Pruggittatu Produzzione: U Gran Debate Over Fresh, Frozen è Canned

Hè cunsiglii chì avemu intesu tuttu u tempu: manghjemu più frutti è ligumi. Una dieta richiesta di prudutti pò aghjustà a salute generale, prumove a perdita di pesu, aiuta per a caccia a prissioni di sangue; a lista cuntinua. Quandu avemu circate di modu di sneak u bonu stuff in our diets, a question spessu surghjente: Is fresh, frozen or canned the best option? Eppo, aghju bona nova è mala nova. A mala nova hè chì a risposta ùn hè micca chjaru stampatu. A bona nutizia hè chì aghju tombatu una guida ràpida per aiutà à fà a megliu scelta possibili.

L'urge 1: Fresh

Quand'è passà à a tenda per frutti è veggies, spessu seguitamenti direttamente in a seccione produzione. I cilestri brillanti ci rindeghjanu chì i prudutti freschi sò chock full of vitamins e minerali, è l'eteri apparentemente infinitu ci duna una occasione di sviluppà a nostra paletta palletta. I studii analizate chì e famìglie chì ritenisce mantenenu sempre frutti è vegetali freschi in casa sò più probabili di vali ancu sirve esse cose à a cena, cusì impunite u vostru carrettu cù ei opcions hè un ovidu "sì".

Mentre ch'ùn sò enormi fanàticu di tuttu ciò fresca, u pruduttu perde una parte di i so nutrienti durante a manipulazione, u trasportu è l'esposizione à l'aria. Inoltre, i frutti freschi è i veggies sò vulnerable à a descomposta (pensate: bugs, bacteria, etc.). Perchè, u più prestu poi di diventerà, u megliu.

Uni pochi strategie:

L'urge 2: in canna

U pumu, u corzo, u pezzu, hè probiu bè chì hà avutu alcune u listessu alimenti fora di a can (sò sicuru d'avè!). Ma, facemu di fà, i frutti è di i frutti in biscotti spessu metti un raffu dolci. U salitu utilizatu per preservà u savore è a textura fa cunzunanti di a salute di a cunsumatori chì turnanu i so carretti in a direzione opposta, è i frutte cunsati sò spugliati in i sciroppi chì ponenu i zuccarati è i calori. In ogni casu, u pruduttu in legnu hè a vita più longa (finu à cinque anni) è hè spessu più economica. Inoltre, i prudutti dirigitivi à a pianta cunglinda hè spessu chjappiutu à a so piccula vendita, chì significanu chì u so cuntenutu nutriziale hè u primu articulu. Mentri u prucessu cannery ùn deve una cucina, causendu a perdita di parechji vitamini (cum'è B e C vitamini), i pèrdite generale sò minimi.

Uni pochi strategie:

L'urge 3: Frozen

In parechji modi, i frutti è vegetali fugliati sò sìmuli à l'opere. Sò più ecunomichi, è sò cuglieri durante a staghjone alta (chì significanu chì sò chini di vitamini è minerali). U prucessu di frazziunhe hè bisognu di furmagliu (un prucessu di coccia, induve oghje prestu prestu à l'acqua di fogghiu) dopu à esse sottumessi in acqua di ghiacciu), chì ponu causà a perdita di certi nutrienti (novamente, B e C vitamini). Hè nutata chì i prudutti congelate anu una vita più stanca à tempu à l'alimentariu; I vegetali congelate sò cunsumati in ottu misi, mentre u fruttu fugliale hè bonu per unepu di 12 mesi.

Uni pochi strategie:

Cosa di coglia

Allora, pudete esse dumandatu: Quale serà l'uperazione più nutricionale? Puderete, à a fine, i valori di nutrizi sò assai prudutti. L'ustarii cungiusciuti è cannedi perde un certu nutriente mentre ch'ellu si tratanu, è u pruduttu frescu pèrdite parechji nutrienti solu quant'è età. Dicu mi mantu una varietà indispensévule in a vostra casa, è scurdate ciò chì viaghja megliu per u vostru diritore, u vostru tempu è e vostre gustatori. In fine, u vostru corpu ci ringraziu!

Da Joy Bauer, MS, RDN, CDN, Nutizie Salute è Nutrimentu per l'Avvennucciu di l'NBC è fundatore di Nutri Apertu.

> Sources:

> Barrett, DM (nd) Maximizendu u valuriziu di nutriente di frutti è vegetali. Università di Californie-Davis.

> Rickman, JC, Barrett, DM & Bruhn, CM (2007). A comparazione nutrizionale di frutti è ligumi freschi, congelati è cunsatti. Part 1. Vitamini C e B è componi fenòlici. Re Journal of the Science of Food and Agriculture, 87, 930-944.

> Trofholz, AC, Tate, AD, Draxten, ML, Neumark-Sztainer, D. & Berge, JM (2016). Enizzioni di l'ambienti di l'alimentariu cù a presenza di frutti è ligumi in u pranzu: un studiu direttu di observazione. Appetite, 1 (96), 526-532.