Learn About Certified Gluten-Free Foods

Certified Gluten-Foods Have Less Gluten In Them, Solu Solu Sottu

Sì avete avutu a sensibilità celiacu o a sensibilità di celuti senza glutine, hè impurtante sceglie selezziunate senza sgrossatu di glutine, per esempiu, quelli chì sò state comprobati chì sò glutini senza una entità certifidora indipendenti? O hè bonu per manghjà i alimentos chì sò tichjenu "sensu glutine" ma ùn anu certificatu?

I culti chì anu certificati da u glutine ricevenu un segnu di l'urganizazione privata di l'aprovazione senza glutini, significatu chì sò stati supratuttu i nivellu più altu cù l'alimentarii chì sò meramente titulari di glutine.

Intantu, l'alimentarii chì ùn sò micca certificati da glutine solu di scuntate e regule minimi di gluten senza setti da l'amministrazione alimentaria è di droga, è i pruduttori stissi (micca una entità indipendente) decide si i prudutti sò risposti à e reguli FDA.

Basendu nantu à questu, puderà crede intuduosamente chì i prudutti certificati di glutine ùn anu pussedenu less traccia gluten - è per quessa, sò più probabili di sicurezza, ancu per quelli chì sò particularmente sensittivi-ca l'alimentariu chjamati glutine senza certificati. E si pensavvi chì, avete averia bè ... ma micca manera cusì cumu puderete pensate. Let me explain.

Prudutti di Certificación senza Glutina

Prima, avete bisognu di ricurdà chì e molti com'è alimentu cunzidiratu "senza glutine" in veramente cuntenenu un pocu di gluten. À queste nivellu, l'inguernu di gluten hè tantu chjucu chì hè misurata à qualcosa chjamata "parte per milione".

In ogni modu, un grande quantità di persone cun sensitivi celiacu o di glutine stilla risponde à questi ammontii di gluten .

Per quessa, avè qualchissimu traccia gluten in prudutti aiuta assai di noi evulte e gluten.

In teoria, i trè organizzazioni in i Stati Uniti chì certi i prudutti di u glutine permettenu micca menu traccia glutina in i prudutti certificati - a mità o un quartu di u largu gluten di traccia chì FDA permette. A FDA permette di menu di 20 parte per millioni di glutine in "alimenti senza glutine", mentre chì l'organisazioni certi organi d'eseguisce menu di 10 ppm o ancu 5 ppm, secondu l'organizazione.

L'organizazioni certidanti necessanu ancu chì i fabriziari adopranu e stassi chì volenu assicurà chì l'ingredienti cruci chì anu usatu per fà i so prudutti sò sourced cuagliata per evità a contaminazione cruci di gluten, è aiuta à i pruduttori seguinu a bona pruduttura per evità a contaminazione cruciata in e instalazione chì prumesse ancu gluten prudutti.

All sounds so good, right? È hè, in teoria. Ma un studiu di nutricion celiacu è u fundatore di u Glutina Watchdog Tricia Thompson ponu dettu chì in pratica, cumprà prudutti certificati da u glutine pudianu aiutà à evitari un pocu più traccia gluten, ma forsi ùn hè tantu.

L'apparenza di studiu

U studiu hà vistu 158 prudutti di diversi prudutti di l'alimentariu, cumprendi i 112 prudutti etique tatu senza glutine, ma ùn anu certificatu, è 46 prudutti certificati senza glutine.

Ci ponu truvà u 85,7% di i prudutti stampati è micca certificati è u 89,1% di i prudutti cirtificati pruveduti per cuntene menos de 5 parti per u mettinu di glutina (u nivellu di gluten più bassinu detectable da prufessione cummerciale). Cusì ci hè definitivamente una vantage per i prudutti cirtificati, ma micca una grande.

U studiu hà ancu attestatu chì u 4,5% di i prudutti stampati è micca certificati cuntenuti trà 5 è 10 ppm di gluten, mentri u 2,2% di i prudutti cirtificati cuntenenu quellu livellu di gluten - una volta, una piccula parte di i prudutti cirtificati.

Un totalità di u 4,5% di i prudutti stampati è micca prudutti di u glutine induve entre 10 è 20 parte per millioni di glutine permissibule per elli, perchè ùn sò micca esse chjappati à cumprisi i rigioni di rigorazione riguardanti di u gluten. Ma solu un pocu-4,3% di i prudutti di i zuccheri chì anu glutine hè ancu in entre 10 è 20 parte per u milieu di gluten ... è quessi deve esse menu rinuegu di i gluten, per quessa, ei prudutti spallevanu e reguli di certificazione.

Finalmente (u più scarsi), u 5,4% di i prudutti stampati è micca i certificati è u 4.3% di i prudutti circhendu chì ùn anu glutine anu 20 parte per millioni o più di glutina, chì significhevanu viulinu li reguli di l'FDA di ciò chì pò esse chjamatu "senza glutine ".

Ciò chì Tutte Tot

Averaghju chì l'astu pigliò da a surprisa -iu avutu sempri più di fiducia in i prudutti chì eranu certificati da u glutine ca l'aghju avutu in l'alimenti solu di l'etichettate senza glutine. Ma u prughjettu di ricerca me fa rializà trè cosa:

  1. A maiò parte di l'alimentazioni chjamati glutine (anu rigalisticu s'ellu si sò certificati) cuntene menos de 5 parti per millioni di gluten, chì prubbabbili hè abbastanza bonu per prevene i glutenings per a maiò parte di quelli chì anu cun sensitivi celiacu o di gluten.
  2. A media, l'alimentarii chì sò certificati da glutini tendenu à avè un pocu menu di traccia glutine in elli chì l'alimenti chì sò tagged-not-certified, ma e diferenzii ùn sò micca enormi.
  3. Un percentudu significativu in u 20, più o menu di i prudutti annulati di glutine ùn anu micca qualificatu di gluten-free, regardless of whether they are certified.

Allora volta à a question originale: Sò più sicura cumprenda solu prudutte senza prudutti di u glutine? Basatu nantu à i risultati di stu studiu, vi pare avviatu un pocu più sicurou, ma francu, micca tutte ciò chì più.

> Source:

> Thompson et al. A Comparison of Gluten Levels in Labeled Gluten-Free and Certified Gluten-Free Foods Vendu in i Stati Uniti. Revista Europea di Nutrition Clinical . 69, 143-146.