfoto / Getty Image

"Aghju sempre amatu running ... era quarchi cosa pudete fà per sè stessu è sottu à u vostru putere. Pudete pudè in ogni direzione, rapida o lenta quantu vulete, pugnammi u ventu si sentenu cum'è ella, circundendu i novi posti nantu à a forza di i vostri pedi è a cura di i vostri pulmoni ".

Più

Billy Mills, Medalla d'oro Olimpica

Historique Archives US Marine Corps

"L'ultimu hè micca di guadagnà, ma di ghjucà à a prufundità di e vostre capacità è per cunfonda contru à l'altitudine pussibuli quantu pussibule. Quandu fessi chì, tenete a dignità. Hè l'orgogliu. Pudete marchjà cun persona è orgogliu ùn importa in quale locu succèviu per finisce. "

Più

Florence Griffith Joyner, Olimpianu di u Gold Time

Focus on Sports / Getty Images

"Quandu qualchissia m'hà dettu chì ùn puderebbe fà nunda, ùn sò micca listessa.

Più