FDA Sets 'Glutine' Labeling à 20 Piezi Per Millione

Pensate chì a definizione ufficiale di un "alimentu glutine" hè "un alimentatu chì hè 100% liberu di gluten". Ma se pensate chì, avete da esse incorreite: L'Amministrazione alimentaria è Drug Administration (FDA) di l'America di definisce l'alimenti "senza glutine" cum'è quelli chì cuntenenu menos de 20 parte per millioni (ppm) di gluten.

No, chì ùn hè micca cero, anche sempre chì hè sempre una picca quantità.

Certi circhendu argudienu chì hè efficau cero, postu chì a ricerca ha amparatu chì certi persone cù e celiaquia pò manghjanu manghjà cun 10 milligrami di glutina in elli per ghjornu senza sintassi di sintomi. (Lea più nantu à quì quì: quantu glutina ponu purgà à mè?)

Altre favurite in a comunità senza glutine (mi includenu) sustene chì l'FDA avissi bisognu "un glutine detectable" cum'è a so standard, postu chì molte di persone faciule in u nivellu ben più di 20 parte à u miliu. In ogni casu, "undetectable" hè statu dimustratu per esse troppu difficiule per cumprà per i pruduttori d'alimentarii enormi è influenzati chì cercanu di destinà à u mercatu di crescenu di glutine.

Sempenutu i reguli di l'FDA, i fabricatori legale pò etibarà un "gluten-free" alimentariu ancu se l'alimentariu cuntene un ingredientu chì hè fatta da trizu, orzu o cente (o una morta di quelli bianchi) finu à chì l'ingredientu hè stata processatu per sguassà u gluttu per isulà quelli 20 parte per milioni di livellu.

Sò i pruduttori siguenti à e Regoli?

A partir di u ghjornu, i reguli anu annunziatu in l'aostu di u 2013, l'FDA hà dichjaratu chì a maiò parte di u fabricatore - 95% o più - eranu digià seguitu e reguli. Pruduzzioni di pruduzzione per u gruppu Glutine Watchdog Watch indicatu chì a vasta majuranza di i prudutti di "senza glutine" di u mercatu manteni à cumplessu cù a FDA 20 parte à u miliu standard.

I rotiche sò volontarii, micca obligatoriamente - i prudutori chì vulete assiste à i clienti senza glutine pò aghjunte e richieste à u so embiu, ma sò micca necessariu di fà. I labels ùn anu micca eliminà a necessità per noi di sapè l'identità di glutina in etichettti d'alimentariu, o duve, postu chì i reguli di l'FDA ùn mancanu micca i prudutori à revelà l'ingredienti chì contientanu di gluten.

Sè vo site particularmente sensible à traccia quantità di glutina, ricordate chì a definizione di a FDA still permette un ammuntariu di gluten à l'alimenti senza glutine, chì significa chì hè ancu pussibule obtenir sintomi di gluten à l'alimentariu chjamatu glutine. Semu ancu rispunsabili di sapè a vostra tolerenza è seguità a vostra propria reazione.

Storia di i Regoli d'Etiquezenu Glutine di u FDA

L'Agenzia di u 2011, l'agenzia hà ripintitu u pianu di cummentu pùbbricu annantu à i reguli è annuncia i piani di rimesse à u travagliu nantu à i reguli, è in u 2013 di u 2013, l'AID imimmi in u so travagliu nantu à u i regulazione senza glutine è mandò a versione finali per annunziu di regulazione reguladora.

L'Esèrcitu Allergen Allergen è l'Attu di Proteczione di u Cuncordatoriu di u 2004 necessaele un pruduttu à revelà à i marcati di l'alimentazione a presenza di ottu allergensi maiuri (inclusi u tripa, ma micca l'orzu o cente).

Questa divulgazione accuminzò in u 2006. A lege ancu esaminà a FDA chì stabilisca regoli per l'etichettatura glutine.

I reguli propugnate l'agenzia in u 2007 definenu "senza glutine" chì cuntene menos de 20 parte per milioni.