Iodine Esigeni è Dietetica

Iodine hè un trace minerale chì u vostru corpu necessita di sintetizà l'hormone di tiroide chjamati thyroxine (T4) è triiodotironine (T3). L'hormone sò necessari per regulà u crescita di u vostru corpu, u sviluppu, u metabolismu è a temperatura di u corpu.

A maiò parte di i jornu in u vostru corpu hè trovi in ​​a glutine di tiroïde, ma alcuni se trova in u sangue è di i musculi. E mentri li funzioni principali funziona cù l'hormone di tiroide, iodju pò ancu esse impurtante per a salute di e pene è a funzione di sistema immune nurmale.

Intakesi di ricerca dietetica sò settimati da a Divizia di Salute è Meditazione d'Agenzia Nazionale di Scienze, Ingeniería è Medicina. I raccordji sò basati nantu à l'età è rapprisenta a quantità pensatu per esse necessariu per una persona sana. E donne chì sò imbrunati o alluttendu anu più iodu.

Intakes ta 'Referenza Dietetika

1 à 8 anni: 90 microgrammi per ghjornu
9 à 13 anni: 120 microgrammi per ghjornu
14+ anni: 150 microgrammi per ghjornu
E donne chì anu pregnant: 220 microgrammi per ghjornu
E donne chì sò allacciati: 290 microgrammi per ghjornu

Iodine hè più comunmente truvatu in pesci di marìttimi, u sali iodatu, è in quantità minima in prodotti lattichi, frutti è ligumi. Iodine pò esse tòxica in quantità grande (circa 1 000 microgrammi per ghjornu). Ingridisce u iodu pò depressione a funzione di a glàndula tiroidea.

Iodine Deficiency

A deficienza pò tirate in una cundizione di tiroïde chjamata golu. Un hormone chjamatu l'hormone stimulante di tiroide aumenta a capacità di i tiroidi di ripiglià iodine è stimula a sintesi è liberazione di l'hormona tiroidali T3 è T4.

A mancanza di iodu mantene i nivimi di l'hormone stimulanti di tiroïde troppu altu è si priteghja u pumffu.

Oghje hè cumuni in a regione mediana di i Stati Uniti in u principiu di u XXu seculu da u territoriu ùn cuntene iodu (i culti cultivati ​​in regioni custiera cuntenenu chjucchi quantità di iodu di u tarrenu). Adding iodine à table salt hà effettuatu u cattivu di iodu.

Iodine Toxicità

A cunsumazione eccessiva di iodu pò causà sintomi similei cum'è una carenza di iodu è l'ipotiroïdismu in certi populi. Sì avete qualchì cundizione di salute, pudete parlà cù u vostru attuali di a salute da u vostru iodine intake.

L'Istitutu di Medicine hà stabilitu i limiti supiriori di u cunsigliu di iodine à 1.100 microgrammi per ghjornu per adulti. U latinu upper tolerable hè a quantità maiò chì hè cunnisciutu per esse salvo per a persona sana mediana per piglià una basa di ogni ghjornu. A ghjuridica cù cundizioni di e tireoidi pò aviate limiti più largu tolerate è da pudè parlà cun un medico.

Sources:

Gropper SS, Smith JL, Groff JL. "Nutrition Avanzatu è U Metabolismu Umanu". VI Edizzioni. Belmont, CA. Wadsworth Publishing Company, 2013.

Diviżjoni Salute è Meditazione di l'Acadie Nazziunali di Scienze, Ingeniería, è Meditazione. "Scrizzioni Dietetica inquiétiche". http://www.nationalacademies.org/hmd/activities/nutrition/summarydris/dri-tables.aspx.

Instituti Naziunali di l'Uffiziu di Sanità di Supplimenti Dietetichi. "Iodine - Cunsiglii Prufessiunale di Salute". http://ods.od.nih.gov/factsheets/Iodine-HealthProfessional/.