Get Inspired With These Quotes Running
L'inspiratori di quotes d'altri coralli pò dà un gran impulso di motivazione. Assicuratevi per esse cutturati cù questi rigulamentu di i corelli femminili:
Shalane Flanagan, marathoner Ulimpiadi americanu:
Grete Waitz, 9 anni di NYC Marathon winner:
"Per ogni parte di u filatu di una cinta cun rimette di culleghju - cumpletu cù a vignaghjoli di a folla è u cliccatu di cintunari di camere - anu l'ora di travagliu duru è solitu solitu chì raramente si parla".Più
Joan Benoit Samuelson, vittoria, prima maratona oglista olimpica di e donne:
"U prugettu è l'esse energie chì esse dumandassi esse un omu egoista, ma invece mi prumove per esse più forte in e mo rilazione".Kathrine Switzer, pioneer in running women:
"Ci hè una esprissioni ancu di i currenti più avanzati chì avè u so scarpi sò a parte più durata di qualunque entrenamentu".
Paula Radcliffe, marca di maratona di a donna:
"Aghju aghju sempri avutu l'ingaghjamentu di l'avvienziuli di l'esercitu à i zitelli è à l'altri. I correndo m'hà purtatu cusì grande cum'è una persona, è vogliu à l'altri di scambià sta sensazione.
Wilma Rudolph, u Campionu Olimpico:
"Aghjustassi u sensu di libertà in correre, l'aire frescu, u sensu chì l'unica persona cun mè avete cun mè."Jackie Joyner-Kersee, u Campionu Olimpico:
"Hè megliu di vede quì è preparanu da cosa à vedende è di ririverni".
Betty Cuthbert:
"Avete à stà in una cosa, una cosa particulari, finu à chì tù avete successu ... Pensu chì hè l'unicu modu per successu - per cuncintràliu in quarchi cosa in particulare: una volta sapete ciò chì tù avete da fà successu, avete u successu.
Deena Kastor, marathoner Ulimpiadi americanu:
"Quandu avete l'entusiasmu è a passioni, pudete finisce l'esurtazione per esse".Maria Dicerianu Slaney:
"Aghju da esse un corridore. Simu amore di corse. Hè quasi cum'è u più veloce ch'e aghju, a più faciule diventa".
PattiSue Plumer:
"Cursale insegni a prupietà propriu à l'impegni chì ci enseigne per spressione più allora induve pensà chì puderebbe andà. Ai aiutà à truvà ciò chì ci sò fattu. Questu hè ciò chì facemu. Questu hè ciò chì tocca".
Joan Benoit Samuelson:
"Quelli ghjorni longdi limpianu u mo sistema, fisicu è mentale".
Grete Waitz:
"Spend at least some of your training time, and other parts of your day, focusing on what you are doing in training and visualizing your success."
Benita Johnson:
"À l'altru pudè esse ghjustu contru 10 atleti induve eremu u stessu fisicu. Hanu fattu u stessu forme di furmazione: sò in u stessu forma di forma, ma quellu chì guazza hè a persona chì veramente crede chì ponu vincite ".
Kara Goucher, marathoner Ulimpiadi americanu:
"U Racing hè a parti funnera; hè a ricumpenza di tuttu u travagliu duro".Jen Rhines:
"A vita (è in corruzzione) ùn hè micca tuttu u tempu nantu à e nostre esperjenzi nantu à a strada".
Joan Benoit Samuelson:
"Amate à voi stessu, per quale è di ciò chì site, prutegge u vostru sònniu è sviluppà u vostru talentu à tuttu".Deena Kastor
"Eru in locu chì amate cù e persone chì ti piace. Disperizioni di e vostre ambiente è i partenarii di furmazioni foderà u vostru impegnu à curriri è scopre u megliu in voi".Florence Griffith Joyner:
"Quandu qualcunu mi dice micca, ùn puderebbe fà nunda, ùn aghju micca listendu più."
Jackie Joyner-Kersee:
"E medaglia ùn significheghji micca nulla è a gloria ùn dura micca. Hè tuttu di a vostra felicità. I preziosi sò venuti, ma a mo felicità hè solu amant l'sport è diventendi divertendu".
Wilma Rudolph:
"Eppo curria è curria ogni ghjornu, è aghju acquistatu un sensu di determinazioni, stu sensu di spiritu chì ùn aghju mai, mai, rinunzià, ùn importa ciò chì era successu".Paula Radcliffe:
"Ùn pudete micca diventà un vitturinu di vaghjime, o ancu in parechji anni-ci tocca à u tempu ... Perchè i razzi è avete da accettà, apprendu da ellu è crede chì avete guadatu u prublemu, sapendu chì serebbe bisognu di perditu cumu beniu. Tuttu u tempu duvete tene da crede chì un ghjornu volerà.Kara Goucher:
"Fate l'òpera. Fate l'analisi. Ma sente a to curretta. Fate a vostra razza. Senti l'aligria chì curri".Joan Benoit Samuelson:
"Ogni vota ca fracassenu, suvendimu chì seraghju una persona più forte per quessa. Mantene in running figuratively è littiralmenti, anche una manca chì hè più notu cù ogni staggica passava, perchè per mè, ha statu sempre un postu per andà è una terrible urgency to get there. "
Nina Kuscik:
"U ghjiru da a libertà. Quandu puderete andà pudete stabilisce u vostru stessu tempo. Pudete elettu u vostru propiu cursu è pensate ciò chì vulete. Nimu ùn dice ciò chì facenu.Jackie Joyner-Kersee:
"A gloria di l'sport da a dedizioni, a determinazione è a desideriu. L'affare successu è a gloria personali in l'atletica hà micca menu di vincere è di pèrdite cù l'appruntà à preparà per esse per quessa à a fine di u ghjornu, seppettu nantu à a pista o in l'uffiziu, sapete chì ùn ci era nunda più chì pudaria avè fattu per alcuni u vostru scopu finali. "Deena Kastor:
"Tutti sapemu chì, si andarete, sò pretty much chjamà una vita di successu per ellu".Lolo Jones, u triplu Olympian d'America:
"Ci hè sempre un puntu induv'è tù avete acquittatu. Ma scrivi nantu à ciò ch'e aghju intesu à a pista: sì u travagliu dura, i cose sò travagliani".
Shalane Flanagan:
"In mezu di un ghjornu di furmazione ordinariu, mi tratta di ricurdà per quessa ch'e mi preparanu l'extraordinariu".Kara Goucher:
"Tutti avianu avutu feritu è disappruversi. Hè una parte di correru. Purtate di l'abbiate è, sopratuttu, avà esse immobiliate quandu avemu vede quantità quì avemu aduprà. Ma l'appughjete à tutti per piglià u vostru tempu, anu inspiutu è focatu ".
Più CUNZUNI RUNNING