Stretching may Improve Flexibility But Will not Reduce Injury or Soreness
Perchè chì stenderu? Stretching rutines sò una parte normalizazione di a maiò parte di e persone per esercite o di sesioni di coaching. Sì sturciniate prima, duranti o dopu un entrenamentu per un'assighidenza o altru attu di cardio?
Ricerca in Stretching Disputes Injury Prevention o Reducing Muscle Soreness
Trirete intesu trè ragiò di e razze maiò chì sò stati stinendu durante un esercitu calurzone è per stende duranti i vostri cool down.
U primu hè chì u stretcheria aiutà à prevene a preghjudiziu. U sicondu hè chì ti reducià u dolore musculoso dopu a vostra furmazione. U terzu hè chì pudete migliurà a vostra varietà di movimentu è aiuta, aiutatimi u vostru funziunalità.
Ma chì i carriche hà amparatu duranti decades ùn hè statu pruvatu da a ricerca. A ricerca trova un postu per stinzà in a righjoni di a varietà di u muvimentu, ma ùn si hè statu pruvata per prevene ferite o di diminuisce u dulore musulmana quandu hà fattu prima, durante o dopu l'esercitu. Per parechji anni, studi sistemàvuli di i megliu studii dì micca chì pudete micca reduceru a ferita o diminiscenza di u dolore musculare per stende.
More: Stretching - A cosa di i Scuperta di Ricerca
Static Stretching for Flexibility and Range of Motion
Perchè, perchè duvete stretchisce? A flessibilità hè spessu un scopu in u stessu. Per esse capace di piglià una cumulazione trà a so varieghja sana di u muvimentu, ci duna una libertà di u muvimentu. Inoltre, stinendu per relaxà i musculi stinchi si senti bona è equilibrà u corpu.
Attività di fitness, cum'è yoga è stretchera cuncrete nantu à a flexibilità.
A megliurà a vostra flexibilità è varieghja di mooghi cun una struttura normalizada static statutica pò aiutà à pudè esse faciule ciò chì puderia micca fà. Static stretching is slowly elongating the muscle through all its range of motion, u seguitanu à un postu induve hè à allizzione sana (ma senza u dulore).
U stretchu hè tenutu durante 15 à 30 seconde.
Cume sò spiegà? A ricerca hà dimustratu chì a stizza di ghjornu, una volta per gruppu di musculus per 30 sicondi, ponu esse un aumentu di scala di mozzione. Pudete fà esa rutina à ogni mumentu di u ghjornu. Pudete truvallu adattatu à fà cù i vostri altri entrenamentu, o pudete fà per separà.
Un tipu specìficu di stirazioni static, facilitazione neuromusculari proprioreceptivi chì stende, hè stata riesce per a riabilitazioni di feruti è hè issa utilizada da atleti. Hè fattu dopu l'esercitu.
Stretching for Walkers
Avete bisognu di sè stessu se truvassi u tempu d'allungà o facenu esercizii di flessibilità sè ùn avete micca cumprendi micca cum'è parte di i vostri exerciti d'esercitu usualmente. Pudete aduprà sti rutelli di stirpendu per i caminavanu per falla parti di i vostri travaglii di caminari.
Sempre Calentami Abanti Spessu
Hè ricumandemu chì vulete calivu cù una attività chì eserciteghja i musculi chì si stende cù 5 à 10 minuti prima di stender. Cammìnde à un ritmu simplice hè un warm-up. Se pensa à caminari in un passatu assai veloci è vulete stretchì davanti à u vostru praticamentu veloce, calpara prima in un passu veloci, è stende.
Stretching after Exercise?
Stretching after exercising can help to relax and balance tension on muscles that have been exercised.
Tradizionalmente chistu era fattu dopu un periudu. O, pudete desiderate ferà a stirazione cum'è a so attività propria separata da u vostru cardio o forza exercice entrenamentu.
> Sources:
> de Noronha M, Kamper SJ. Stretching to prevent or reduce pain muscular after exercise. Cochrane Database di Reunioni Sistemàichi . Settembre 1996. doi: 10.1002 / 14651858.cd004577.pub3
> Hindle K, Whitcomb T, Briggs W, Hong J. Facilitation Neuromuscular Proprioceptive (PNF): Su mekanismu è effetti nantu à a varietà di u funziunale è di a funzioni muscular. Journal of Human Kinetics . 2012; 31 (-1). doi: 10.2478 / v10078-012-0011-y
> Lauersen JB, Bertelsen DM, Andersen LB. L'effettu di e intervenzioni di l'esercitanu per prevene i feriti sporti: Una rivista sistematica è metanisi di studienti randomizzati. Revista Britannica di Medicina Sports . 2013; 48 (11): 871-877. doi: 10.1136 / bjsports-2013-092538.
> Leppänen M, Aaltonen S, Parkkari J, Heinonen A, Kujala UM. Intervention per prevene i feriti incisorii sportivi: Una rivista sistematica è Meta-analisi di prucessi controlati aleatizati. Sports Medicine . 2013; 44 (4): 473-486. doi: 10.1007 / s40279-013-0136-8.