Ci hè una cervita in té più sana di a Cerveza Tradiziunale?

Averà aghjuntu di tè avete i beneficii di a salute per bevande biera?

Sè vo site un sipper di tè chì duverebbe appiccicà a cerveza, ci hè una tendenza culinaria di u paese chì prubabilmente farà cuntentà. A cerveza di té hè oghji una cosa è si facianu apparenza in spezialità in furnizzioni alimentari, cum'è Fancy Food Show, è ancu supermercati. I pruduttori artighjani di Clever ci miseranu sfarenti varietà di tè cù a biera da rinforza u gustu. U risultatu hè surprisezmente deliciosu.

Ma pudete aghjunghje a tela rich in antioxidant in a cervecera, facenu a culula più bona? Bé, sì ... per esse tipu.

Ciò chì ghjè Tullira?

U birra di tè hè esattamente ciò chì pareva: cervexa chì hè infosa da tè. Rubertu "Bert" Morton hè u culore di Brewer in Milwaukee Brewing Company, una cerveceria artighjanali in Wisconsin chì faciani parechji raccoli di tè. "Agghjunghjenu u tè primu o tè funziona è intrecciate à a biera da u prucessu di cutturanti", dice.

A famosa famiglia di O-Gii hè una culummara di colti infundia cù chamomile è tè verde. Lo-Gii hè una versione alcoòlica inferita di O-Gii, è Hop Freak hè un doppiu IPA infused with tea jasmine biologicu. A cumpagnia ancu crea una staggione di staggione di l'estate chì si chjama Weekend at Louie's, una cervecita a base d'herbes, fruttuosa chì hè fatta cù rooibos blueberry e biologica di u hibiscus. A cerveza hà un gustu più liggitu chì vene da u tè. "Utilizamu u tè invece di extracti di frutta per creà sapori unichi", dice Morton.

I pruvvidenzi Salute di a Cervia

Avà chì i fratelli di cerveceri sò cunglienu u tè cù a biera, i zuttati in tuttu u paese anu una raghjone ancu di celebrà. U cerveceri aghjunghjenu un ingredientu sano à a so cerveza favuritu, è a cervecita si diventa un momentu d'oru in i media. Ogni ghjurnale promettenu i benefizii di salute di a cerveceria sò diventate più è più populari.

U prublema cù questi stori di a nutizia hè chì ùn sianu micca sempre equilibrà tutti i prucessi. Per esempiu, no tutti i studienti paraguneghji micca di bevi, ùn viaghjanu micca, ma invece paragunate per esse u tipu di l'alcoolate à un altru tipu di l'alcoolì. Per esempiu, un studiu publicatu in u Revista Amministrazione Americana di a Scienze Medica compara cervecera à u vinu, dicendu chì a biera ùn prupone parechje di ei benefici di u vinu . L'autori di studiu (cusì cum'è l'autori di assai studienti di vinu è di cerveceria) ùn dicenu micca chì i cunsummadori ùn devenu cumprà a cerveza per rinuncate o in bè a l'eccessa per acquistà maiori benefizièti di salute. Invece, si rimarcate l'impurtanza di eddu in moderazione:

Ùn ci hè micca evidenza per supportu di sustegnu di un tipu di cerveza alcoòlica in altru. U mèdicu deve definisce u pubblicu moderatu (1 bevande per ghjornu per e donne è 2 bevande per ghjornu per l'omi) per u paci è averebbe ripiglià i patroni di cunsumu assuciatu cù altu risicu.

Un altru problema potenziale cun qualche di i tinii hè chì ùn dettu micca chì una parte di a ricerca hè fundata da a industria di a cervecera. Di sicuru, chì ùn significheghja micca chì i risultati di ricerca sò falsi, ma pò significà chì u missaghju messa per piglià in i media raghjugna u pusitivu è minimizeghja u negativu.

Ci sò qualchissia benefici di beie bè? A cervia pò esse una bona fonti di folate, niacin, magnesiu, potassiu è niacina. E a cerveza hè fatta da ingredienti salutarii cum'è u granulu entrali cum'è e cebada o di u triple, u levitu, u maltu, è u lupu. Ma l'alcooldu furnisce seti calori per gramma (trè più di i quatre calori per gramma trovati in carbuidrati). È ùn avete micca u benefiziu di u cunsigliu di u granu in bocca di i grani. In ssu curtu, calori di a biera (o alcunu alcolu) ùn furnisce micca a nutrizione chì u vostru corpu necessite. Un travagliu di frutti tradiziunali, però, ùn furnisce un gustu satisfacente è una pista fast à u rilassamentu.

Pudete Esse aghjuntu Tè Avete Avvisu di Salute Cerveza?

I tè è tanticali comi tradiziunali ponu parechje beneficii di salute . Mentre chì l'alcunu di i beneficii hè spessu discussioni, l'experti di salute è i cunsumatori sapanu chì u tè provende antioxidanti chì stimulanu a salute. U te tradiziunali prumove un impulso di cafeina per migliurà a cuddita mentale in u cortu termini è uni pochi tesistenti in spiegazioni pò spinta di u rilassu.

Ma pudete qualunque beneficii crescenu à a biera cù u tè hè aghjuntu? "Sì, antioxidanti è minerali naturali da u tè si sò stati sferiti à a biera, ma in casi tracciani" di Morton. Additava chì Milwaukee Brewing Company hà prumove senza prublemi di salute in a so farina di té "perchè i prudutti sò basamente 99.9 per cente a cerveza ".

Morton cuntinueghja di dì chì ellu ùn veramenti ùn vede un interessu di u consumatore in i beneficii di salute di a cervica in Milwaukee Brewing. Ellu dice chì quandu a ghjente cerca una cervecera sana, sò generalmente cercà un sferente di alcoholismu o una cervecera cù pocu calori . Quessi sò stili di birra chì i ferreri artighjanali ùn fate micca.

Hè aghjustatu, in ogni casu, chì i biudienti di e cerveza pò pruvà a so prufessione di bagnu di tè in casa. "Ci hè una tradizioni forte in Auropa di cunglittura di a cerveza cù limunziala o un altru traghetti per u cuteddu di l'alkoħolu". Ellu dice chì pudete cupigliate u tè è a cerveza in casa per creà una alimenti d'alcuni più alimenti. "Crea un bellu ritrattu di uttinu di uttinu", dice.

Un Verbu da

Parechje di noi guariscenu una culpagnie fridda nantu à una sera di l'oghje nantu à staghjunata o à a fine di un ghjornu longu. Ma ricumpendate l'usu di l'alkoholicu per u prublema di salute pò esse sbagliatu. Sure ci sò ingredienti salutarii in certi ragioli famosi, ma a valuta di fondu hè chì a buccia di cervecera ùn sia micca a megli manera di sviluppà a nutrimentu in generale. Eat your whole grains to get the benefits of fiber and drink a cup of tea to enjoy the boost antioxidant. Pigliate a vostra ricerca di tè favorevule cù a so vuluntà per u piacè sociale è epicuranu.

> Source:

> Kaplan NM, Palmer BF, Denke MA, Nutizionale è Salute Prufessiunale di Cerveza, L'American Journal of Medical Sciences , novembre 2000 Volume 320, Issue 5, Pages 320-326.