L'usu di u Massaggio di Ghiacci per trattà i trappi cchiù cumuni di l'Esportivi

Ice Massage hè unu di i manichi più efficausi di trattà di un lesion tissutu bruneta

Ieri in i feruti pò esse unu di i tratti di trattamentu immediata più impurtante per i danni aguti cum'è sprains e strains , feritii inutilmenti, contusioni è morbidi .

Perchè u ghjallu un injurissimu tissu?

L'applicazione di ghiacciutu à un tessulu tissutu brùagliu pò aiutà à reduzzione di inghjulazione è inflammazione per riduzzione di u flussu di sangue à l'area curretta. U ghjuvenu hè dinò sustinienziu di u dulce timpurali dopu una preghjudiziu aute o traumatic.

Per piglià u megliu risultatu, hè impurtante di ghjuvà a ferita in u 48 ori dopu da a ferita, prima chì a putenza diventa avanzata.

A terapia di u ghjovanu chì reduci a temperatura di i tissuti ferati da 10 à 15 gradi per i perdi di curretta, ripetuta ancu puru i megliu risultati.

Per u Tissue Soft Lesage, Ice Massage Is Best

A massaggio ghiacciata hè u metu più efficau di aduprà ghiaccià in una ferita. A ricerca riguardanti l'usanza di ghiaccidu in i tissuti di tissuti arzillu cuntinueghja a sustegnu e seguenti guida per i zitelli d'una ferita. Queste passeti résultat à e trattamentu megliu di trattamentu per parechje sporti sportivi aguti.

Cumu fattu un Massaggio di Ghiaccio

A manera più faciule di realizà un maschio di ghiaccio nantu à una preghjudizzione hè di cuncebi l 'acqua in un pappu di carta. Rip à a tazza per esposerli u ghjacciu. Cù a parte di corpu ferita hè elevata nantu à u cori (se pudarà) per rinfuccà a inchizza, masajuleghja u spèchitu curatu. Traspendu u ghjacciu in un circulu circulu durante 10 minuti; ùn a mantene micca in un locu.

Mentri u funnu di u ghjacciu, scenderle e lati di u tazza, per esposerà u restu di u ghjacciu.

Tip : Pudete sempre tenete un modu uttellu per fà u massaggio di ghiaccio, mantene e cuparti di pezzu pienu chinu d'acqua in u vostru congelador.

Cume si sporta o fessi?

U più efficeur è più sicuru di u ghjacciu hè stata trovi cù una dumanda ripetuta durante 10 minuti à u mumentu.

Puderà a parte di u corpu ferita per calà per almenu una ora prima di ripetiri la mascia di ghiaccio. Utilizà u schedulare repetite, in quantu à cuntinuu, l'applicazioni di ghiacciiu mantene a temperatura di musculature ridretta senza compromise a pelle Hè ancu permette a superficialità di a pelle temperatura per tornà à a norme, mentre chì a temperatura di u musculu più forte si mantene fermu.

Cumpulente Cumpriate?

A quantità di u tempu cuntinueghja u ciclu di massa di ghiaccio hè dipenditu da a quantità di u dolore è di l'inziuffendu avete, l'estensione di a ferita è a vostra preferenza persunale. In generale, ripitendu u maschile di ghiaccio 3 à 5 ghjorni à ghjornu in u primu 24 à 48 ore hè utile. Dopu à 48 ore, ùn ci hè pruvucu chì pruducerà chì a zucchera hè a ferita per migliurà u tempu di guaria .

Avvisu è Preliminarii

Icing in una ferita troppu longa pò causarii più dannu à i tessuti rotulati, è ancu fruttu à frostbite.

Mantene in mente chì i vostri riflessi è funzioni di muturi sò ancu indibuliti dopu à u trattamentu di ghiacciu, perchè pò esse più susceptible à ferita per à 30 minuti dopu à u trattamentu. Per questu causa, evitari d'utilizà a parti di u corpu ferita finu à chì u tissuti s'hè rinforatu (una ora).

Iphone alternate Techniques

Sì ùn vogliu micca fà usà un maschio di ghiaccio, pudete aduprà un saccu di zipper petit di ghiacciata, un pacchettu di chile congelate o un pezzu di ghiacci cummerciale à u ghjocu a to cureria.

Cù questi selezziunate, finu à chì tenete a tagina fina o una altra barrera prutittiva trà u to pelle è u ghjacciu, pudete abbandunà u pack di ghiaccio in u locu durante circa 15 minuti à u mumentu. Dopu, teniri attentu à ùn lascià entre in a ghjoccia nantu à a pelle - o movendu continuamente u ghjacciu o l'utilizonu una sicura ghjusta entre u ghjuvatu è a pelle.

Sources:

Hubbard TJ, Denegar CR. "Criullu a Crioterapia Improve Ecurizzioni cù Cessate Di Tissue Fissu?" J Athl Train. 2004 Set; 39 (3): 278-279.

MacAuley, DC. Terrazzia di ghiacchieru: chì bona hè l'evidenza? Re Journal of Sports Med 2001 Jul; 22 (5): 379-84