Enorme Foodborne Maladies: Quandu hè Safe Is Our Food?

A Verità Behind Your Foodborne Disease Risk

In a nostra vita di ghjornu, a maiò parte di noi ùn sia micca quistione di a sicurità di a nostra alimentazione. Hè un pensamentu inquietante chì un qualchissimu cunsista per esse sustenevule è sanu pò esse malati o ancu anch'ellu. Ma e malati alimentarii pò fà ancu i produtti salute, ova è carne letale. Cume hè sicuru hè u nostru alimentu?

Qual'è l'News Headlines Segui à a Seguretat alimentaria

Quandu ci sò espanzioni di e malatie di i pezzi alimentari, istantane attentativi di i tituli è l'attinzioni di i cunsumatori in ogni locu.

In l'estiu di 2011, un sviluppu di Listeriosis traccia à u cantaluu da una curona di Colorado hà mortu 30 persone è hà sickened dozens più. L'aprili di u 2012, 425 Amiricanu cuntrainu a Salmonella da quali Centri di i Centri di Centrazioni di Disease Control (CDC) chjamà "pruduttu crudu di tuna atunu" scrittu in u sushi. A scena tosca in un embiu di cacahuera di u cimentu in Baxley, Georgia chì era a surgente di u focu massimo di Salmonella chì ammazzava novi pirsuni è infatti 691 altri in 46 stati in u 2008-2009 hè statu un puntuale per un centru di centru di cogenerazione alimentaria cuncernata in u pruduttu industria.

Quelli tituli sò solu a punta di l'iceberg. Una visita rapida à a pàgina web di u CDC per un rapportu completo puderia ancu scantificà in una dieta di lìquidu. Ma quantu aduprà a ghjente malatu di i nutizii?

A Salute di Cura Real è A Sestazione di Enorme Foodborne

U CDC calcula chì circa 1 un in 6 Americani si malati di qualcosa chì manghjanu ogni annu.

Dognu persone, circa 128 000 sò hospitalati è 3000 morse. Mentre chì e sti statìstichi ùn sò nunda à pocu di horrifying per a maiò parte, lasciemu in perspettiva.

Tutti i ghjorni, circa 1 miliuna di pranzi sò serve in l'America, chì aghjunghje à 400 milaie in un annu. Basatu nantu à l'estimazioni di a cundanna di u CDC di l'alimentariu, solu una di tutti i 133,333,333 comiti chì manghjò hè prubabile di tumbà.

Hè una tarifa di .0000000075 per centu. Avete duie volte annunzià per vende a lotterie. Sicondu u serviziu di u Natale, a vostra probabilità di esse tombu per un chilometru in un annu donu sò 1 in 775.000. Mentri i probabili quandu vi ghjunghje à u risaltu per a maladie in e cose alimentari sò cirtezza in u vostru favore, u fattu chì ci hè risicu in ogni ghjornu chì sempre sèrvenu com'è una chjamata à l'azzione di a industria alimentaria.

Dr. Bob Whitaker, capu di a furmazione scientifica di l' Associazione di Mercataria Produce Marketing (PMA) in Washington, DC, una organizazione di a cummercializazione internaziunale chì rapprisenta i agricultori è trasportatori di u cumandante, è u presidente di u Cunsigliu di Ricerca è Tecnoluggìa di u Centru di Securità Produze in a Università di Cumpagnia Davis accunsi. "Se tu site l'omu chì si spende, ùn avete micca cura di l'altri 100 miliuna di pirsuni chì ùn avianu micca. Oghje [in a industria] vole sempre esse cumminciatu di quellu. Una persona chì sdegno hè troppu, è ghjè per quessa chì seguite per stà à fà un megliu à ghjornu.

L'urganisazioni implicati in Food Safety

"Pensu chì u nostru alimentariu hè sicuru", dici Dr. Whitaker. "Sì avete adupratu u numaru di e persone chì avemu alimentatu ogni ghjornu cù l'alimenti di tutti i tipi, i carni e lattichi è avviani è prudutti, mi pensu chì avemu un suminatu di alimentu seguru.

Avemu avutu una tecnulugia megliu dispunibili chì avemu avutu avutu prima ". Ma ùn hè micca solu a tecnulugia nova di a trasmissione di i megliurenze di a salvezza di l'alimentari, hè ancu u travagliu di l'agenzii regulatori, u guvernu americanu, è l'industrii di l'alimentari.

Per esempiu, a industria di carne era furzata da u Cungressu per lavà u so attu in l'anni 1990 in u rigulu di l'espanzioni di l'encefalite di vacche in Gran Bretagna (a malatia di e vapeur) à l'anni 1980. Produttori americani di porcu, ternera, aviculture, è altri carni continuamente sò dati è, in modu di solitu, meetu - normi sempri più altimi da l'agenzie regulatori americani.

A industria di prudutti freschi , da l'altra banda, hè à un grande gradu autoregulante.

Mentre chì ci sò largu guvernu di salvaguardia in u locu - è più più avanti da u legislazione di a normazione di u nutrimentu, u Cungressu hà fattu cumbiri à a strada di l'ùltime parechji anni - dopu à vede a industria di carne insurgente per e cose interieghjani di burokrace burocrati, prudue vende u lume è piglià l'iniziativa per furnisce prudutti più sicuri.

In più di e normi di salvaggia di u nutrimentu, i cunsumatori hanu una manu à guarantiscenu a continuità millenaria Per esempiu, a maiuri più grossi, i vinditori è i fornituri di serviziu alimentariu (cum'è restaurants, hospitale, scole, etc.) dumandinu esse product de farms è packinghouses chì sò inspeccionati è certificati no solu da u Dipartimentu di l'Agricultura di u Ustitutu, ma ancu per un tercera auditors, cum'è Primus Labs.

New Initiatives Safety Initiative and Technology

Cù PMA piglià u principiu, l'industria in u 2008 hà avutu l'urganizazione voluntaria di a Produzzione Traceabili Initiative, chì hè una seria di militanti chì urganizà à fà tutte e vendita in i mercati americani o usatu in u serviziu di l'alimentu traceable finu à a fila in u quale era cultivatu. Mentri i megliurenze in a sicurezza di i coghju generale sò (è di listesse sempre serà) u principiu primu, pianu megliurà cum'è traceabilità continuerà esse impurtante perchè ùn importa ciò chì diligente hè a industria, i accidenti ancu avanti. Per esse stati pronti à apprezzate l'urigine di u prublema, a so diffusione pò esse impeditu è ​​u so impattu negativu limitati.

A Bottom Line: Quante hè Safe Is Our Food?

"Eppo u mondu, i pirsuni chì crescenu è prudenzia questi prudutti sò cunsumatori", dici Dr. Whitaker. "Hè alimentu. Quarchi cosa pò pèrdite vista di quellu. Hè impurtante sempre ricurdà e constantemente vigilante. Pensu chì a industria hà assai salvezza di u nutrimentu à un puntu d'impurtanza chì hè laser centrale. Ùn pudemu micca esse eliminati malatie alimentarii, ma pensu chì pudemu limità a so gravità ".