Perchè puderebbenu Fate Nauseous at the End of a Run

A nausea durante o dopu un corpu pò succeciarle per qualchi parechji razze. Sì avè manghjatu menu di una ora prima di a to curretta, hè troppu vicinu à a vostra furmazione è hè pussibule chì avete sentu nuvu è ancu cibu à voi ciò chì si manghja. Hè bellu di manghjaraghju un pranzu light uns 90 minutes before your run. Pruvate di manghjà qualcosa chì hè facilmente digeribile, cum'è quarchi toastu cù catue di mannava o un banana.

Sì manghjate qualcosa chì duvite più longa per digià, cum'è i boni fatali o fritto, avete da esse stati altri dui ora prima di correr.

U saggiu hè una Possibilità

Puderete ancu avete nuvole durante o dopu un corpu perchè andà in secca. A nausea hè un primu simbulu di deshidratazione . I raccordji attuali per a hydrating while running hè di ubbidì à a vostra sedienta è a bèchula quandu a bocca hè secca è chì sì stanu sete. In generale, quì significa chì circa 6 à 8 unzi di fluidu per i corrideri chì furanu più rapidamente à u passiu di 8 minuti / milla, è 4 à 6 unti di fluidu à ogni 20 minuti per quelli chì sianu di più tardi.

Duranti l'esercitazioni più longa (90 minuti o più), qualchì di i vostri ingressu fluidi anu da esse un beisbol sportiu (cum'è Gatorade) per rimpiazzà a sappia persa è l'altri minerali (elettroliti). È ùn si scurdate di rehydrate with water o una schiavitata di sport dopu a tia. Se u so urina hè giallu scuru, dopu à a to run, sì stata di secutu è avete bisognu di rehydrating.

Ci hè un culore di luminuminu chjaru.

Certi runners ùn sò micca bè in u so travagliu perchè ùn anu micca accessu à l'acqua si anderanu alliati. Una solu facilità à u prublema hè di coglie cù un scapigliu d'acqua o un corpu trasportatu chì sò specificatu per i corridenti. Sè verità ùn piace di purtari l'acqua cun voi, avete a vostra rotulazione per avè accessu à e fontane di acqua o una buttiglia d'acqua strategica.

Aduprate cun prudenza quandu e cundizzioni sò assai caldi è umidi. Ancu s'è tentatu di mantene idratate u ghjornu in corruzione, pudete ancu esse in rischiatu di a desidratazioni è di altre malatie cume. Exone in casa o rinfensa a distanza o a intensità di u vostru furmulariu. Pigliave più cunsiglii di salvà salute in corruzzione in u calore .

Hè a vostra bacia di sport o Gel Energie?

Se avete sentitu in una nuvola durante una longa volta è hà cunsumatu un bevande eccu o gels di energia mentre ghjunta, pudete rendu da aduprà à a vittura o gels. Certi corridors findu chì i so stomachi sò sensittivi à i zitelli sugari ghjuchi o ghè energia. Se pensate chì i vostri pubblicisti sportivi pò esse culprit, pruvate a vostra propria. Solu aghjunte una cullizzioni di zucchero di limonu, un pezzu di salini, dui cullizzioni di meli à 16 etichi di acqua è avete a vostra propria bevande ecunòmica, cumpletu cù carburanti è elettroliti. Certi persunanti scuprennu chì e manciarii cum'è cusì sò assai più faciuli nantu à u so stomacu di Gatorade o altre schernu sportiu cummerciale.

Se li gels di energia parvenite chì pruvucanu u to stomacu, pruvate per quessi più corsi alimentarii per l'energia in longu pezzi. Certi runners sò carburanti cù frutti secchi, nocci, o meli (chì sò dispunibili in Paese di Stelii Miele).

Ci hè ancu correghju!

N'autra causa pussibile di nausea duranti o dopu esse ghjucatu hè chì avete solu esce troppu duru è esse prufonda. Una manera di evitari stu prublema hè di assicurà chì sianu caliuti prima di inizià una corruzzione intensa è per corse à pace chì site prestu.

Cosa da fà sè vo ùn sienti senza prezu

Sè qualchissia cum'è pudete vulemu dopu à un corpu, ci asciughe pocu acqua pianu pianu, perchè si sere di secutu. Sì u calore hè una probabilità culprit, verificate chì vene in l'arruvinzione prestu più prestu à rinfreschi. Qualunque sia a causa sospettata pò esse, ùn eseguite micca innanzu per esse continuatu o fà una altra attività, se vo circate nuvola.

Pigliate solu fàciliu è, sè siate sempre sensu di malu o cresce dopu à parechje uri, pudete vulutu consultà un capistratu sanitarie.

Source:

Maharam, Lewis, MD, et al. "Recumpulazioni riabilitatu riabilitariu di IMMDA per i correnti è i sardi" 6/6/2006