Ci hè una sensibilizazione di cafeïna

I nostri geni, è altri fattori, determinanu quantu a nostra cafeina l'influenza

A sensibilizazione di cafeina riferisce à quantu a caciffina à a nostra corpu. E persone chì anu sensu sensitivu di cafeina pocu pò spiriri sintomi significanti - com l'ansietà, tremors, cefale, palpitazioni, è insomnia - quandu manghja manghjà ancu parechji quantità d'alimenti chì contientanu di cafeïna, Persone cù sensibiliusa di cafeina attentativi generalmente di evitari di cafeïna.

Quante sensible hè una persona à a cafeina hè determinata da parechji fatturi, inclusi l'età è u sessu, ma u più grande factor hè geneticu. In i donne, a sensibilità di cafeina hè ancu modulatu da l'usu di contraceptivi, è da a gravidanza.

Comu la caffeine hè metabolizatu

A cafeïna hè aggressiva da l'intestini à u sangue, è cresce rapidamente a ferita sangue-crescente à u core. Hè cresce ancu in modu liberu da a placenta in e donne incinta.

In u core, a cafeina s'une à i receptori d'adenosine, impediscendu à l'adenosine da attache à elli. Perchè l'adenosine envia u cervu un missaghju chì hè u tempu di dorme, ubligatoriu di i receptori d'adenosine anu l'effettu di a produtera di vigilia.

A cafeïna hè metabolizata in u fianu da una enzyme chiamata CYP1A2 à theophylline, perxanthine è theobromine, è hè scumprata da u rinu in l'urina. A half-vita di a cafeina hè tipica 4 a 6 ora, chì hè tipica quantu a cafeina timemu à noi.

Chì Affetta Caffina Di Sensibilità?

A sensibilizazione à a cafeina hè largamente determinata da l'attività di l'enzima CYP1A2 in u furu. Cume u CYP1A2 più attivu, l'menu sensibule sò noi di a cafeina. Diversi fatturi à l'attività CYP1A2:

I nostri genes è a sensibilità di cafeina

L'attinzioni genetica palesa trè categanze generale di sensibilizazione di cafeina ligata à u nostru genetic makeup:

Mentre chì e teste geneticu pò categorizà u vostru nivellu di sensibilità di cafeina, avè esse prucessu formali hè generalmente micca necessariu per avè sapè - almenu in parlante in generale - sì o no hè assai sensible à a cafeina. E si sì, ghjè prubabilmente chì nimu hà bisognu à dilla di vultà.

Emigrante è Sensibilita Caffeine

U Preguenza crescita in modu fiducia a sensibilità à a cafeina. A mità di a cafeina in pregnant women sò spessu quattru volte più ch'è da e donne chì sò non-pregnant women - spessu à 16 ore. Inoltre, a cafeina entre in u sangue da u fetus - è u fugliu hà assai attivu CYP1A2. Mentri i prudenzi avversi serii nantu à u fetu causatu da a pruduzzioni di cafe in matri ùn anu micca documentatu, stu tema ùn hè statu studiatu assai. In generale, e donne embarassada ùn deve tene à limità o evite cafeïna.

> Sources:

> Cornelis MC, Byrne EM, Esko T, et al. U Consorziu di Caffè e Caffeine Genetics. A metanuluggìa in Genuva anu identificatu sei loci novi cù u cunsumu generale di cafè. Molecular Psychiatry 20, 647-656 (maghju di u 2015) | doi: 10.1038 / mp.2014.107

> Grant DM, Tang BK, Kalow W. Variability in metabolism of caffeine. Farmaculugia Climatica è Terapéutica, 33 (5), 591-602, 1983.

> Grosso LM, Bracken MB. Mi metabolismu di cafeïna, a genetica è a pruduzzioni perinatali: una rivista di cunsiglii d'evaluazione di l'esposizione durante a gravidanza. Ann Epidemiol 2005; 15: 460.