10 alimentazioni sani chì culminante di colesterol

Dopu un nivulu di colesterolu altu aumenta u risicu di a malatia cardiovascular, inclusa a malatia di u cori è l'attache di cori. U cambiamentu di modu di modu di modu di mudellu cumu l'aumentu d'attività fisica è perde un pesu pò aiutà à minimarà u colesterulu.

In quantu a dieta vai, cuminciassi cù manghjendu pagliaghji integrali, frutti freschi è ligumi, nocculi, sardi e legumie. Eat meat red meat less often and avoid saucers added and processed foods.

Avà hè u principiu. Inoltre, pudete esse pudè spinta à l'abilità di reduzzione di colesterol di a vostra dieta ancu più. Studienti di ricerca indettenu certu corsi cuntenenu i composti naturali chì ponu annulà u colesterolu, generalmente abbinando di u LDL (u colesterulu du 'bad') in u sangue.

Fighjate quì à deci manciari chì ponu aiutà à diminuite u colesterulu. Solu ricordate di sti l'alimentari ùn sò micca sustituti per u medicamentu di rilassamentu di u colesterolu, è per piacè parlà à u vostru attuali di a salute da prima di fà cambià di dietetica impurtante.

1 - Avena

Arx0nt / Getty Images

Eat una dieta ricca in granedi sani hè assuciata cù i nivuli di colesterol bonu. Oatmeo cuntenenu una fibra dissoluta chjamata beta-glucan. Sì avà avà nant'à u nivellu di colesterolu altu, avena pò assimilà u colesterolu da u 20%. L'avena è a farina di farinacevule sò ancu una prima fonti di minerali è di prutezione.

2 - Nuts

Aleksandar Zoric / Getty Images

I Nuts hè riccu in u mondu saturatu è l'omosessuali omega-3. Alimentazione di sti frutte puderà esse capaci di riduce i livelli di colesterolu circa à u 15%, è pò ancu esse funziona a funzione di u vinu sanguinu è di reduce a inflamazioni. I Nuts hè ancu una una excelna fonte di vitamina E, minerali è vitaminii complemi B.

3 - Beans Secchi

Gentl & Hyers / Getty Images

Fagioli secchi , cum'è fagioli di rossu, fagioli di marina, è fagioli bianchi sò assai in alta a fibra è a proteini vegetali. Certi investigazioni indican chì aghjunghjendu fasgiuli à una dieta pò esse reducirie u nivellu di colesterolu, finu à chì u cuntestu di caloria in generale hè micca aumentatu. Furmagli sò ancu altìssimi in vitamini C-complexi è minerali.

4 - Oliu d'Oliva

101dalmatians / Getty Images

L'oliu d'oliu hè probabilmente a fonti più notuali di l'acidi grassimi monoinsatuati è pò esercità u colesterol è infjammazione. L'oliu d'oliu deve esse aghjustatu in una dieta sana sana à u locu di grassu satu o trans. Aduprà per a coccia o per fà preparalli per insalati è veggies.

5 - Amanduli

Aleksandar Zoric / Getty Images

L'amanduli sò in alta fatta monoinsatu, i grasi poliinsatuati, minerali, vitamini di vitamina B, e vitamina E. A ricerca mostra u cunsumu regulatu di l'amanduli pò esercità u colesterulu elevatu da quasi u 20%. L'amanduli fate un bocca aperta o cuddà sa salami per una insalata o di platu.

6 - Soy and Soy Foods

Diane Labombarbe / Getty Images

A pruduzzioni di a soia hè chì avè un impattu benèvule in u colesterulu. Eppuru u dui servitori di tofu, latti di soia, o soia puderanu reduce u nivellu di colesterolu da quattru cinque percentu. Soy hè ancu una excelente fonte d'omega-3 fatty acids, vitamins e minerali.

7 - Succu d'oleja

Jamie Grill / Getty Images

U u zju d'aranciu hè megliu cunnisciutu cum'è una servitore di l'ubligatoriu è a fonti di vitamina C, ma hè ancu altu in potassiu, magnesiu, vitamina A è B vitamine. Un studiu di ricerca ancu truvatu chì u zuccaru di aranciu ogni ghjornu hà reducitu u nivellu di colesterol è prupone chì u zuccaru di aranciu pò ancu esse utili per i persone chì ùn anu micca u colesterulu elevatu. Ma esse un pocu attentu, chì u zuccaru di l'aranciu hè altu in calori .

8 - Avocatu

Westend61 / Getty Images

L'Avocatu hè una excelentesa fonte di l'acidi grassimi monoinsatu è i steroli vegetali chì ponu aiutà à reducir u colesterol. A ricerca suggerisce chì aghjunghjenu aguacate à una dieta sana cù u cardore pò aghjunà u benefiziu di reduczioni di colesterol. L'Avocatu hè ancu riccu à a prutetta, a fibra, a vitamina C, a vitamina K è parechji minerali.

9 - Salmon o Tunnu

Kevin Tuong / Getty Images

Oghje u pesce di u mare, cum'è u salmuni è a tuna, sò altri in l'omosessualità omega-3 è ponu aiutà à reduie u nivellu di colesterol, spezia quandu manghja u pescue in uce di grassu saturatu da e carni vermili. L'aringa, a truite è a sardi sò dinò in omega-3s. U pesciu hè ancu assai in proteini è minerali.

10 - Lenti

Ingeborg Knol / Getty Images

A lentilla hè alta in fibbra, è a ricerca suggerisce chì aghjunghje lentile à una dieta pò esse ridere livelli di colesterol, finu à quandu u calore di u calore ùn hè micca aumentatu. A lentilla hè ancu altu in B vitamins di complexo è minerali. Fate una bella addestrava à i sopopi. Inoltre, a difesta di i fasgi secci, i lenticchî ùn devenu micca imbuccatu prima di a cucina.

Un Verbu da

Queste alimenti sò state statu dimostratu i nivulamenti di colesterol, ma hè ancu impurtante di manghjà una dieta sana generale, fassi fisici, è parlanu cù u vostru duttore nantu à tutti i manere di gestionà u colesterulu altu.

> Sources:

> Anerson JW, Bush HM. "Eppusizzioni di a so sutea à a liparizzioni fisiunale: una stima di qualità è metanisi di studienti aleativi è cuntrullati". J Am Coll Nutr. Apr 2011 (2): 79-91.

> Bester D, Esterhuyse AJ, Truter EJ, van Rooyen J. "Evoluzione cardiovascular di l'olii comilii: una paragbuva trà quattru olii comune comestà". Nutr Res Rev. 2010 Dic; 23 (2): 334-48.

> Cesar TB, Aptekmann NP, Araujo MP, Vinagre CC, Maranhao RC. U "succu d'aranciu disminuisci u colesterulu di lipoproteinu di densità in densità in i subjecti di iperkolesterolemica è migliurà a trasfigurazione di lipidi in lipoproteini d'alta densità in sugetti normi è iperkalolistichi". Nutr Res. U 2010 ottobre (10): 689-94.

> Thies F, Masson LF, Boffetta P, Kris-Etherton P. "Marcatura di risichi di avena è CVD: una storia di a literatura sistematica". Br J Nutr. 2014 Ott; 112 Suppl 2: S19-30.

> Wang L, Bordi PL, Fleming JA, Hill AM, Kris-Etherton PM. "Effettu di una dieta fatta moderata cù e senza avocados à u numeru di particle di lipoproteinesi, grandu è subclasses in adulti grossi è obee: un teste aleatorizatu è cuntrullatu". J Am Heart Assoc. 2015 Jan 7; 4 (1).