L'Avete Culinulu è Cumu Ghjustu

Choline-a parola pò esse vaguely familiarizate, ma pudete micca bisognu assai di questu nutrijentu, chì mostra signa di esse impurtante per u nostru sviluppu primu, è tutta a nostra vita in i nostri cervelet, livers, è forsi assai più.

Chì hè Choline?

Choline hè un químicu simili à a vitamina B è hè spessu mette cun elli, ma ùn hè micca (a) una vitamina B "ufficiale".

Eppuru u so simpaticu di l'azzioni, particulari di cumu interaccetta cù l'altri nutrienti, ùn hè micca entendre, pare avà spessu travagliatu in cuncerta cù u folate è un aminòcidu chjamatu metioni. Eppuru u corpu umanu pò fà un colu è ghjeneralmente ricunnisciute chì hè impurtante per fà colinu dieteticu.

Beneficii

U colina serve diversi funzioni in i nostri organi - in a struttura di e membrani cellulani, prutegginu i nostri foglie d'accumulazione di grassu, cum'è a moleccula precursora di u neurotransmisor accetylcholine, è più. Per via di rapidu sviluppu in fetuses è i zitelli, avemu una bisognu di u colinu in a prima vita. U latinu umanu anu nivellu di colina.

Choline cuminciò à ottene l'interessu di i ricercà di nutrazione in quandu si truvava chì i fugliali fetali chì ei avianu micca bonu colu in i so dieti anu avutu menu un sviluppu di u cervu e ricordi poviri di nascita da quelli chì i zitori manghjani quantità adatti di u nutriente.

In l'ultimi anni, hè stata una picca di ricerca, è ci sò cunsigli chì u colina pò essiri essinziunale no solamente per u sviluppu di u funziunamentu di i fugliale è i zitelli, ma puderanu aiutà à prevene a perdita di memoria per l'anziana (anche intende di reverse decadiment cognoscitivo Una volta chì hè stata disappruvenuta).

Choline ha statu muratu per pruteggiri u fegatu da certi tipi di danni è ponu aiutà à riversore u danu chì hè stata digià fattu. Inoltre, pò aiutà aiutà i nivulamenti di colesterol è homocisteína attaccati à a malatia cardiovascular, è pò ancu aiutà à prutegà contra qualchi tipi di cancers. Questu hè un spaziu induve esse dumata più ricerca, ma ci sò parechji primi signali pusitivi.

Ogni ghjornu

Un RDA per u colinale ùn hè statu stabilitu, ma l'Acadèia Naziunale di Scienze recommandé le seguenti per "ingesta adattata" di colina.

Recultu Intake Choline (AI = Adequate Intake)

Età Daily AI
I zitelli 0-6 mos 125 mg.
7-12 mos 150 mg
I zitelli 1-3 yrs 200 mg
4-8 yrs 250 mg
I carusi 9-13 anni 375 mg
14-18 nanzu 550 mg
Girls 9-13 anni 375 mg
14-18 nanzu 440 mg
Men 550 mg
Donne 425 mg
Pregnant 450 mg
Lactating 550 mg

Fonti

Finu à u 2004, quandu l'USDA hà publicatu prima una basa di dati di coline in l'alimentari, avemu solu avutu studii sparpugati per andà. Stu studiu più sistematicu hà rivilatu certi sorpresi, sopratuttu chì ci hè menu culinariu in parechji manconi di u pensatu. Eppuru chì a maiò parte di l'alimentazione sò almenu un capulinu, certi pò avè bisognu à pagà una cura più attente à avè suficientemente in i so dieti, particularmente si ùn manghianu parechji alverevuli.

Eccu alcuni casi di e coghju chì sò particularmente culinariu:

Per mè, unu di i missaghji impurtanti di a culina (è altri nutrienti ricunnisciute) hè chì avemu sempri apprendu assai da nutrimentu. Quista accenteni l'impurtanza di manghjà una varietà di l'alimenti sante, perchè seremu menu puderà disprezzu nantu à certi nutrienti à scuperta.

Ci hè pussibile acquistà massa colina?

In verità, sì. U Livellu Tolerable Upper Intake per l'adulte hè stata a 3,5 grammi (3500 mg) per ghjornu. Per supra, l'effetti avversi pò include pressione di sangue, diarrea è u perfumu corpu.

Sources:

> Intakes di Referenza Dietetica per Thiamin, Riboflavin, Niacin, Vitamina B6, Folate, Vitamina B12, Acido Pantotenic, Biotin è Choline. National Academie Press. 1998.

> Nurk E, Refsum H et al. Plurali di colina, betatura è u funziu cognettudu: l'Hordaland Study. British Journal of Nutrition. 2013 Feb 14; 109 (3): 511-9.

Poly C, Massaro J et al. A rilazioni di u culinamentu dieteticu à u funziu cognettu è a hyperintensità d'urigine in u Coffru di Framingham. American Journal of Nutrition Clinic. Dicembre 2011; 94 (6): 1584-1591.

> U dipartimentu di l'agricultura. Archivio di Choline in Foods. 2008.