Sò i piacerebbe manghjà?

Tunnel, lenti, è l'elefante in a stanza

I risultati sò raramenti megliu o più informattivu cà l'antecedenti. Tunnellati facenu per vista poviri. Echi di i nostri opinioni ùn sò micca sustituzione di u dialogu è a vuluntà di cunsiderà opinioni chì avemu micca micca propiu.

Alas, a maiò parte di i nostri discorsi muderni nantu à a dieta è di a salute si rivolve in questi malamenti limitati o dissimulati cun forti chì ùn sò micca boni risposte (per esempiu, u grassu di grassu o carbu)? visione di tunnelati; è ecu.

A nostra intrepretazione hè u povira per ellu, è chì hà evolutu à a verità di a me prufessione prufessiunale. (Aghju fattu quarchi cosa di quissa).

Questu hè micca perchè ùn sò qualchì tipulanu ideologue chì vulete a mo vista per prevalenza; Ghjè perchè sò un epidemiologu (se pude munite un tali termini), vulendu u pesu di dati à punta à u favore di tutti. Hè propiu perchè sò un spéciale di medicina di Preventive chì sapi, sò novi anni di l'educazione post-graduate, 25 anni di ricerca è pratica, è parechje edicioni di varii libri di testi dopu chì avemu u mezzu dispunibile bisogni per aghjuntu dui anni di vita, è a vita à parechji anni, è per disgrazia assai di questa opportunità luminosa in u cuntrariu in din è discordia perpetuale è disfunzione culturale assistante.

Pò dassi chì nisuna pregunta di a dieta è di a salute hè diventata più mimita chì: duvemu manghja carne? A prosecuzione è a difesa anu agitatu assai da a declarazione recjante di l'OMS chì i carni processati sò un carcinogenicu è a carne russa in generale.

Ma nimu cunzidenza cumu quellu chì, in modu provucativu, pò risponde à a questa generale. Si a carne "causata" u cancru, ma produci un pocu di cuntrariu, cumu rinforza di l'evoluzione di u mooru o musculu: vanu, duv'è noi, o ùn deveremu micca manghjatu? E risposti competichendu per a nostra attenza sò in particulare cunferenze in tugghi, ogni insiccatu di l'altru.

U me suggerimentu hè di vogliu quì i tene, è pigliate a vista in parechni lenti, in un tentativu per vede u big picture.

Lens 1: Quale simu di "Avete"?

I nostri debbuli di a dieta è di a salute si alluntanate i piste è i tannini in l'oblitore scuru quasi subitu dopu chì a parola "avete" hè involudita. Dice chì a parolla aggruppa nantu à mutivazzioni morali è evoca una imaghjini di mè, o quarcunu, muvìannu un ditaghju, ammoniscendu. I protesta chì custruiscenu, ghjustu cumu trà i libertariei trà voi.

A salute ùn hè micca un imperativo murali. (Let's leave this discussion the economics of health insurance public, and the fact that our ill health can burden our other tax payers; grist for a different mill). A salute ùn hè micca u premiu. A vita a vita cume vittime vole hè u premiu. Cume chì un individuu detta una "megliu" vita di manghjà i sardi in bocca in ogni manghjà è di u cottu di carameli per a postrea, quantu esse cunsulevani di salvezza, da quì hè dunque "si", da chì a salute hè à u serviziu di a vita, autra volta.

A rialtà, però, hè chì e populu sani poi diventanu più. Aghju intesu assai bravura per a scelta per a persona è a salute per esse cunnannatu da i mei 25 anni di l'assistenza di u paci, ma mai di e persone chì anu perdutu a so salute, è a maiò si fa. U bravura hè inevitably da quelli chì ùn sò micca pagatu per ghjucà. I cunversione sò venuti rapidamenti è furiosu in seguitu di un primu vovu o MI, o l'iniziu di a diabetes.

Ùn sò micca interessatu à dì à nimu chì fà; ma hè u mo travagliu per dilla à i ghjente ciò chì hè ciò chì, basatu nantu à l'aggregazione di l'infurmazioni. À mè, qualsiasi idee di "debe" hè subordinata à u principiu chì sì u patronu, è solu pudete stabilisce i vostri priorità. Dice questu, l'omu sani tendenu per esse l'omu più felice.

I salutati sò più in funzioni. Quandu "esse" funziona à u serviziu di qualità di vita, cumu si deve, a salute si pò esce da esse una priurità casi universale.

