Cume Golf Incrementa Vita Cridanzia

Fate a più di u vostru jocu

Hè sanu troppu bonu per esse veru, ma ghjucà à una rolna di golf pò agisce annu à a vostra vita. Perchè? Pensate à quessa: una rollu di golf piglià circa 5 ore per ghjucà. In tuttu l 'annu, u golfer hè in paese, camminendu, pigliatu in u sole è caldu in calori. In fattu, 18 tote di golf quessi 306 calori per ora si portanu i vostri propii clubs. Se utilizate un pull-cart per u vostru saccu: 292 calori per ora; è se andate in un carrettu di golf: 238 calori per ora.

Pudete tuttu quì aghjunghje à una vita più longa è più sana?

A Ricerca

A Federazione Svedese di Golf hà più di 600 000 membri. A società hè necessariu per ghjucà quasi quasi annunziate in Svezzia, perchè a lista cuntene quasi tutti i golfers di suecia. Svezia cuntene un rècordu di tutti i morti chì anu succorsu in Svezzia per u passatu parechji dicennii.

I ricchieri foru pudè ottene l'infurmazioni di i dui base di datu per studià u golussu impactu pò ancu avè micca à a mortalità. Compararu golfers è non-golfers è truvonu chì i golfers eranu 40 per centu menu menu prubabile di morse chì non-golfers di a stessa età.

Ùn hè solu ghjustizia, in generale, bonu per a vostra vita, ma più una persona golfs, più grande l'aumentu in a salute generale. Quandu i prublemi di golfers si aghjuntà à l'equazioni, i golfers incù l'uricinali più inutilmenti -indicazioni di un golfer più bonu chì, in teoria, tocca più- anu più riduzioni in u so risicu di morte.

Perchè u Golinu Impera l'Aspettanza è a Longevità

Puderia ancu chì l'aumentu di l'exercitu per i golfistes spiega l'effettu chì i circunsidenti vittiru. Sfortunatamente, l'analizia ùn puderebbe compariate u nivellu di l'esercitu di i non-golfers. Hè scunnisciutu se l'esercitu aumentatu spiega u beneficiu di u golf. Ùn ci pò esse dighjà altre spiigazione, cumpresa:

Cumu fattu a maiò di u vostru Golfu

Di sicuru, u beneficu di l'esercitu hè reale è cunnisciutu. Fate a più di u vostru sughjettu di golf cù i seguenti tips:

Sources:

B. Farahmand, G. Broman, U. de Faire, D. Vågerö, A. Ahlbom (2008) Golf: Un ghjocu di vita è morte - Mortalità Reducata in Svedese Golf Players. Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports.