Explorating the New Trend in Vinu Naturale

I vignaghjoli naturali sustentanu una volta à i metudi di u vie

In bars è ristorante intorno u paese, l'amatori di u vinu si mette à parte di l'urganizazione è à rientemu i so vetru cù ciò chì hè cunnisciutu "vinu naturali". Un muvimentu chì guadagnava u momentu in u globu, u fenomenu di u vinu naturali face un regnu à e pratiche vinificante di l'annu.

A diversità di a vanda di u vinu, u vinu naturale hè creatu senza l'utilizazione di additivi, cum'è cunservatori è stabilizatori.

Ci hè dichjaratu chì a furmazione di u vinu ùn adattazione permette una espressione autentica di u caratteru di u razza è, à u turnu, cede un sapori più vibrante è unicu.

Arcuni dilettanti di vinu suggerenu chì, per a so mancanza d'additivi, u vinu naturali hè più sete di u vinu cumminionale. È perchè u vinu naturale hè produtu da uva raghje sviluppatu in modu persunale, hè ancu pensatu per avè un impattu maiò nantu à l'ambienti.

Cumu fattu u Vinu Naturale

Perchè ùn ci hè un sistema di certificazione per u vinu naturale, i metudi di pruduzzioni pò varià assai di l'enològiu à u vignaghjolu.

Oghje, u vinu naturale hè generalizatu in generale da e raghji crescita sicondu pratichi agriculi è biodinamichi. I dui tipi di pratichi evitenè l'usu di fertilizzanti sintetici, pesticidi, fungicidi è erbicidi. In l'agricultura biodinamica, i agricultori utilicenu mette specializati chì supportanu à u nostru ecosistema di a splutazioni, cum'è trattu di a terra cù u compost fattu da erbe cumminia è valeriana è timing l'appiecu secondu u calendariu lunar.

I vignaghjoli più vugliarii-è ancu parechji vignaghjoli orgànichi-usu tipica usanu una varietà di additivi in ​​u prucessu di fermentazione. Per esempiu, certi levumi sò scelti da riccertà pè ottene perfils di sapori specifiche. Inoltre, sustegnu comu biancu, pezzi viticula di pisci, è carbuginu attivatu sò spessu usati com'è «agentsu finituri» (per esempiu, prudutti chì sguassate u sedimentu di u vinu).

Additivi ùn sò micca listessi in l'etichetta di u vinu.

I vignaghjoli naturali, anu evuluzziu tali additivi (inclusi u zuccaru aghju). Anu ancu tendenu di abbandunà l'intervenzione tecnologica in u prucessu di vignaghjolu, scelte per e tecniche tradiziunali cum'è a cugliera di u mano è i stompeddi di u racini è bassu à nisun filtru.

Mentre chì certi vignaghjoli naturali evitenanu l'usu di sulfiti, ancu altri permette un minimu usu di sulfite durante u processu d'embiu. A classe di composti sulfuori (inclusi u diurochju di sulphur), i sulitichi aiutanu à priservà a frescura di u vinu è firmà a crescita di bacteria. Hè cunnisciutu di causà reazzioni allergii in certi individui, in particulari quelli chì soffrenu di l'asma.

In certi casi, i pruduttori di u vinu naturale usanu solu barreji di roure stragalce per impediscerà a quercia da impartimentu à u vinu cum'è l'età.

A Difference Un Vinu Naturale è Vinu Conventionale

In vignaghjoli cumenti, l'usu di l'additivi hè indispensèvule per ottene a cunsistenza in fatturi cum'è u sabore, u culore è a texture. Ma quannu veni à creà u vinu naturale, l'assenza di sti additivi pò causà varie significativu in quelli fatturi.

Molti vini naturali si trovani eccezziunalmenti cumplicati, densi è / o in gustu.

I vini naturali sò spessu nuvoluti (per a mancanza di filtrazzioni), o più muduli in quantità cù i vini cunzidini.

I pruvvidenzi Salute di u Vinu Naturale

Certi pruprietori affirmanu chì u vinu naturale prupone un ingaghjamentu di salute megliu incù u vinu cunzignatu, è chì u vinu naturale hè menu menu di pruvucà salvezza. In ogni casu, ùn ci hè avà nisuna pruvucatoria scientifica per sustene l'esse pretendi.

Oghje, avè vinu in moderu pò avè qualchì effetti di a salute. A ricerca mostra chì u vinu hè altu in antioxidanti , cumpresu un cumpostu chjamatu resveratrol . In un ripertoriu di ricerca di pubblicazione in u Journal of Cardiovascular Pharmacology in u 2009, per esempiu, i scientifichi riportanu chì u cunsumu moderatu di u vinu pò prutezzione di e cundizioni cum'è l'atherosclerose è a malatia cardia ischemica.

I studienti pubblicati in l'ultimi anni anu ancu amparatu chì vinu di u vinu pò aiutà à rinfurzà a salute di l'osteria, cumu impediscenu u sviluppu di certu forme di cancer

Se vi piace un vetru di vinu in occasioni, pudete esse interessatu in rimpiazzà a vostra aletta solu cù una vetru di vinu naturali. Aghju in mente chì ùn ci hè micca una rigurosa definizione di ciò chì face un vinu "naturali".

Cum'è qualsiasi tipu di l'alcoolate, u vinu naturale solu si pò cunsumà in moderazione. L'Associu Corsu Americanu recommandé que l'omi limitanu l'ingaghjamentu di l'alcoholu à una o duie viti per u ghjornu, è chì e femicili ùn cunsumanu micca più d'una edita per ghjornu. Quattru ounces di vinu faci una vittura, senza distinzioni trà u vinu naturale è vinu cunzidinale. (Persone cun certi cundizioni medichi pò esse di cunsumà o menu, o evite micca u sustegnu di l'alcohol.)

> Sources:

> Bertelli AA, Das DK. Uvas, vini, resveratrol è saluti di u core. J Cardiovasc Pharmacol. Dic 2009; 54 (6): 468-76.

> Guerrero RF, García-Parrilla MC, Puertas B, Cantos-Villar E. Vino, resveratrol e sanità: una recensione. Nat Prod Commun. U 2009 di maghju 4 (5): 635-58.

> Kutleša Z, Budimir Mršić D. U vinu è a salute di l'osteria: una recensione. J Bone Miner Metab. 2016 Jan; 34 (1): 11-22.

Disclaimer: L'infurmazioni cuntenuti nantu à stu situ hè pensata à scopi educate è ùn hè micca un sustitutu per cunsigli, di diagnostichi o di trattamentu da u duttore licenze. Ùn hè impurtatu per tutte e precautioni pussibbili, interaczione di droga, circustanzi o effetti avversi. Avete bisognu à piglià l'assistenza medica promptità per qualsiasi prublemi di salute è cunsultate u vostru duttore prima di usà medicina alternativu o di fà cambià à u vostru reginu.