Cumu fà una squatella perfetta

U scimeddi ponu fà crescendi di e cosce, i malanni è l' buttone , ma ci sò assai reguli fora, alcune d'elli in veramente miti , hè difficiule sapè questu modu di fà. Sì ùn si sentenu micca a vostra buttona di travagliu, pudete sentate cum'è chì site squadra in male.

Avete probabilmente avete e cose cum'è parechji, ùn lasciate micca i vostri ghjinochjati finu à e vostre puntuale, o chì avete sempre tenene i vostri ghjinochjule è u pettu in l'allinjamenti.

E duie chisti sò qualchì verità, ma hè menu impurtante per centru nantu à queste cose da ch'ella hè di centru in a forma generale ghjusta quand'ellu hè vicinu à squat.

À u so core, una squadra implica un frontispielu à i malati, i ghjinochje è i turmidi, tutte e mantene a spine dritta è u to pettu.

Cumu in mente, quì hè cumu per fà u squattu di corpu perfetta.

A manera di giudiziu à pusà

  1. Stannu cù pichjate nantu à l'hip-distance aparte o più largu, solu per stemma.
  2. Pene u to pane à u ventu à u to spine è cuntrae i vostri muskoli addominali, mentri tirau i spalle è scappa da i vostri gricchi.
  3. Scambiu u vostru pesu in i so tacchi è daveru à i maletti, cuminciannu à pressu i cadenti versu u muru detto diritore.
  4. Quand toistate à i malati, i to ghjinochje è à i turmidi tamburanu. Cumu sguate i malati, i vostri genigliu cumincià à fà avanzanu. Questu hè normale, ma ùn lascià più belli. Mantene a vostra abs accoltu per aghjustà u vostru equilibriu è fucalizza più nantu à mandà i malinni di u novu chì avvicinanu i ghjinochji davanti.
  1. Continuate per abba i vostri malati quantu chì puderete o finu à i cosci sò paralelli à u pianu.
  2. Se pudete, falate finu à chì u buttone hè in ligna cù i vostri ghjinochji. Sì ùn vi manca capunanzu quì u prezzu, vai allungatu quantu puderete.
  3. Pigliate un momentu è guardate verificate chì i vostri ghjinochji sò in linea cù i vostri pétevuli è chì i vostri turmidi ùn anu micca cascatu da l'internu.
  1. Pruvate per guardà u vostru pesu di corpu equilibratu cù e pilone è tacchi di i pedi. Se vi vìdinu di u cantu, a vostra schinata serà paralilla cù u to torsu.
  2. Mantene i prughjetti abbuli, torna flat è chest up, pianu lentamente u vostru corpu à a pusizione di partenza.
  3. À a cima di u muvimentu, guarda un liggeru aghjustatu in i ghjinochji invece di chjoscallu, chì ùn hè micca sempre grandi per e articuli, secondu l'attività chì fate.
  4. Repetite u muvimentu 10 à 15 volte, esercitivu da 1 à 3 sèculi. Per ogni repetizione, cuntene à 3 nantu à a strada, è in a strada per assicurà chì ùn viaghja micca troppu fast.
  5. Ritornu 30 à 60 seconde in entre settori.
  6. Stretch your quadriceps and hamstrings after every set or after your final set, spending about at least 10 to 15 seconds on each stretch.

Tips

  1. Càlculate cù almenu 5 minuti di cardio prima di fà un movimentu di furmazione di forza. Questu avete i vostri musculi calenti è prestu per ciò chì hè vinutu.
  2. Stand stanghi in front d'un specchiu per guardà a vostra forma è mantene tuttu in l'allinjamenti.
  3. Per fà più difficiule, tenite una barbellata per tutte e spalle o mantene manuelli à i vostri costi.
  4. Respire continuamente è mantene u to collu in linea cù a spine.
  5. Prutizzioni da esse attuali in fronte di una sedia è chì s'assettanu prestu prestu prestu prima di rinfurzà.
  1. Sì i vostri ghjinochji vi molti, verificate a vostra forma o pruvate un esercitivu alternativu per evitari u duluri di colpu.

More About Squats

Questa hè un descrizzione di un pesu di corpu in squadra, ma ci sò tanti più scelte per sviluppà è travagliendu u vostru corpu più minimu cù tipi di squatelli.

Pudete usar pescucioli, una barbellea, o una banda di resistenza. Pudete fà facili cù un pianu elevatu o nantu à una perna: l'opzioni sò infiniti.