Canta u Populu Corsu Pranayama (Part Three Paghjella)

Dirga pranayama o una alte di parte di parte hè un di l'esercitanti di rinfrescanti maiuranti, in terra, chì pudete fà. Hè veramente travagliu per aiutà a vostra attenzioni nantu à u mumentu presentativu è incuntrà à a sensazione di u vostru corpu fìsicu. Per questi mutivi, hè spessu amparatu à u principiu di i classes di yoga com'è una manera di studienti di a transizione di a so travagliu di vita in u tempu chì anu dedicatu à u iocu.

prutiziunassi in casa , pò travaglià a stessa manera. Fate stu pranayama quandu avete ghjunghje nantu à a vostra matetta per trasfurmà u vostru ghjornu è preparate pè a pratica.

Mentre chì sta voce hè spessu aduprata à pusendu una posizione còmuda è cù leggente , hè ancu bellu di fà cù mentri à a spalle, particularmente in u principiu di a vostra pratica. Quandu si tene morsente, pudete senterà a altagna chì traspremsa in u vostru corpu cumu si cuntene cù u pianu.

Instructions

  1. Venite à farfantaraghju nantu à a spalle cù l'ochji chjusi, rilassante a to fàccia è u vostru corpu. Pudete cuntene i so peri allargate o fate i vostri ghjinochjati è purtate a sula di i vostri pedi à a vostra matta in casu chì hè più còmico. Sì ditechto i vostri ghjinochje, lasciate per cuntene à l'altri.
  2. Cumminciò usendu a natura inhalazione è l'exhalazione di a so respira senza cambià nunda. Sì truvate vi distractatu da l'attività in a vostra mente, ùn pruvate micca per entra in i pinsamenti. Senza annunziate è da lasce go, purtatu a vostra attenzione à i aspra è l'exhale.
  1. Allora accuminciassi à aspirazione è exhalà in u feraghju nantu à u nasu.
  2. In ogni inchieru, omucci u ventre cun u vostru contru. Scandisce u panicu cù l'aireu cum'è un globu.
  3. In ogni crescente, espuleva tutta l'aria fora di u panicu à u nostru nasu. Sugiate u so zugnu in daretu à a spine per verificà chì a panane hè vacca di l'aria.
  1. Repetite stu prufunnu sante di respirazione per cinque risponde. Questu hè uitu.
  2. In u inghjustu vicinu, fate u ventre cun l'aire cum'è qualificatu supra. Allora quandu u ziccu hè chinu, piglià un'anzu più forte è fede chì l'aerepente si sviluppa in a cantera ribibunda, facendu i costigliali per amparà.
  3. In l'exhale, permettenu l'aria prima di a cesta di ribibia, affinchendu i ribelli sbuliscenu più appressu, è dopu da u panicu, u saccu di u zitello in daretu versu a spina.
  4. Repetite stu respiru sternu in u ventu è a cantina ribanti per circa cinque senti. Questu hè parte dui.
  5. In seguente inzinerà, impone a panpa è a cantina di ribassi incù l'aire cum'è qualificatu supra. Pigliate à pocu più di l'aria è falla chjaru u zafranu superior, tutta a strada finu à a collarbone, chì pruvucassi l'area à u core (chì hè chjamatu u core centru in u yoga), hà sviluppatu è sviluppatu.
  6. À l'exhale, permettenu u sopra ghjustu da u pezzu superiore, chì permettenu u centru di u centru avanti rinviatu, da quì a cacca di ribelli, allughjendu à i ribelli a scai chiù appena. Finalmente, lasciavanu l'aria da u ventre, u saccu di u zitello à a spine.
  7. Puderanu trè vogliu partitu! Continue à u vostru ritimu, avà venenu da lascià e trè parte da u sopranimmu si passau senza pause.
  1. Continue per circa 10 flussu.