7 Tips per Staying Cool di u Cirque du Tempo

Sì u calore hè nantu à l'altru, seguitate i cunsiglii di andà per fà u più di u vostru clima è mantene a vostra rutina di periculu.

1. Sceglite un tempu finale di ghjornu per caminari

Sapete u vostru clima lucale. L'alba hè megliu, ancu s'ellu vene prima di ghjugnu è di ghjugnu. In certi alcuni, una brisa di mare si cumincià a rinfriscanti e meziornu à a meziornu dopu meziornu. Ma in parechji zoni in l'internu, i tampiraturi crescenu finu à u primu ghjornu, 5 ore à 6 ore, è ùn pensate micca quì à u sole.

U vostru schedariu di strada dopu à u travagliu pudete mette in a prima tempesta di u ghjornu.

Piglia pianu pianu nantu à l'eserciziu quandu a temperatura ambientale hè di più di 90 F (32 C) è l'umidità relative hè più di u 60 percentuale, secondu u Cunsigliu americanu nantu à l'Esercitu. Scuprite e applicazioni di scacciamentu è siti per l' indexu di calori è l'utilizate per definisce quandu hè troppu calcu per esercitu allora. Hè megliu per fà i vostri rutelli di caminari nantu à a rotacera o à una pista di caminari internu, invece di riesce i prublemi di calore insalatate.

2. Sceglite una Route chì Includes Shade

Evite u sole direttu è cammina nantu à l'asfaltu o concrete. I camini di superficia natura sottu à l'arburu sò i posti freschi per caminari. Quessi sò ancu favuriti da i insetti, cusì elettu un repellente di insecte si fate micca bè, è verificate per ticks afterward. Pudete aduprà l' appuntamentu di carte online per truvà una strada di caminari è utilizate a "Catturazione Satellite" o "Vista hibrida" per vede dunni l'arburi è l'ombra pò esse.

3. Assicuratevi chì teniu pocu acqua

Aggiuncia un gran vaso d'acqua (12 a 20 unces) 60 minuti prima di principià u vostru passaghju. Questu hè offrittu nantu à u pienu idratatu ma avete l'uppurtunità di eliminà nisun prublema prima di inizià a caminari. Dopu beiu una tazza d'acqua (6 o 8 unzi) ogni 20 à 30 minuti à u caminu.

Pudete sapè s'ellu hè ghjucatu dopu à a vostra caminu, se u vostru pulsu hè fermu forte è a to urina hè giallu scuru. I direzzione di pumu per i caminavanu è i corridori rissinu a "bevande aghju sete," perchè sceglite di cuntinuà l'acqua longu per pudete fà cum'è secondu ciò chì hè sedente. Evitevi cù una gran concentrazzione di zuccaru, perchè pò causà nave. L'acqua hè a megghiu travagliu durante u passatu à una ora. Sè stati caminendu è sudatu per più di una ora, cambia dopu à a prima ora per una vittura di sport chì sustituisci l'elettroliti (sal di u corpus).

Accuminciassi cù molte ghjacci in u so acqua per quessa stà più fresche in u vostru caminu. Cerchera di i buttigli d'acqua è i prugrammi di idratazione.

4. Puderete a so propiu ombre

I vostri travaglii chì cammìnanu a caccia tempura nantu à a ropa di colore arruzzizzatu chì hè stata apprezzata per uppiscinu di i ragi ultraviolet. Mentre pudete pensate chì quellu rottu sarà più fresche, nota chì e persone chì camminanu in u desertu mantene a so mugna chjubata cù a robba solitaria, ligera.

Piacciona un caprettu cù visor o un capellu di deserti cù flaps per sunnà u to collu. Utilice un filtre solare per prevene i so sureddi, u cane di a pelle è e riconche. Eppo u focu chì fate UVA è UVB per a prutezzione di i vostri ochji.

5. Utilizà e Tactic Cooling

Truvate bannini di rinfrescamentu magichi chì avianu cristalli chì inchinu cù l'acqua è mantene u to collu frescu per un pezzu.

Pudete ancu imparà è cunghjilla una bandanna o palla è a mantene in un saccu di ziploft con cubi di ghiaccio, ancu portendu in una carri in isolation in una motta. Pujatilu à u to collu per un crescenu in rapidità.

Spiegà a to fàccia è u collu cù l'acqua fresca pò aiutà aiutà. Duranti u vostru caminu, pudete chjappà u to caprettu in acqua à una fontana d'acqua per aiutà mantenenu cool. Sì pettu à l'imbastitura in i so maghi, trasfurmà quelli in l'acqua fresca pò ancu aiutà à furnisce u socu.

6. Pigliate subitu

Sì ùn vi pudete micca esse u calore, bassu a intensità di u vostru praticanti di caminari accussì u vostru corpu genera menu caldu internu. Lentata, particularmente quandu vai in u risu.

Salvà a intensità più intensa per i corsi freschi. Inoltre, nota chì, si viaghja da un clima cool à un caldi chì serebbe u calore ancu in temperelli relativamente freschi. Se viaghjate, pigliate questu in cunsumu è viaghjanu più facilitate à l'uttene finu à ch'è avete usatu à u novu clima.

7. Watch for Heat Sickness and Dehydration

Seguiu a vostri è i vostri cumpagni per andà per i signali di a malatia di caccia . Sì vi sarete stupiti, nuvulati, anu u pelle sicondu o i chills, fretu è pruvate d'acquistà un bevande d'acqua o schiaccia sportiva. Se ùn avete micca sentitu, aghjustanu l'assistenza medica immediatamente. Sì avete sottumessi cura di una cundizione medica, in particulare corse o prublemi respiratorii o avè avutu prupusimentu di calore pricidutu, cunsultate cù u vostru attore di a salute da u caminu in u calore.

Hè interessante chì sanu chì una rivista di ricerca di l'estratezioni di rinfrescanti durante l'esercitu truvaru ca l'aiutaturi cuntribbanu à seguitu, ma ùn parevanu attualmente reduci a temperatura interna di u corpu. Pudete ancu avè risatu per a malatia di caccia, ancu sè ùn vi sentu calore. Mantene quì in mente è stà sicuru.

> Source:

> Ruddock, Alan, Brent Robbins, Garry Tew, Liam Bourke, è Alison Purvis. "Stratèggi Practical Cooling During Continuous Exercise in Hot Environments: Una Reviżjoni Sistemàtica è Meta-Analisi". 47 Medicina isulana, no. 3 (2016): 517-32. doi: 10.1007 / s40279-016-0592-z.