Marathon Spectator Signs for the Roughest Spots of the Race

Parechji corridenti sò dubbianu durante una maratona ma lettura di u signu perfettu à u momentu perfettu pò aiutà à pute quì temi fora di i so capelli. Sì avete amici o famiglia chì impunanu una maratona , pudete aiutà à traversu quelli raghjoni rigalistenti facennu un signu cun unu di sti sloggiani è in guardà in u situ drittu.

Pigliate in mente chì qualchissia di i stretchi più duru di una maratona sò l'alte, u "wall", è ogni milla passati 20.

Eccu alcuni signali inspirati di maratona chì ponu aiutà veramenti a maratoni à un locu aspettu.

Signs for Hills or Tough Spots

Verificate u cursu di maratona per una muntagna è esse prestu prestu cun un signu inspiramiu per piglià i corelli per quelli alcoli.

Signs for the Wall

U "muru" hè u puntu chì un corpu di corridore hà intesu incusculatu tutte e carburante dispunibule.

U solitu si faci entre 21 è 22 chilometri. Maratoni ùn anu micca passatu quellu chì distanza, per questu hè una miseria psicologica. Sò in questu locu è pronta per appruvà u vostru maratunariu cun quellu stimulamentu.

Signs for the Final Miles

Ddi misura finali rimpressu a tenezza mentale, particularmente per un corridore di vittorie, chafing, è espansione. Questu hè quì ponu utilizà a vostra supportu più. Mentre pudete vulete betu nantu à a fine, hè una idee impurtante per aiutà di fà questi last few steps.

Un Verbu da

A decisione di fà una maratona hè una grande affari. Sapete u travagliu travagliendu chì u marathoner hà mette in stu sforzu è i signaghji cum'è questi sò una manera simplice chì pudete aiutà à ghjunghje à u so goal.

Divìartite è sia dispunìbule quandu i sfidi sò più grandi è anu apprezzate u vostru sforzu in l'u ghjocu.