Can Supplements Help You Live Longer?

L'idea chì puderete piglià qualcosa per allargà a vostra vita hè seducente, in particulare in quantu a vasta multitùdine di vitamini è suplementi minerali nantu à u mercatu. Sembe simplice: più nutrienti = più anni. À quellu tempu quandu avemu allu dicenu chì duvemu manghjarè più frutti è ligumi, sò supplienze una sesta à una dieta chì manca?

Perchè ci sò nutrienti chì vo avete bisognu à vede in u mantellu per guardà u vostru corpu sanu è senza maladie, assai parechji volte à l'industria di supplementu, cù vende chiatte 23,7 miliardi in u 2007.

Malgradu questu, a ricerca hè diventata nantu à se suplementi individuali si migliurà a longevità, sò preghjudizie, o sò simplificati solu da u vostru corpu.

Cusì, chì deve fà per una vita più longa, sana?

Prima di tuttu, ricordate chì a megghiu fonti di qualsiasi ingredientu hè l'alimentariu. I dieti ricunnisciuti in beta-carotene sò stati assuciati cun risque minùsculu di cancellu, per esempiu, ma u listessu effetti protettivu ùn hè micca truvatu cù suppleti beta-carotene. Eccu alcuni suplementi cumunimenti tomati per a longevità è a ricerca è associata cun elli:

Calcium

U minerale pruteghja l'ossi forti è hè necessariu per a funzione musculale è nervosa è u trasportu di sangue. In una rivista di u 2011 di u studiu di Salute di donna di Iowa, in quale 38 000 femine è anu seguitu nantu à un periudu di 22 anni, u calciu era l'unicu partitu cumuni multivitamine chì anu vistu avè un effettu pusitivu à a mortalità, 400-1300 mg / ghjornu) hà avutu un risicu menu risicu di murse duranti u tempu.

In contraste, altre rivista di studii lonzitudinali o di longu studi anu suggeritu chì piglià suppliimenti di calciu ponu aumentà u risicu d'infartamentu di corpu è infàrdie in donna. In u lume di a ricerca cunflitta, u megliu parranu cù u vostru duttore nantu à a prutezione di i supplimenti di calciu.

Vitamina D

A vitamina D travaglia cun calcium per mantene l'osse sani; pò ancu aiutà à a prutezzione contra certi cancelli è altri malatii.

Hè sintetizata in a so pelle in a presenza di u focu UV, perchè e so preoccupieri hanu statu risuscitatu nantu à chì e persone chì vivenu in i climi sittintriunali cù u ghjornu di ghjornu in tempu di l'invernu ponu bastà. A rivista di u 2007 di più di 57 000 partecipanti, in 18 studii di ricerca separati, hà concluu chì un livellu secu di supplementazione di vitamina D (400-600 IU) hà hà sviluppatu a longevità, o riniscendu l'incidenza di certi cancers è di malatie cardiovascular o à migliurà a survival in Pacienti cun sti cundizioni.

In contraste, un studiu 2013 di più di 9 000 partecipanti in u studiu multicentri Canadese di Osteoporosi (CaMos) ùn truvaru pienu, beneficiu à a mortalità cun l'ingesta di vitamina D in un annu di 10 anni.

Vitamina B6

A vitamina B hà participatu in a creazione di neurotransmitters è i caghii di u sangue, è arriculate i nividi di un aminòcidu chjamatu homocysteine. Perchè e vitamina B, cum'è l'à folic acid, B6 è B12 hanu dimustratu per fassi i nivuli di l'homocisteína, un status associatu cun un risatu minore di malatie coriu è i ceccatoghji, anu investigatu s'ellu supplicazione aiutanu à prevene i cundizzioni è à migliurà a longevità. In parechji studii a grande scala, però, sti vitamini B, com'è supplements, ùn anu micca effetti nant'à a incidenza, a gravità, di a malatia di u cardiò.

Cumu ancu in a ricerca chì analizeghja l'effettu di i supplimenti B6 à l'incidenza di u cancer, ùn hè statu nisun effettu di a mortalità.

Vitamina B12

Nazione nantu à l'età di 50 ùn anu micca assumutu vitamina B12-necessariu per a sangue è a salute di u nervu. In seguitu, crede ch'ella a vitamina B12 (cum'è B6) suplementaire, in particulare quandu si cunghjunghjenu cù l'àiu foliu, puderia aiutà à salvà a malatia di u corpu, è chì hè stata scumprata. A ricerca hè persenta per vede s'ellu vitamina B12 pò aiutà trattà o impidisce a demenza, chì puderia, à turnà, favurizà a longevità.

