Di Carrera Quotes from Famous Female Runners

Get Inspired With These Quotes Running

L'inspiratori di quotes d'altri coralli pò dà un gran impulso di motivazione. Assicuratevi per esse cutturati cù questi rigulamentu di i corelli femminili:

Shalane Flanagan, marathoner Ulimpiadi americanu:

Getty Images Sport
"Se avete a curazione di fallimentu, tandu avete a curazione di successu".

Grete Waitz, 9 anni di NYC Marathon winner:

"Per ogni parte di u filatu di una cinta cun rimette di culleghju - cumpletu cù a vignaghjoli di a folla è u cliccatu di cintunari di camere - anu l'ora di travagliu duru è solitu solitu chì raramente si parla".

Più

Joan Benoit Samuelson, vittoria, prima maratona oglista olimpica di e donne:

"U prugettu è l'esse energie chì esse dumandassi esse un omu egoista, ma invece mi prumove per esse più forte in e mo rilazione".

Più

Kathrine Switzer, pioneer in running women:

"Ci hè una esprissioni ancu di i currenti più avanzati chì avè u so scarpi sò a parte più durata di qualunque entrenamentu".

Paula Radcliffe, marca di maratona di a donna:

"Aghju aghju sempri avutu l'ingaghjamentu di l'avvienziuli di l'esercitu à i zitelli è à l'altri. I correndo m'hà purtatu cusì grande cum'è una persona, è vogliu à l'altri di scambià sta sensazione.

Wilma Rudolph, u Campionu Olimpico:

"Aghjustassi u sensu di libertà in correre, l'aire frescu, u sensu chì l'unica persona cun mè avete cun mè."

Jackie Joyner-Kersee, u Campionu Olimpico:

"Hè megliu di vede quì è preparanu da cosa à vedende è di ririverni".

Betty Cuthbert:

"Avete à stà in una cosa, una cosa particulari, finu à chì tù avete successu ... Pensu chì hè l'unicu modu per successu - per cuncintràliu in quarchi cosa in particulare: una volta sapete ciò chì tù avete da fà successu, avete u successu.

Deena Kastor, marathoner Ulimpiadi americanu:

"Quandu avete l'entusiasmu è a passioni, pudete finisce l'esurtazione per esse".

Più

Maria Dicerianu Slaney:

"Aghju da esse un corridore. Simu amore di corse. Hè quasi cum'è u più veloce ch'e aghju, a più faciule diventa".

PattiSue Plumer:

"Cursale insegni a prupietà propriu à l'impegni chì ci enseigne per spressione più allora induve pensà chì puderebbe andà. Ai aiutà à truvà ciò chì ci sò fattu. Questu hè ciò chì facemu. Questu hè ciò chì tocca".

Joan Benoit Samuelson:

"Quelli ghjorni longdi limpianu u mo sistema, fisicu è mentale".

Grete Waitz:

"Spend at least some of your training time, and other parts of your day, focusing on what you are doing in training and visualizing your success."

Benita Johnson:

"À l'altru pudè esse ghjustu contru 10 atleti induve eremu u stessu fisicu. Hanu fattu u stessu forme di furmazione: sò in u stessu forma di forma, ma quellu chì guazza hè a persona chì veramente crede chì ponu vincite ".

Kara Goucher, marathoner Ulimpiadi americanu:

"U Racing hè a parti funnera; hè a ricumpenza di tuttu u travagliu duro".

Jen Rhines:

"A vita (è in corruzzione) ùn hè micca tuttu u tempu nantu à e nostre esperjenzi nantu à a strada".

Joan Benoit Samuelson:

"Amate à voi stessu, per quale è di ciò chì site, prutegge u vostru sònniu è sviluppà u vostru talentu à tuttu".

Più

Deena Kastor

"Eru in locu chì amate cù e persone chì ti piace. Disperizioni di e vostre ambiente è i partenarii di furmazioni foderà u vostru impegnu à curriri è scopre u megliu in voi".

Più

Florence Griffith Joyner:

"Quandu qualcunu mi dice micca, ùn puderebbe fà nunda, ùn aghju micca listendu più."

Jackie Joyner-Kersee:

"E medaglia ùn significheghji micca nulla è a gloria ùn dura micca. Hè tuttu di a vostra felicità. I ​​preziosi sò venuti, ma a mo felicità hè solu amant l'sport è diventendi divertendu".

Wilma Rudolph:

"Eppo curria è curria ogni ghjornu, è aghju acquistatu un sensu di determinazioni, stu sensu di spiritu chì ùn aghju mai, mai, rinunzià, ùn importa ciò chì era successu".

Paula Radcliffe:

"Ùn pudete micca diventà un vitturinu di vaghjime, o ancu in parechji anni-ci tocca à u tempu ... Perchè i razzi è avete da accettà, apprendu da ellu è crede chì avete guadatu u prublemu, sapendu chì serebbe bisognu di perditu cumu beniu. Tuttu u tempu duvete tene da crede chì un ghjornu volerà.

Kara Goucher:

"Fate l'òpera. Fate l'analisi. Ma sente a to curretta. Fate a vostra razza. Senti l'aligria chì curri".

Joan Benoit Samuelson:

"Ogni vota ca fracassenu, suvendimu chì seraghju una persona più forte per quessa. Mantene in running figuratively è littiralmenti, anche una manca chì hè più notu cù ogni staggica passava, perchè per mè, ha statu sempre un postu per andà è una terrible urgency to get there. "

Nina Kuscik:

"U ghjiru da a libertà. Quandu puderete andà pudete stabilisce u vostru stessu tempo. Pudete elettu u vostru propiu cursu è pensate ciò chì vulete. Nimu ùn dice ciò chì facenu.

Jackie Joyner-Kersee:

"A gloria di l'sport da a dedizioni, a determinazione è a desideriu. L'affare successu è a gloria personali in l'atletica hà micca menu di vincere è di pèrdite cù l'appruntà à preparà per esse per quessa à a fine di u ghjornu, seppettu nantu à a pista o in l'uffiziu, sapete chì ùn ci era nunda più chì pudaria avè fattu per alcuni u vostru scopu finali. "

Deena Kastor:

"Tutti sapemu chì, si andarete, sò pretty much chjamà una vita di successu per ellu".

Più

Lolo Jones, u triplu Olympian d'America:

"Ci hè sempre un puntu induv'è tù avete acquittatu. Ma scrivi nantu à ciò ch'e aghju intesu à a pista: sì u travagliu dura, i cose sò travagliani".

Shalane Flanagan:

"In mezu di un ghjornu di furmazione ordinariu, mi tratta di ricurdà per quessa ch'e mi preparanu l'extraordinariu".

Kara Goucher:

"Tutti avianu avutu feritu è ​​disappruversi. Hè una parte di correru. Purtate di l'abbiate è, sopratuttu, avà esse immobiliate quandu avemu vede quantità quì avemu aduprà. Ma l'appughjete à tutti per piglià u vostru tempu, anu inspiutu è focatu ".

Più CUNZUNI RUNNING