Cammìnanu a Via Dolorosa in Ghjerusalemme

I pericardi anu retracedu i passi di a Crucifixionu di Ghjesù in Ghjerusalemme, Israele dapoi prima u VIII seculu. I Sta Stations di a Crosina sò stati chì commemorate avvenimenti durante a tortura, sentencing, purtaculu di a croce, crucifixion, morte è cessione di Ghjesù.

A ruta hè stabilitu da a tradizione prima di evidenza archeologica. L'ultimi posti di a crucifixion è l'enterramentu sò in a Chiesa di u Santa Sepulchere.

A via hè in a cità vechja di Ghjerusalemme. A Via Dolorosa hè di circa un mità di a longa durata, pocu di un kilometru. Staggeri anu purtatu un sapori robusti è cumu cusì à Ghjerusalemme. A superficia hè rough cobblestones incù passi. Ei scarpi o sandali puderi purtà à cunfondà da u ghjornu di u ghjornu. Avete ancu avè vistutu modestly cum'è pudete esse rinviatu da siti riligiosi s'ellu porta una cammisa senza maniche o una falda o pantaloncini chì ponenu esce i vostri ghjinochji. Pò essa dinò in Ghjerusalemme, per esse preparatu per u camminatore caldi climatiche .

1 - Signore Via Dolorosa

Danita Delimont / Gallo Images / Getty Images

L'Stazione di a Crosta sò marcati cù plaques cù numeri romani è e strade sò firmati cù "Via Dolorosa" à longu a strada tradiziunale chì Ghjesù hà cullatu da a so cundanna à esecutà da crucifixion.

2 - Stazione One è Dui in u Monasteru Francescane di a Sfola

RnDmS / Getty Images

U veru Via Dolorosa hè basatu nantu à a tradizione in lenza di evidenza archeologica. U monasteru franciscanu di a Flagellazione à a prima stazione marca u locu tradiziunale induve Ghjesù hè statu cundannatu à morte, affucatu, burlatu da i soldati romani è coronu "Re di i Ghjudei" cù una corona di spine (Giuvanni, XIX 1-3).

L'evidenza archéologica attuale hè chì questu passava in u Palazzu d'Erodu in u suduvestu.

A porta à a chjesa hè a corona di l'addevu spine. U silenziu deve esse osservatu si entra à a Ghjèsgia cum'è una ceremonia.

Circa, a seconda stazione hè quandu Ghjesù hà pigliatu a croce. A Cappella di Condenazione è Ecce Homo arch marca a lucazione.

3 - Da stazione Dui à Trè in Via Dolorosa

Jon Arnold / Getty Images

A ruta entre Ecce Homo Arch è a Stazione di a Crosta hè intornu cù vinditori in un latinu di a strada.

Mentre chì u restu di a Via Dolorosa hè spargugliatu cù vende è di venditi in i dui banni di a strada, questa zona hà un muru in un latu. Testa sarete ghjunghjenu quì à poghju. Puderete vede uni fideli purtendu una croce di lignu per spirimari l'espertu di Ghjesù in sta via à a so esercitu da crucifixion.

4 - Quattro Quartu: Aghjunghje à a so mamma

Wendy Bumgardner & copy;

À queste traversa, Ghjesù hà scontru trà Maria, a so mamma, chì u dulore per a tortura è l'esecutiva di u so figliolu hè inimèngule.

A Chiesa inglesa di a nostra Signora di l'Spasm hè in u situ di a quarta stazione. U bas-relief hè statu sculpitu da u artistu Polacco Zieliensky.

U scontru trà Maria è di Ghjesù ùn hè micca spiegatu in a Bibbia, ma hà in a tradizione populari durante parechji seculi.

5 - Cristiani u primu Time

Wendy Bumgardner

E pavimentarii di l'era di Ghjesù si vedenu in u situ di a prima càttiva mentre porta a croce in u locu di esercitu.

A Capulana Catolica Armana hè in u situ di a terza Stazione di a Crosta. Quì a via vera à una strada attraversata infundata da tineglie in i dui costi.

I Stazzioni di a Cruci si includeu trè cascati, ma questi sò tradiziunali solu è ùn sò micca scritti in a Bibbia.

6 - Penitents Carri una Cruciare in Via Dolorosa

Wendy Bumgardner

Unipochi di i fideli portanu una croce di lignu duranti a Via Dolorosa, per migliurà u patimentu di Ghjesù in u so modu à u situ di crucifixion. Eccu passanu per l'estazione cinque, induve Simone di Cirènia hè stata pressu per aiutà à Ghjesù a purtassi a croce à a culletta di u Golgotha. L'Evangelu Sinòpticu (Matthew, Mark è Luke) si menzionanu stu incidente, ma l'Evangelu di John insiste chì Ghjesù hà realizatu a croce senza assistenza. A Capilla Franciscana di Simone di Cirènia marca u locu.

