45 Ci sò Signure Pactu di Piretti Urbana Urbana nantu à u Dia di l'Alimentazione Mundiale in Milano

L'Expo di Milano principiate in u maghju di u 2015 è hà centrale in u tema di "Alimentà u Pane, l'Energia per a vita". Ci serà ghjohnu vitale per aduprà l'obiettivu di alimentà u mondu; versu u 15% di l'alimentariu di u mondu hè oghje in spazii urbani, è a proporzione glubale di e persone chì stanu in cità avissiru veramente u 65 per centu in u 2025. U Pactu di Politica Alimentaria Urbana (UFPP) unione i capiggiardi di cità in u mondu per creà più ghjustu è sustinibili sistemi urbani di alimentariu.

U pactu hà da indirizzu u pusessu di e cità à cuntribuiscenu à a securità alimentaria per l'agricultura urbana, è i so proponenti anu da esse unu di i legati più significati di l'Expo Milanu 2015.

Milanu hà pigliatu u principiu à scrive u protocolu internaziunale di l'attori di l'attrachju è di i guerrieri di l'alimentari urbanu di u mondu. I cungressu i pulitichi di l'alimentariu urbanu nantu à u globu hè di scopu di indirizzà dui di l'emergenza più impurtanti di u mondu: a security di l'alimentari è u sviluppu sostenibule. Giuliano Pisapia, l'alcunu di Milano, hà avutu l'idea di a UFPP in u 2014 cumbre da C40 cità in Johannesburg. A Milano hà digià scrittu una cultura di l'alimentariu urbana per un prucessu participatore, chì serà implementatu duranti cinni anni. U prucessu di furmazione principia cù a valurazione di e forze di u sistema di alimentariu urbanu esistenti.

I CMI Smart Cities for Development (FSCD), un travagliu internaziunale chì travagliendu per creà una retazione di cità intimi per implementà pratichi sustinibili di alimentazione lucali è globalmenti, guida u UFPP.

In u 2015, l'Ediciu Europeu per l'Uviluppu, l'urganizazione hà avutu l'avvenimenti in accordu di l'Expo Milanu è sperendu à cullà più participazione da e cità è l'ONG in u mondu.

D'acordu à Barbara Turk, Direzzione di l'Uffiziu di l'Alcolese di Pianu di l'Alimentarii di a Cità di New York, l'equitaté è a ghjustizia serà in u palcuscenicu di a UFPP.

"Vulemu fà un ingaghjamentu più largu cum'è avemu avutu", dice Turcu, salizzendu a necessità di decisione participativa in i sistemi urbani. L'uffiziu di u Turku hè involucatu in u prucessu di pianificazione per a UFPP è si coordina cù FSCD per simplificà a decisione.

L'urganisazione cunsigliu anu cuntribuitu ancu un appruvamentu valore in allinamentu di u Pactu di Politica Alimentaria Urbana cù iniziativi internaziunali pertinenti. A cullaburazione cù u Ministru di l 'Affari Esteri di l'Italia, a Unione Europea, è a Nazioni Unitaia, hà ancu fattu u locu. L'altri gruppi, include Slow Food, a Cummissione Europea, u prugramma di i Salute di l'Organizzazioni Salute di l'Organizazione di u Salute, è u Cunsigliu di l'Alimentarii è l'Associazione Agricole d'ONU di l'Alimentarii, avianu cunsigliatu.

"I Dezerti Objettivi di Sviluppu Sviluppu (SDG) ricunnosce l'impurtanza di e custruisce i cità sviluppabile è l'implementazione di e novi politii. A cità di Milano aspetta di guidà altre albanesi urbani nantu à u mondu in stu viaghju, cuminciannu cù a pulitica alimentaria ", dice Maurizio Baruffi, capu di Staffu di l'alcunu di Milano. "Per firmà a UFPP, i cità fiscate à utilizà u Framework per a Accionu attaccatu à u Pattu, cum'è un puntu di iniziali per indirizzà u sviluppu di i so sistemi di l'alimentariu urbane.

Hè diventate ancu u sviluppu cù l'agenzii internaziunali participanti quandu apprupte L'azzione sò volontarii, ma senza manera, dopu à a firmata di a UFPP, i cità continuanu travaglinu. Trà i primi diverni di a reta di i cità serà a identificazione di i miccanismi è l'avvisu di indicazione per fà sapè cumpruntà u prugressu di u UFPP.

In settembre di u 2014, u cuntenutu di a UFPP hè statu discutitu cù i webinars. I lumi sò in Londiu in u 2015 di u 2015 per debatemi i normi è l'indici chì devenu esse includeu in u protuccu. U pactu finali hè firmatu in u Dia Mundial di Alimentazione da l'alcuni di 45 cità, in una ceremonia ufficiali cuncludi l'EXPO Milano 2015.

L'agricultura urbana hè un miracu cintrali di a UFPP. "In parechji spazii urbani di i paesi di sviluppu, a pussibilità di cultivà un alimentu internu di a cità hè un modu per migliurà a sicurezza alimentari è l'ingudu di a pupulazione, sopratuttu e donne", dice Baruffi. "A zona metropolitana di Milano includenu una grande uplica agricula cultivata suprattuttu cù cinerea per l'alimentariu. Uni pochi anni fà, incuraghjenu da i gruppi di cumerci è di i schemi di i vegetali, certi agricultori cuminciaru a crescita pruduci una volta. I città pò esse spinta a rete di l'alimentari lucali localizza a procurement publicu di l'alimentariu. Oghje più alimentu locale in i cità hè un modu di preserve a terra è a biodiversità, migliurà a qualità di l'ambiente urbanu. Infine, i jardinu urbani induve eternità sò una grande opportunità per torna cunghjuntate e persone cun terra è per educà i citadini nantu à u veru valore di l'alimentariu. U rinfrescenu di l'alimentariu pò esse impeditu da l'educazione.

U signu puntuale di u novu accordu hè cruciale per avè i pulitichi di l'alimentariu urbanu chì ponu cultivà megliu sistemi alimentari urbane. Sicondu Baruffi, "ùn hè micca sempre fàcilu identitarà un frameworku cumunu per l'azzioni à u livellu lucale. In ogni casu, l'esperienza di a UFPP mostra chì a vulintà di migliurà a sustenibilità di u sistema di alimentu locale hè una strumenta forti di superà sti difficultà.