Lens 2: Bioluggìa Evolutionaria

L'argumentu hè routinamente avanzatu per difenda u cunsumu di carni chì a nostra spezia, Homo sapiens, è ancu chì i nostri ancestori primati remanu torna 6 miliardi d'anni, sò custituzione omnivora. Avemu l'adattazione fisiulogica à u cunsumu di carni è anche, sicondu parechji esperti, adattazioni specifiche à u cunsumu di carne coccia.

Ma questu solu invita una seria di dumande secundariu. Cumu hè a carne di l'oghji cum'è o à u cuntrariu di carne? Cumu hè a salute è a vitalità oghji in paragunata cù l'Edizione de Pietra? Perchè sunu omnivori, chì sapemu di l'effetti netti à a longevità è a vitalità umani cun un enfaticu shiftu trà i calori in pianeti è animali, datu a abbundanza di i dui?

Sapemu chì, invece chì a carne chì prumetta in l'oghje hè assai distanza da a carne à quale avemu adattatu nativamente. Sapemu chì a crescita di vita hè generale duie volte, o più, di u Paleuliticu. Sapemu chì l'omu pò andà per fà cù dieti chì sò o maiò è ancu esclusivi di a pianta, è chì l'adattazione à u cunsumu di e pianti è l'animali ci vole avemu selezzione.

A biologia evoluzionaria chjaramente permette a carne in u dietu umanu, ma ùn hà micca bisognu necessariu.

Lens 3: Epidemiologia / Salute

Ciò chì sapemu di a dieta è di a salute ùn ponu esse micca esse a pussibuli chì una dieta genuine "Paleu" seria unu di i variazioni nantu à u tema di l'alimentu ottimali per a nostra spezia, ancu in seguitu di l'oghje nantu à i risichi per u cancer. Cumu avemu nutatu, ciò chì sapemu di l'effetti di a salute di a carne hè oghje è basatu nantu à i carni chì avemu manghjatu oghji, chì s'assumiganu à a tarifa di a Misericordia raramente, è ancu questu, in più remota.

Hè abituale, l'evidenza muderna, spanning diverse metudi di ricerca, populazioni, geugrafia, cultures è decennii, cunsiglii decisivamente in favori di l'alimentariu, micca troppu, in maiori piante.

I pupulazioni libera chì si aderiscenu, in casu, per involuntà, à questa tema monopulisce l'affirmazione à a vita più longa, vita più vita in u pianeta. I pupulazioni libbirtà chì cunsumanu largamente prodotti d'animali sò, in cuntrastu, rariori, è un pruduttu di necessità più di scelta. Hè esistinu, ancu, cum'è illustrati per l'Inuit; ma ùn sò micca cunnisciuti per a salute envidiable o a longevità. Puderete u cuntrariu, sfurtunatamenti, per ragiò micca limitati à a dieta ... ma hè chjaramente micca nutata da a dieta.

Lens 4: Rendimentu fisicu

I civiltà abbitanti di u ciberspaghju è i media suciali includenu parechji insulte diretti à mè per u "dipinimentu alimentariu" di dietarii di quelli chì cuntanu, solu per a basa di l'anecdote persunali, chì l'unicu modu per cresce a massa di corpu magicu, fitness è fisicu hè prughjettu hè cun carne.

Questu solu ùn hè micca veru. Aghju aghju tentatu à cuntradite u cuntrazziu cumu cù a mezza anedetta persunale. Sò a tempi tentate da sapè a capacità di i goriliani, i nostre curone relativamente cercanu è i cavalli, di più distanti, per custruisce più montagenichi di u muntagnolu formidiglienti chì l'ours solu da i pianti. Sugnu tentatu ancu di scriviri e vegetariani è veganisti in l'elite athletic mundiale.

U fattu simplice hè chì a fisiologia, nò ideulugia, determina quantu es necessariu di cresce muscle. I carnivori facenu cù carne; Herbivori facenu cù i pianti. Oghje, com'è nutatu, sò omnivore. Avemu bisognu à sceglie.

Lens 5: Performance Cognitiva

U focu hè sopra à u collu invece di quì sottu, ma altrimente, a vista quì hè abbastanza cum'è a través d'a lens 4 per dì: ditto, più o menu.

Lens 6: Salute Planetaria

I animali ani animali in natura, è ùn impedisce micca à u pianeta. Ma nisun altru animali hè stata disturbatu da tuttu u equilibru naturali da l'animali. L'umani mangianu una carne ùn avianu micca ammininziatu l'invidabilità di u pianeta per i nostri ziteddi sò stati mila millioni di noi. Ma eccu ccà, una horda dinò di più di 7 milioni. Dopu avè dicisu di ùn cuntrolla i nostri numeri, avemu avutu pocu scelta ma per cuntrullà i nostri appetite. L'implicazione ambientale di u cunsumu di carne di Homo sapien sò ancu più chiluri, starker, è più urgente ca quiddi diretti à a nostra salute.

