Certi atleti sò più probabili di sviluppà i disordini alimentarii
L'atleti tendenu à esse assai cuscienti è disciplinati chì vanu longu à esse in u so sport. Questu pirsunalità cumuni cun l'expectativa di cumpagnie è i autobus, in quantu i spettaturi ponu fà un riscu più elevatu di sviluppà un disorderi di l'alimentu cà a persona medja.
Atleti chì cumpete in sportiu chì accentanu l'apparenza o esse bisognu di velocità, ligerezza, agilità è rapidità sò in più risichi per u sviluppu un disorderi di l'alimentariu chì sò non-atleti o atleti in sportivi chì necessitanu massa musculare è massa.
Chì l'atleti sò più in riscu per i disordini alimentari?
E disordini alimentani sò più cumuni in l'atleti chì participanu à l'esercitu sportu:
- ballu è altre danza
- patinage articulu
- ginnastica
- curriri
- natari
- remu
- i cavalli
- lotta
Chì E Tasseci hè più cumuni in Atleti?
Tutta l'omi è a donne sò sottumessi à i disordini di l'alimentariu, anche un percentuore più grande di i disordini di l'alimentariu si trovanu in e donne. I trè trastorni alimentarii più cumuni di l'atleti sò:
A veru amruppa à un atleta cun un disorderi di e nutrimentu hè l'estremu extreme fattu nantu à u corpu. A pratica di a famiglia privata, purga o esercitu obsessivu hà un effettu perffente in u spettaculu. U prucessu di spicificazione è purgazione risultati in perdita di nivellu di fluidu è di potassiu bassinu, chì pò causà a debulezza estrema, in modu di ritmi di u corpu periculosi è, invece, letali.
A Triadata Atleti Femina
L'atleti ghjuchjera cun i disordini di l'alimentariu spessu cundiscenu in una cundizione chjamata a triad d'atleti femina, una cumminazione di:
- Disponibilità di bassa energia
- Menstruali irregularità, cum'è amenorrea .
- Mancu di cervecera (risichendu risicu di fractures estressi è ostiaporasi)
Stu tentativu di reducià u grassu di u corpu da e maiuri estremità ùn solu porta un minimu rivolamentu di l'esercitu, ma ponu purtari a complicazioni severi di salute. I corsi di nutrimentu è u dispunìbbili fluidi / elettroliti da u mancamentu di u nutrimentu pò pruduce à risichu risicu di fractures, malatie, perdita di funzione rivoluttiva è cundizzioni medichi serii, cum'è a desidratazione è a famiglia.
E cumpetite medica di questa triadata participanu casi tutte e funziunamentu di u corpu è includenu sistemi di u sistema nervudu di u cardiovascular, endocrino, riproduttivu, skeletu, gastrointestinali, renali è centru.
Molti atleti pensanu à sbagliu chì ùn sò micca in rischi per l'ostia, perchè l'exercitamentu è l'esercitu hè cunnisciutu di rinfurzà l'osse. In ogni modu, a ricerca ammenta chì l'esercitamentu solu ùn impedisce a perdita di l'osteria. A perdita di u ghjornu rilativii accumenza duranti sei mesi à dui anni di a perdita di menes. Una altra cunsiquenza negativu di u disordine alimentariu hè a associazione estrema cù a dipressione.
Identificà l'atleti cù un disorderi di e nutrimentu ùn hè micca piacevule. Sò spessu secretti o culpèghjanu a so nutizie è e exercitu di reginu nantu à i so ghjochi di furmazione. A maiò i maladieti sò identificati da i carcasseri percimentivi, cumpagnie di cumpagnie, amichi o membri di famiglia chì avviani un atleta perde u pesu, esercitai allora u so reginu di furmazione normale o diventendu preoccupatu di l'alimentu è u pesu.
Signali Avvisi di un disorder alimentariu
- Preocupazione cù alimentazione è pisu
- Hè ripetutu spressione cuncretenzii per esse grassi
- A critica annantu à u corpu
- Frequent eating alone
- U utilizazione di laxattivi
- Viatges à u bagnu durante o seguenti pranzi
- Eppo continuu di soda di dieta o acqua
- Compulsivu, esercitu eccessivu
- Quistannu di sempri friddi
Assistenza aiutà - Trattamentu à disordinazione alimentae
E disordini d'alimentu in un atleta sò seri è ponu diventà per ghjustificà a vita si sia senza trattatu. Identificà u tipu di disordine di e nutrimenta hè indispensèvule per avè l'aiutu razu.
Sources:
Associazione Naziunale di Anoreksia Nervosa è Associi Disorders.
Anorexia Nervosa è e Disorders Eating Related, Inc. (ANRED), 2005. Eordine Disorders - Information Patient.