Vitamina C

Hè necessariu per a fabricazione di collagen è certi neurotransmitters, a vitamina C hè ancu un antioxidante putente.

Un studiu 2009 di più di 77 000 persone, trà l'età di 50 è 76 anni, anu truvatu chì i non-smokers chì anu pigliatu circa 300mg di vitamina C per 10 anni eranu 24 percentuale menu prubabile di muriri duranti u periodu; ma ùn hè micca un beneficu di longevità di piglià a vitamina C hè stata trova per i fumatori in questu gruppu. A ricerca hè persenta per determinar se a vitamina C hà da aiutà à prevene certi cancers è malati cardiovascular.

Seleniu

Un trace minerale , u seleniu si usa in furmatu enzimi antioxidanti in u corpu. L'antioxidanti mop up the perduousproducts of the metabolism of cells and exposure toxin environment. U nivellu di u seleniu in i pupulazioni varienu da a cuncentrazione di u minerale in u locu induve l'alimentu hè cultivatu. A rivezione di u 2008 di quasi 14.000 partecipanti in i Stati Uniti truvaru una relazione non lineari trà u nivellu di u selenju in u sangue è a morte, chjucu, i nivellu di seleniu sò assuciati à una mortalità più altu, cum'è altri niveli. A maiò parte di studii anu cunsideratu cumplementi in a rigioni di 100-200mcg; i guidai dietetichi fidirali chì l'avutri maiori di l'età di 19 avè da cunsumetà tutali di 55 mcg / day, per ùn esse micca di più di 400 mcg / day.

Beta Carotene

Una forma di vitamina A trova in frutti è ligumi culurite, dieti ricchi di beta-carotene sò stati associati cun un risque perchju di cancellu. Studii in supplimenti beta-caroteni ùn anu micca amparatu i stessi risultati; certi anu signalatu un aumentu di a mortalità. Ùn ci hè micca cunvalidatu di ogni ghjornu (RDA) per beta-carotene.

Bottom Line

A ricerca supplementaria face sfida à termine à scambià fora di altri fatturii di modu di stilittendu (o "cunfusi" aspetti) cum'è u fumettu, probabilitate di esse screened for diseases, diet, and exercise. Hè bisognu di u tempu di prima chì a ciencia ci conta cun certitude chì e vitamini è minerali ponu aiutà estende a nostra vita è quantu quantu. Ùn dispunia micca. Ricurdativi chì parechji studii anu dimostratu chì una dieta di u Meditarraniu basatu in a pianta, cun boni di frutti è ligumi chì sò assai in fibbra , offre i nutrienti necessarii per a maiò parte di a ghjente.

Assicuratevi di cunsultà u vostru duttore o nutricionista prima di piglià qualsiasi suppliimenti. Hè più megliu, ùn megliurà micca. Vitamini è minerali di tutti i sorsi (alimenti fortificati, multi-vitamini, uni vitamin) add up. Puderanu ancu interferiscenu cù a medicazione pudete piglià è pò esse riescibile per i persone cun certe cunniscenza medica.

Sources:

Età Pagina: Supplimenti Dietetichi. Cunsigliu di l'infurmazioni. Instituti Naziunali di a Salute, Istituto Naziunale di l'Ancien.

Albert CM et al, Effutismu di l'àiu foliu è Vitamini B à u risicu di l'avvenimenti cardiovascular è a mortalità tutali di e donne à alt riscu di malatia cardiovascular: un prucessu randomized. JAMA . 2008; 299 (17): 2027-36.

Alice H. Lichtenstein, DSc; Robert M. Russell, MD. Nutrienti Essentials: Alimentazione o Supplements? JAMA. 2005; 294 (3): 351-358. doi: 10.1001 / jama.294.3.351

Bjelakovic G. et al. Suplementi antioxidanti per a prevenzioni di mortalità in participanti sani è pazienze cù parechje malatie. Cochrane Database Syst Rev. 2008; 2: CD007176.

Bolland MJ et al. Supplements calcium with or without vitamin D and risk of events cardiovascular: reanisi di l'Iniziativa di Salute di Dona, un datu d'accade limitatu è metà analizamentu. BMJ . 2011; 342: d2040.