U Mangosteen Benefiziunali di Salute, Usi è Efferti Stagni

Mangosteen hè un fruttu tropicalu chì hè cultivatu primurmente in i climatichi caliu di u suducidu di l'Asia cum'è Tailandia, Malasia, Singapore, Vietnam è Indonesia.

U mangosteen hè un fruttu morale scuro frutte di 2 a 3 inch di diametru - a talla di un pìcculu o pomo. U mangosteens sò senza manca di mangos.

Invece di scurzadulinu cum'è un aranciu, un mangosteen hè tipicatu abbicinà pressu sbaluritu o ghjuvatu l'esternu finu à u scumpientu.


A casca dura pò essa casi un inch inchus. À u centru hè u fruttu uzzu biancu opaca, chì s'assumiglia à un capu di l'agliu, ma sapi assai dulce è culu.

In North America, mangosteens freschi pò esse truvati in u Canada è Hawaii ma ùn pò micca legalment impurtate in i Stati Uniti cuntinintali per causa di prublemi chì trasportanu insetti à u paese.

U nome alternate per mangosteen sò Garcinia mangostana L., mangostan, manggis, mangis è mang cut.

Usi per Mangosteen

A ghjente manghja mangosteen cumu puderia qualsiasi altra frutta tropicale. In l'Asia sud est, a castagna o pericarpia hè stata aduprata da una razza medica cù generazioni. Sicondu u folklore, a castagna hè stata utilizata per fà un tè per cundizzioni cum'è diarrea, infezzjonijiet vesta è gonorrea. Un pruduttu fattu da a cutra era appiicata à i rashes di a pelle.

Oghji, a castagna hè stata trovata chì cuntene i cumposti alpha-mangostin, beta-mangostin, Garcinone B è Garcinone E, chì sò chjamati cum'è cum'è xanthoni.

L'analisi di laboratori facenu chì i xanthoi anu influenza di u cancillinu quandu anu studiatu in tubi di teste. Mangosteen hè statu ancu trovu di prupietà antiinflamatori, antimicrubbià, antifungali è antisépti in studi di test tube.

Famiglia di Mangosteen

U Mangosteen hè stata prublemi in l'America di u Nordu America finu à chì una sucetà di a publicazione di Rete basta à Utah hà introdussi un pruduttu in a fini di u 2002.

Ancu siddu li pruprietà "superfruttu" sò spessu attribuiti à u cuntenutu di xanthone, alcune di i propietgi medichi di u mangosteen pò esse attribuiti à i composti chjamati tannini in a castagna. Tannini possenu prupietà antiinflamatori, antisépti è astringenti, è sò utilizati per e cundizione cum'è diarrea, sindrome d'intestione irritabili è e cundizione di a pelle.

U tannini sò ubiquitous in u munnu di a pianta è sò truvati in cumunu, e manciari menu ciucchiali, cum'è u tè tè , u tè verde, è i cranberries.

Un pocu hè cunnisciutu di l'effetti di u mangosteen è à l'estratti mangosteen si interaccate cù certi medicazione. Per esempiu, i xanthoi sò stati credi chì sò unu di i ingredienti attivi in ​​u populari aziende anti-depressant St. John's wort. I Xanthone sò stati trovati di fà impedimentu l'invellatore di i receptorsi di serotonina è impediscenu a monoamine oxidase (MAO). Un studiu detti chì i xanthoi mangosteen pò ancu avè sti effetti nantu à a serotonina.

Caveats

Ricerche indica chì i xanthoni pò intarferenu cù e cungregazioni in u sangue. Ùn sò micca sapiati se mangosteen xanthone puderanu interagisce cù medecisioni di sangu, per esempiu di a warfarina è possibbilmente forti à l'hemorrallamento.

Studi suggerenu chì dosis altri di xanthoni pò depressione u sistema nervatu cintrali in animali è causanu sedazione.

I Xanthoni pò causà l'excevule di sedazione quandu si cunghjunghjenu cù altre erbe o medica, è pò esse tossicu à dosis altri. E studii umani ùn sò micca fatti.

I suppliete ùn sò micca stati pruvati per a sicurità è per via chì i supplementi di dieta ùn sò largamente micca regulate, u cuntenutu di qualchi prudutti pò diferenziu di ciò chì hè specificata nantu à l'etiqueta di u pruduttu. Avete ancu in mente chì a sicurezza di i cumplementi in pregnant women, nursing omi, i zitelli, è quelli chì sò cundizzioni medica o quelli chì anu pigliatu medicazione ùn sò micca stati stabiliti. Pudete uttene cunsiglii à l'usu di suppleti, ma se vi cuntenenu l'usu di u mangosteen, parranu cù u primariu di u primariu di primu cura.

Ogni trattamentu di una cundizione è evitendu o dilassiu cura standard pò avè seri cunsiquenzi.

Fonti

Chen IJ et al. "Effiani di xanthone glucoside nantu à i cumpurtamentu di mettenu induzzione in l'efedrina è l'attività di motore". Re Journal of Medicine Chinese. 21.1 (1993): 79-84.

Jiang DJ et al. "Eghjugini farmaculogichi di i xanthoi cum'è agenti protettivi cardiovascular". Cardiovascular Drug Reviews. 22.2 (2004): 91-102.

Matsumoto K et al. "U destinazione preferente hè a mitocondria in l'apoptosi induve alfa-mangostina in leucemia leucemia HL60 cell". Bioorganici è Chimica Meditamica. 12.22 (2004): 5799-806.

Nabandith V et al. "Effetti inhibitori di crude alpha-mangostin, un derivatu xantùnimu, nantu à dui categurie diffirenti di e lattice préinsplastichi di colore induci da 1, 2-dimethylhydrazine in a rata". Reunione Paese Pacifice d'Asia di Prevenzione di u Cungru. 5,4 (2004): 433-8.

Sakagami Y et al. "Actività antibatteru di alfa-mangostina contra l'Enterococci resistente a vancomicina (VRE) è u sinergiu cù antibiotici". Phytomedicine. 12.3 (2005): 203-8.