Dà quì, a ruta avete passatu da e mura di a cità per ascenda u Golgotha. Cumu cuntinueghja in u stessu cudotti, pudete fà imagine chì site di a cità.

7 - Stazione Sei: Veronica Wipes the Face of Jesus

Wendy Bumgardner

A sesta stazione hè basatu annantu à una tradizione medievale micca truvata in a Bibbia. Veronica s'insignò à a sudazione da a stessa di Ghjesù cù u so velu di seda. Tradizione dice chì a faccia di Ghjesù hè stata stampata nantu à u velu, è hè guardatu issa una relazione in Roma. U so nome hè cumpostu di e parolle per "icona veru". Chjesa di a Santa Face è Saint Veronica hè statu custruitu quì in u 1800 chì suppostia annantu à u situ di a so casa.

8 - Line Line Via Dolorosa

Wendy Bumgardner

A più di a strada di a Via Dolorosa hè inturniatata cù e spuntate di i dui belli chì vindianu l'articuli di souveniri, l'alimentariu è a bè. Cumpagnia si spetta. I buttoni in generalmente acceptanu Israeli shekels, dollari americani è etei. I purteri in generale parranu l'inglesu è l'ebreu, è pudete parlà altri lingui europei.

9 - Stazione Veneru: Ghjesù hà scontri cù e donne Piu

invisiblewl / Getty Images

L'uttavu stazione hè annunziata solu in l'Evangelu di Luca (Latuanu 23: 28-31). Ghjesù dice i figlioli di Ghjerusalemme à chianci per elli è micca per ellu. L'uttavu stazione hè marcatu da a parolla greca Nika (vittoria) sculpita in u muru cun una croce. Hè vicinu à u Monasteru Ortodosu Grecu di San Charalampu.

10 - Stazione Ninu: Ghjesù cascatu a Terzu Time

Wendy Bumgardner

I cascate di Ghjesù ùn sò micca scritte in l'evangelichi. Una culonna romana, marca u postu di a stazione novu, denota unni Ghjesù cadiu a terza volta mentre porta a croce.

L'alloghju finale finale hè in l'intrata di u Monestru Ortodosu Etiopi è u Monestru Ortodosu Coptu di San Anthony. Queste munasteru attualmente formanu u teatru di a Capilla di Santa Helena in a Chiesa di u Santa Sepulchere. Da quì, l'allée di sta Cruci fanu in a Chiesa di u Santa Sepulchere.

11 - Chiesa di Santa Maria Assunta

Atlantide Phototravel / Getty Images

I Stazzioni di a Cruci spicca a Via Dolorosa. L'istazione finali da 10 à 14 sò in a Chiesa di u Santa Sepulcher, chì agisce crucifixion, morte è siti di funebri di Ghjesù in Ghjerusalemme. Quelli chì intrìanu in a ghjesgia must show respect by wearing pants or skirts that cundiscenu i so ghjinochji, è e donne anu purtatu cammisa chì copre u so spalle.

Hè stata a situazione di a chjesa di l'annu 326 AD L'Helena, madre di l'imperatore Constantine, hà identificatu i siti santu è hà avutu a chiesa custruita. Hè stata chì Helena hà scupertu a cruci vera di a crucifixioni quì, chì diventò a fonte di e reliie di tuttu u mondu cristianu. Hà crideu chì hà scupertu a verità di a tumba di Ghjesù in u situ.

U situ hè amministratu da parechji churches, ma nominalmente appartene à a Chiesa Greca Ortodoxa.

12 - Altare di a Crucifixion in a Chiesa di u Santa Sepulchere

Georgy Rozov / EyeEm / Getty Images

Una estrema stairway guida in u Turminu di Cavalieri in a ghjesgia à una linea chì aveva à accettà à a Rock of Cavalry sottu l'Altare di a Crucifixion. I fideli aspetta in lineu per u so turnu à toccu u situ induve a croce era stata fatta è Ghjesù hà mortu. Per quelli chì ùn vole micca aspittendu, pudete vedere i rocca di u Calanariu per i vitturi in ogni locu di l'altare.

U situ hè basatu nantu à a tradizione è a revelazione di Helena, a mamma di l'imperatore Constantine. L'evidenza archéologica muderna putissinu u situ cù 66 piedi.

L'altre Stazione di a Crosta sò cunfirmati in a Chiesa di u Santa Sepulchere:

Lini sò furmati per visità l'altare di ognuna di sti stazioni. Quelli chì vulete fà a peregrinazione à ogni altare si deve prima di u ghjornu in a ghjesgia.