Pronation è Overpronation per Andà è Corridere

A pronation hè una mozzione naturale di u vostru pede durante u caminu è in corruzzione. I sguardi è i Corsi sò spessu intesu a parazione pronation, overpronation è underpronation, in particulare quandu discussa u vostru prossime è si deve cuntinuà u zuccadoru di cuntrollu di movimentu. Sapete più nantu à quale quissi quì parolle.

Chì hè Pronation?

Pronation riferisce à u muvimentu naturali di u vignetu di u pede mentre caminava o corse.

Hè cunnisciutu ancu in eversione. U pedi cilugna un pocu in internu cù ogni passu.

Da u tempu chì u to tale culpisci u pianu, u vostru archu accumene à scattule è cuscenu u scunditu. U vostru pesu chjude à l'esternu di u to pede è da volta à u big toe. Sì avete un passu currettu u to pede piacè a cumincià à scopre da u culu. L'archu s'innàlzanu è si prumove a furniri di stabbilità mentre u pede roce à u viaghju. Questu hè pronazione nurmale. Tutti l'aiutu di i pezzi di l'aiutu in push-off in pronazione nurmale, ma u big toe è second toe facianu più di u travagliu mentre l'altri stabilizza.

U sole di u pede si face à a reta di u vostru corpu in pronazione. I musculi attivi durante a pronomulazzioni sò l'tibialis muderna, extensor digitorium longus, è l'estensivu hallicus longus, chì sò supinatori di u pede.

Pruvvista cù Overpronation

Per certi pirsuni, l'angiri gira massa luntanu è in crescita cù ogni passu, chì hè cunnisciutu cum'è superpronazioni.

Hè cresce chì cuntribuisce à u risicu di ferita è i scarpi di cuntrollu di u movimentu, i testi è l'orturiche sò stati avvisti per corriggiate a mo pedicenza per l'overpronation. In l'overpronation, u big toe è u second toe do all the push off è questu porta a cura è l'inestabilità in u periu.

A rotazione eccessiva di u pede in l'overpronation porta à più rotazione di a tibia in a perna, cù u risultatu chì esse una maiurezza di splinzioni (ancu chjamata sindromu mediale di l'estressi tibial) è di u geniculate.

Pettene più pressu nantu à i ligamenti è i tendini di u pede chì attaccanu à u piuvale, cuntribuiscenu à i prublemi di u taccu.

Determinisendu sì esse un overpronator hè a chjave per selezione u caminu tottu è correndo. Pudete fà un prutittognu di diagnunisi annantu à u patruni di u so scarpa, dopu avè stati evaluati à una pruduttiva di qualità di corta. Cumpagnia pò esse diventate da i pezzi di cuntrollu di u mociru per aiutà à curre a so prossime perch'elli anu pronale neutru nurmale.

Problemati cù Underpronation (Supination)

A supination hè un muvimentu in rollu à u partitu fora di u pede durante un passu. U pede supineghja in a tappa in u puntu in punta, mentre u calcariu prima ascultenu da u pianu finu à a fine di u passu.

Questu faciliteghja più avanta è per aiutà à passà i so pedi.

Dimostra a supination du grandi estressi à u pede. U big toe è u sicondu ghjuvatu ùn sò micca usati in una strada supinate, chì abbandunà tutti i travaglii à u borde di u pede è i pini più chjuccilli. Questa hè stata rimette à a ferita di ankle, sindromu di l'iliotibial di u ghjinochju, a tendinitis d'Aquila, è fasciitis plantarè .

Supinaturi facenu bè cù un pienu neutru. Se supinate, ùn avete micca bisognu di cuntrolli di movimenti, perchè ùn hai micca bisognu d'una stagione mediala. Invece, i sapori flexibuli permettenu un megliu varieghju di u moociu è pudete esse benefiziunate da i scarpi è di i pelletteri chì anu più cuscini.

A Bottom Line

A vostra caminata chì camina è ghjirandula pò esse troppu or massa rotazione da u viaghju di u lugubriu durante e fasi di a strada. Pudete spessu ottene una valutazione ràpida à una tenda di scarpa in ghjiru à vede s'ellu pò esaltra o sottopronate.

> Sources:

> Donatelli, Robert. "Biomeccanica nurmale di u Piu di l'u Tobone". U Journal of Terapia Fisioterapia e Ortopedica. Novembre, 1985.

> Pain Heel. Associazione medica di Podiatra Americana.

> Cumu "Lettu" A vostra Fedra. Pulitica Ortopedica Americana di Pie & Ankle Society. http://www.aofas.org/footcaremd/how-to/foot-health/Pages/How-to-Read-Your-Footprint.aspx

> Russell, RM e Simmons, S "L'Effunaggi di cursi in cursu in Overruling in Runners," Re Journal of Exercise Science: Conference Proceedings : 2016 Vol. 8: Iss. 4, Articulu 42.

> Tweed JL, Campbell JA, Avil SJ. Fatturatori Biomecanicu di Risk in u sviluppu di a Sindromu di Stress Tibial Medial in Distance Runners. Journal of the American Medical Association Podiatric: Novembre 2008, Vol. 98, No. 6, pp. 436-444.