7 Cunsiglii per Running with Your Dog

I cani sò granni cumpagni chì andananu. Sò affidate è aghjurnate à qualse passu chì vulemu esse corse - ùn anu micca avutu avutu cù storii nantu à i so ultimi finanzii esecutivi.

Sè vo vulete piglià u vostru ghjocu per esse u so cumpagnu di furmazione, seguitate i cunsiglii per guardà salvezza, sana è confortable:

1 - Facilite u vostru ghjacaru in corruzzione.

Paco Calvino / Getty
Cumincianu u vostru cane scappatu, cum'è chì avete s'ellu hè avutu novu in corruzzione. Se avete gradualmentamente crescente e mille, i pads di i vostri ghjente endurecerà è faranu menu suscettibile per ferite. Verificate e pane di i vostri pezzi per i segni chì ellu viaghja. Se avete tinnenziunatu, spots sintergias o sagnanti, dà un pocu di ghjorni off running.

2 - Verificate cù u vostru veterinari per vede quan u vostru ghjocu pò cumprà.

Ancu razzii minori puderanu esse capaci di cumincià à correr à sei mesi, pudete avè esse stile à i cani maiori sò un annu per cumincià. Verificate cù u vostru veterinari per i guideri per a vostra razza specifica. Fate qualcosa di ricunniscenza per quantu duva esse aduprà u vostru cane.

3 - Mantene a vostra cane hydrata.

Assicuratevi di pruvà bastante acqua per ellu è u vostru ghjacaru. Questu significa chì avete bisognu di prugettu di vultà in un locu è rinfrescenu a vostra buttiglia d'acqua à qualcunu puntu. Insegià à u vostru ghjocu cumu per bevitali da una buttiglia d'acqua o di porte un pezzu perpetu per caccià l'acqua.

4 - Ùn correghjenu cù i cani più vecchi.

A maiò parte di i cani ùn deve esse ghjustu annu 10 anni. Verificate cù u vostru veterinari à vedà à quale età a vostra razza ùn dete mancu ghjunta.

5 - Stufa à piste.

Sempre chì sia possibbili, run on trails, chì sò sgusciati è sbagliati. A superficia più sufficente sarà più faciule in i ghjinuvesi di u cane chì avà nantu à a strada o banqueta. Assicuratevi chì seguite u regule pubblicatu parche o piste. E seguite questi cunsiglii per u percorsu per esse, sì ghjate questu cun u sensu u vostru cani.

6 - Veru per signali di saturazione.

I cani sò suscettibile à e malatie cume, per bisognu à seguità règule per esse in u calore , cum'è avete da esse si fate correre solu.

Famiglia di i signa di fatica o di malatia di calore, chì includenu ghjustificà, rallintendu, scintu in bocca, debule, incapacità di stand, uncontrolled movement, agitation and glazed eyes. Se avete qualcosa di questi signali, avete sempre u to puddu avà u so cane, appicchendu à l'acqua fretura è u cundottate in l'ombra o un spaziu climatizatu, se possu. Sì u ghjocu cumincià à vucà o ùn hà micca migliuratu in 10 minuti, cercanu l'aiutu veterinariu u più prestu.

7 - Ùn ponu purtà u to ghjuru à un corpu di gruppu.

Mentri u to ghjornu pò esse amichevule è un corridore eccellente, pudere dinò altre corruzioni nervu è incunificate. Allora porta u to ghjacaru pè i vostri ghjinirazioni solitaria o quandu si trovanu cù un cumpagnu corpu chì hè ancu un amatori di cane.

Vede cumu : Comu Cumportamenti During Runs in Francia

8 - Tenite sempre u vostru cane nantu à correa.

Ancu se u so cane hè bellu entrenatu, pò ancu pruvà per esse si vede un altru canu o animali. Inoltre, a maiò parte di i parchi, parrati è e camini di bicicletta requistu chì i pussibuli di i ghjoculi guardianu i so cane nantu à correa. L'altri corridori o i caminate pò esse teme di i cani, è ùn hè micca micca bellu di scantene quandu vedanu un cane spargatu per esse direttamente cun elli. Sè vo vulete ghjocu per esse sparatu, pigliate à un parcorsu di cane.

Vede ancu: Cumu ùn evitari un attachegiu di cane Quandu persiste