Lens 7: Considerazione Ética

Per a nostra spezia per dichjarà meat-eating, per se, è eticu hè abbastanza. A Natura hà purtatu obligativi carnivori, è per suggerisce chì a Natura hè micca eticu hè una mischia d'arruganza è sensi. Puderemu contà ch'ellu hè èticu per l'animali per manghjà animali, ma micca per l'omu di facenu cusì, ma ancu chì si troppi arroganti, chì implica chì l'omu ùn anu micca animali, è sò in autum una espressione veramente distinta di vita. Semu, più bien, parte di un cuntinuu di a vita, è chì u cuntinuu hà longu allocatu l'espai à l'animali chì manghjanu animali.

Dunque, però, ùn hè micca u mondu reale. Per alimentà l'inclinazzioni carnivora di una massiva, a populazione glubale accetta mètudi dubbiusi chì serve l'economia, è impiede standardi etichi. Ùn pudemu micca esse 7 000 000 cavicole-gatherers, è cusì a produzzione meat per a nostra massi significanu mètudi di produzione massiva. Solu quelli chì anu sceltu per ùn avè vistu nant'à sti mètudi ùn sò micca sulitati da elli.

Perchè quantu valariu, a mo dicisioni di rinunzà u cunsumu di tutti i mammiferi, parechji anni fà era un pocu prufani di l'agricultura è più nantu à i sentimenti cresciute più vicinu à a casa. Avà, quattru creati cù quattru zicchini sò in i mio besti amicizzi; trè cù pae, unu cù i caschi. Ùn puderia micca cunghjilate a fabbricarii parechji mammiferi mischeri membri di a mo famiglia, è l'altri u me manghjà. Per i ragiuni di u mo stessu, aghju fattu ciò chì aghju sentutu "debite".

Ci hè ancu assai più lenti, vede è cunzidirazioni. Ùn pudemu sustate di esse integral; Socu solu chì l'espansione a vista à qualchi diploma possa una perspettiva, è a chiarità. Hè siddu chì chjamate cusì chì a stessa camera cù l'altri paràmetri falla per a mancanza di lumicità quandu pruvate una sparta chjaru assai, ma capisce l'una perfetta imagina quan a prufundità di u campu hè sviluppata. Ci hè, bè semplice, più luminoso in un quadru più grande.

L'omu sia manghja carne? S'è l'omini sò parechje, assai assai; se a nostra vita era più corta; Se a carne in questa era più purtera; S'è i nostri livelli d'attività sò più altu; se i nostri metudi d'acquistati eranu rapidu è limuru è cumpassioni; è / o si i risorse di u pianeta eranu infinitu: a risposta puderia esse: è sicura. Ma quellu di e cundizzioni hè cunnisciutu in a rialità chì impedisce. In a rialità chì impedisce, a salute di e persone è di u pianeta, i interessi di l'etica, l'epidimulugia è l'ambienti, sò avanzati da l'umani manghjendu a menu carne. In a manera chì a salute hè a nostra mèta, quale rimèvemu ancu cù materie. Avissi parmissu di scambià a vigna corned for cotton candy.

Ci hè ancu un casu per fà chì "avemu" manghjemu mancu carne, in u sensu corpu (è spessu gustu) di l'obligazione morale. Mentre ùn avemu micca moralmenti obligatu à salvà a nostra propria salute, sò, pensu chì pudemu assicurà di manera sicura, moralmenti obligatu di micca di manghjà i maniche di i nostri zitelli, o cunsuma l'acqua di i zitelli. Vivemu una realità rivenuta chì l'acqua quede sparizzione induve hè più necessaria, è scorriggià i glacieri in u mari induve eranu micca. I cunsiglii di carica cunsumine in tuttu u fattu di più, per quessa, un imperativu culturale allora e limiti di a nostra propria pelle.

A fine, l'utilità di e nostre dumanzii è e risposte quant'è à u cunsumu di carni sò assai ligati à cumu fà esaminà a bèstia grande di a nostra incertezza colectiva. Infurmà a nostra vista cun sulu una piccula parte di una storia maiò corse in a sucità di quelli artisti celli ricudossamenti di Indostan. Anu avemu discuttu, invece, cun l'uni, senza parmetti di tutte l'intrusu di u disgraziatu chì hè stata fatta da l'elefante in a stanza, è più impurtante, per noi.